יום ראשון, 13 באפריל 2014

חדש על המדף לחודש אוקטובר: גבינת בירה, טוויקס לבן, סוכריות ריקולה, חטיפי חלבה ועוד

זוכרים את הקונספט? - בכל חודש אני סוקרת כאן מספר מוצרי מזון שעלו על המדף בחודש הקודם (או קצת לפני), לכן אל דאגה, לא התבלבלתי, אכן מדובר על מוצרים שניסיתי בחודש אוקטובר, למרות שאנחנו כבר בחודש נובמבר.
 
והפעם בסיקור החודשי - שפע של מוצרים חדשים ומסקרנים (יותר או פחות) שעלו על המדף לאחרונה: גבינה שמכינים עם בירה, טוויקס לבן, חטיפי חלווה קטנים, נשנושי קבנוס, סוכריות ריקולה בטעם תפוח מנטה, יופלה ריל וופלים של "אלדי".
 
 
גבינת כבשים "גל בירה" מבית מחלבות מרקוביץ
 
ללא ספק המוצר המעניין ביותר שהזדמן לי לטעום לאחרונה. אני אוהבת בירה (בטיול לפראג למשל שתינו יותר בירה ממים בארוחת צהריים), וחובבת גבינות קשות, לכן השילוב נשמע לי מראש כמו רעיון מוצלח במיוחד. הגבינה מגיעה ממחלבת מרקוביץ, מחלבה משפחתית המתמחה כבר 30 שנה בהכנת גבינות בעבודת יד - ללא מכונות, שניתן למצוא אצלה כ-40 סוגי גבינות.
גבינת גל בירה מצטרפת למשפחה שלמה של גבינות מחלב כבשים המשלבות בתוכן את שבעת המינים: פלג תאנים, פלג יין, גל יין וגל זיתים המושרית בשמן זית הן רק מספר דוגמאות למגוון הטעמים הרחב והעשיר של גבינות מרקוביץ'.
 
גל בירה היא גבינה המושרית בבירה של מבשלת "JEM'S BEER" הישראלית. גבינה חצי קשה וזהובה, בעלת טעם עשיר וניחוח של בירה. צורתה הייחודית ככדור במשקל 2 ק"ג. כל הגבינות מיוצרות בעבודת יד מ- 100% חלב כבשים. גבינת גל מכילה 29% שומן ויכולה להתאים כתוספת לסלט מרענן, לכריך, לבישול וכמלית למאפים, וכמובן לפלטת גבינות מפנקת.
הגבינות נמכרות בחנות המחלבה, "ארץ זבת חלב",  במושב נחלים במחיר של 16.9 ש"ח ל-100 גר'.
 
ניסינו את הגבינה והיא הייתה מעולה. אכלנו אותה לצד באגט ובירת JEM'S הנהדרת שמכילה 8.8 אחוזי אלכוהול. הטעם של הבירה משתלב בעדינות בגבינה ואינו דומיננטי אבל מוסיף ארומה וטעם מיוחדים ומוצלחים. מומלצת בחום. בפעם הבאה שתהיו באזור מושב נחלים - כדאי לקפוץ ולטעום.
 
חטיפי מיני חלוה אחוה באריזה מהודרת
 
במארז הנוצץ והמושך את העין המתינו 3 סוגי חטיפי מיני חלוה אישיים בטעמים וניל, פולי קקאו ופיסטוק. כל חטיף במשקל 12 גרם, ומכיל כ-50 קלוריות. בכל אריזה 18 חטיפים. בתור חובבת החלוה בבית טעמתי את כולם. החטיפים פריכים ורכים והפייבוריט שלי הוא הפיסטוק, כי אני אוהבת חטיפים עם חתיכות קארנצ'יות בתוכם, כדי שיהיה מעניין בפה. אחריו הוניל המצוין, ובסוף - פולי הקקאו המרירים מעט אשר מעדנים את טעם החלוה המתוקה.
 
כל חטיף ארוז בנפרד ובצבע שונה - כך שקל לדוג קודם כל את אלה שהכי אוהבים מהאריזה. הם מכילים כ- 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים. אגב, בבדיקה של כלבוטק נקבע כי טחינה אחוה הינה מהעשירות ביותר בערכים בריאותיים.
 
מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 ₪ לאריזת 220 גרם. כך שכל חטיף עולה פחות משקל במצטבר.
וופלים איטלקים "Elledi": וופלים במילוי קרם אגוזים, וניל ושוקולד
 
חברת 'סידס משיקה לראשונה בישראל את מותג הוופלים האיטלקי המוביל  אלדי . מדובר במותג השני בגודלו בשוק האטלקי אחרי לואקר.
 
הוופלים האלה הם פשוט מכה. ממכרים מאוד וקשה לאכול רק אחד. איכשהו הם תמיד יצאו לי בזוגות מהחבילה, כי באמת היה קשה להסתפק רק באחד כזה. טעמתי את השוקולד ואני מתכוונת לקנות ולנסות גם את הטעימים הנוספים (בלואקר אני הכי אוהבת את האגוזים, אז אתחיל עם האגוזים של אלדי). איכותיים, פריכים וקלילים. המרקם אוורירי ועדין הרבה יותר מזה של הוופלים של כמה חברות ישראליות מוכרות. גם מחיר ההשקה שלהם זול, במיוחד ביחס לאיכותם.
 
מחיר מומלץ לצרכן: 
  • 175 גרם:  8 ₪
  • 250  גרם: 12 ₪
להשיג ברשתות השיווק
 
 
סוכריות צמחים ריקולה ללא סוכר בטעם תפוח- מנטה
 
סוכריות הצמחים של "ריקולה", מהמוכרות בעולם, מיוצרות על פי מתכון סודי של 13 צמחים מרעננים ממרגלות הרי האלפים השוויצרים, ומכילות 6 קלוריות בלבד לסוכרייה. הסוכריות החדשות מרעננות וטעימות. טעם התפוח המתקתק חזק יותר מטעם המנטה כך שהן אינן חריפות מדי.
יתרון נוסף של הסוכריות - הן אינן מכילות חומר משמר או חומרי טעם וריח מלאכותיים. לדברי היצרן הסוכריות הן בעלות סגולות מיטיבות, ויעילות במיוחד להרגעת גרון צורב - לשמחתי לא היה לי גרון צורב כדי לבדוק את הטענה.
 
סