יום ראשון, 13 באפריל 2014

לכבוד יום העסקים הקטנים - המלצה על הספר והקוסמטיקאית האלופים שלי

בשבוע הבא (2-3 לינואר) ייערך "יום העסקים הקטנים", יום אשר מזכיר לנו כקונים שיש אלפי עסקים קטנים באזורנו  שמעניקים שירות ויחס אישי, ושכדאי לנו לבקר בהם. ביום זה נקראים תושבי ישראל להעדיף לבצע את קניותיהם בעסקים קטנים, ואלפי עסקים קטנים בכל רחבי הארץ שיצטרפו למהלך, יקבלו אמצעי חשיפה שיאפשרו להם להציע הנחות ומבצעים מיוחדים ללקוחות פוטנציאליים. אירוע זה ממשיך למשוך אלפי עסקים מכל הארץ שמצטרפים לחגיגה. במסגרת האירוע, יציעו העסקים הקטנים ללקוחותיהם הטבות מיוחדות ומבצעים.
 
ההשתתפות ב"יום העסקים הקטנים" פתוחה לכל בתי העסק הקטנים ברחבי הארץ ללא קשר לזהות הבנק שבו מתנהל החשבון שלהם. בתי עסק שיירשמו למבצע יקבלו ערכה מיוחדת לתלייה בחזית העסק, שבה ירשמו את הנחות ומבצעים ייחודיים ליום העסקים הקטנים.
 
לכבוד יום העסקים הקטנים בחרתי להמליץ על עסק קטן שקרוב ללבי, אשר נמצא בבעלותו של הספר שלי, וגם הקוסמטיקאית שלי עובדת בו. העסק הוא מספרת "פרפר", הממוקמת בגבעת זאב.
 
במספרת פרפר תמיד יש רעש והמולה ושמחת חיים. זו לא מספרה שקטה ומאופקת אלא מספרה שוקקת חיים וצחוק. במספרה תמצאו בדרך כלל את רוני טל המקסים, בעלי המקום והמנהל, שהוא גם הספר הראשי המצוין, ואת הספרים הנהדרים סמי ו-נס. אני ומשפחתי מסתפרים כבר שנים אצל רוני, ותמיד יוצאים מרוצים ועם תספורת או תסרוקת בדיוק כמו שרצינו. הם אפילו עזרו לי לשכנע את בן זוגי להסתפר פחות קצוץ כי אני לא אוהבת שהתספורת שלו קצרה מדי, מה עוד אפשר לבקש?
הצוות המובחר בפעולה!
 
לצוות המקסים הצטרפה השנה גם קוסמטיקאית מעולה בשם מיכל תמר, ואני כל כך שמחה שהיא בחרה להגיע דווקא למספרת פרפר מכיוון שכך אני יכולה ליהנות מתספורת וגם מטיפולים שונים שעושה מיכל, כגון טיפול מניקור, פדיקור או עיצוב גבות, והכל באותו המתחם (כמובן שבחדר נפרד!).
 
עבודות של מיכל:
כל כך חמוד!
 
 
התמונות מתוך עמוד הפייסבוק של מיכל קוסמטיקס, בו תוכלו למצוא דוגמאות נוספות ולגלות איך ניתן ליצור עימה קשר. מיכל אלופה גם בעיצוב גבות, ואני כל כך סומכת עליה עד שהגעתי אליה לעיצוב הגבות שלי בערך יומיים לפני חתונתי. וכמו שיודעת כל כלה - זה לא משהו שמפקירים בידייה של כל קוסמטיקאית.
 
 אז אלה העסקים הקטנים שאני הכי אוהבת אשר נמצאים באזור מגוריי. עסקים אלה, כמו כל עסק קטן בישראל, מוזמנים להירשם ליום העסקים הקטנים וליהנות ממה שהוא מציע. וכולכם מוזמנים להעביר את המידע לכל עסק קטן שאתם מכירים ורוצים לעזור לו. אשמח אם תרשמו בתגובות המלצות על העסקים הקטנים שיקרים לליבכם, כדי שאכיר גם אותם devil
 
עוד על יום העסקים הקטנים:
קיום יום העסקים הקטנים, זו השנה השנייה ברציפות, מעיד על כוונתו של בנק הפועלים להמשיך לסייע לעסקים הקטנים לשרוד. זאת לאור העובדה כי כי שלוש השנים הראשונות הן הגורליות והמכריעות ביותר בחייו של עסק קטן, והסתייעות בליווי ובייעוץ מקצועי מגדילה משמעותית את סיכויי השרידות. 
 
החל מהכרזת "שנת העסקים הקטנים" ב – 2012 ועד היום פעל הבנק רבות לחיזוק וליווי עסקים קטנים במשק הישראלי, במגוון כלים ושירותים ייחודיים, בהעמדת קרנות אשראי מיוחדות ומתן הטבות בנקאיות בלעדיות לעסקים קטנים.
_OBJבנוסף, מציע הבנק לעסקים קטנים חבילת הטבות מיוחדות בניהול החשבון, והשיק את מועדון "פועלים "CashBack המקנה לכל המחזיקים בכרטיסי אשראי של בנק הפועלים החזרים במזומן לחשבון העו"ש מרכישות באלפי בתי עסק ברחבי הארץ. עסקים קטנים שמצטרפים למועדון גם נהנים מפרסום בעיתונות המקומית, תשדירים ברדיו האזורי ופרסום בפלטפורמות של הבנק.  ובנוסף נהנים מחבילת שיווק דיגיטלית, הכוללת: בניית אתר אינטרנט לעסק, בניית אפליקציה לעסק ו- 5,000 סמסים לניהול הקשר עם הלקוחות. 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה