יום שבת, 12 באפריל 2014

סיכום אייקון 2013: האירועים, הדוכנים ותמונות של קוספליירים מדהימים

 
חג אייקון נוסף נגמר בשלום. רחבת אשכול פיס ובצ"א חוזרים לשלוותם, הקוספליירים מאפסנים באהבה את התחפושות המדהימות שלהם עד לאירוע הבא, הספרים של יואב חוזרים ל"מרכז הספר הזול", ואני כותבת לכם פוסט סיכום אייקון 2013 devil
האייקון שלי היה מעולה, ואם לשפוט לפי הסטאטוסים בפייסבוק של רבים מחבריי - גם האייקון שלהם. לשמחתי גם לא חטפתי השנה את "שפעת אייקון" הידועה לשמצה - מגיפת גיקים מעניינת שמתרחשת לעיתים אחרי אייקון ומשאירה את הקורבן עם תסמיני התקררות, שמקורם סביר להניח נובעים מ-"חולה 0" כלשהו שהגיע מצונן לאייקון (אני קוראת לקרן לנדסמן לשבור את הידית של הקולר!).

אני ובנהזוג ביקרנו במיליון אירועים. האירוע היחיד בו הוא נטש אותי היה סדנת האיפור החביבה של הרמוני רוט שבתאי, אליה הלכתי לבדי וראיתי אנשים רגילים לחלוטין הופכים לאנשים כחולים עם פנס בעין (בתמונה עדיין אין פנס):

ההרצאות של קרן לנדסמן (יש מגיפות בחוץ, אל תצאו מהבית!) ויואב לנדסמן (אל תתעסקו עם מאדים, הוא יאכל לכם ספינות, במיוחד אם אתם רוסים!) היו מעולות כרגיל, וכנ"ל ההרצאה של רועי צזנה "לחיות לנצח". אני מחכה בקוצר רוח לספר שלו "המדריך לעתיד" שעתיד לצאת בקרוב, מתישהו בעתיד.
בהופעה של למאבאטי התגלגלנו מצחוק, יחד עם כל הקהל, ולמדנו מה באמת צריך לעשות עם פטריות:


ההצגה "סוף העולם למתקדמים" הייתה משעשעת מאוד והשחקנים פשוט מוכשרים (ועכשיו עם עוצמה!):

שתי ההרצאות של גלי גולן היו מרתקות - האחת על נשים במד"ב והשניה על כוכב מאדים במד"ב. פשוט כיף להאזין לגלי מדברת על סיפורי מד"ב וייצוגים שונים בהם, ואני די בטוחה שהבית שלה נראה כמו הספרייה הלאומית.
בדוכן של יואב מ"מרכז הספר הזול" רכשתי לי 3 ספרים חדשים ומרגשים: את הכרך הראשון בנובלה הגראפית עטורת הפרסים "סנדמן" של גיימן שלשמחתי העצומה תורגמה לאחרונה, ואת שני החדשים של טרי פראצ'ט - "מהומה רבה על לא דוור" שסוף סוף תורגם (ע"י ורד טוכטרמן, ווהו), ו"מוריס המדהים ומכרסמיו המלומדים".
כל ספר מתורגם חדש של טרי פראצ'ט זה חגיגה כידוע, ואני קוראת לחברות שאחראיות לתרגום הספרים שלו להמשיך ולתרגם את כל ספרי עולם הדיסק כי יש אנשים עצלניים כמוני שאין להם כוח לקרוא באנגלית (כן פראצ'טים מתנשאים ועילאיים, אני יודעת שלא לקרוא את הספרים באנגלית זה חטא גדול ועצום, עכשיו תעזבו אותי בשקט).
מלבד הספרים האלה - גם "היה יהיה 5" בידי! מחכה כבר לקרוא את הסיפורים הקצרים בו, ובמיוחד את ההמשך לסיפור הקצר "הפוך, לקחת" של רותם ברוכין המוכשרת. ברכות על הזכיה בפרס גפן על סיפור זה :)

הספרים בדוכן של יואב מתחילים ממחירים נמוכים מאוד (10 ש"ח למיטב זכרוני, אולי אפילו פחות), וניתן למצוא אצלו קלאסיקות מד"ב במחירים מעולים, למשל 20-30 ש"ח, וגם את הספרים החדשים ביותר בז'אנר במחירים שלא תמצאו באף רשת חנויות ספרים. מומלץ בחום לכל חובבי הספרים. כתובת החנות- רחוב השומרון 7 תל אביב.
הדבר השני שאני קונה באייקון אחרי ספרים הוא בגדים, וספציפים שמלות מאילה המדהימה, שעומדת מאחורי Eilafashion ויוצרת שמלות ובגדים נוספים ומיוחדים מעולם הפנטזיה והמד"ב. יש לי כמה שמלות מדהימות ממנה בארוני הפרטי.


גולת הכותרת של אייקון מבחינתנו הייתה גם האירוע האחרון אליו הלכנו - "הרועה האחרון", סרט מסע פנטסטי ישראלי מקורי שאתם חייבים לראות בפעם הבאה שהוא יוקרן היכנשהו (מאחלת לו ולכולנו עוד הקרנות רבות). צוות מוכשר של אנשים יצר סרט מעניין, מצחיק, טראגי לעיתים (כן רוני, אנשים הזילו דמעה כשבכית), ופשוט מצוין ומומלץ בחום. כל הכבוד לשחקנים הראשיים המעולים - רוני ויסמן, אורי ליפשיץ, ניר קיטרו ואדווה קימחי.

ועכשיו לרגע שכולכם חיכיתם לו: הקוספליירים של אייקון 2013!
משנה לשנה התחפושות מתרבות והופכות למושקעות יותר ויותר. הקוספליירים מוספים צבע עניין והנאה לאייקון, ואני מודה לכל אחד ואחד מהם שדיגמן עבורי וגרם לי להשתאות ולחייך כשראיתי את התחפושת שלו.
ראשית, הקוספליירית שאני הכי אוהבת בעולם כולו, קרן לין היקרה והמופלאה-
אליס:

Tifa:


ולארה קרופט, שלא הספקתי לצלם עם התחפושת כולה, אז קבלו רק פרצוף מתוק וחבול:


ספיידי ואני:

"דדפול" הנהדר שנתן לי הכי הרבה "פוזות", ולכן זוכה ל-2 תמונות:



ועם הכי הרבה התאמה בצבעים לתמונה שלפניה - קבלו את הארלי קווין!

אציו ורופא מזדמן מ-Assassin's Creed II

קאטוומן, גרסת "בטמן חוזר" הנהדרת (מישל פייפר הייתה הקטוומן המוצלחת ביותר ועם הכי הרבה "אישיות", אל תדברו איתי אפילו על אן הת'אווי ובטח לא על האלי ברי). מייאו:
 
P-Body (אחד משני הרובוטים החמודים מהסרטונים המקדימים למשחק, פעילים במצב co-op מסתבר) לא ברור לי למה בהתחלה חשבתי שזה ויטלי. התבלבלתי. בכל מקרה אם אתם לא מכירים - לכו לשחק ב"פורטל 2". עכשיו.
 

שרדר - האיש שהכי שונא צבים בעולם:
(לא לבלבל עם האנק שרדר, האיש שהכי שונא וולטר וייטים בעולם)

וונדר וומן! או - היזהרו מנטע שרמייסטר, היא באמת יודעת להילחם והיא לא צריכה את לאסו האמת כדי להוציא אותה מכם.

אבות הדרקונים, וגם אם הדרקונים אחת. אבל איפה הדרקונים?


דמות שאני לא זוכרת מהיכן היא #1
(מוזמנים לעזור לי לגלות)
 

דמות שאני לא יודעת מהיכן היא #2
אם הייתי צריכה להמר - הייתי אומרת שזה מעולם המנגה/אנימה העצום, אותו איני מכירה טוב. הגיקדום גדול הוא.


תודה לכל מי שהפך את האייקון שלי למעולה. ניפגש באייקון הבא!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה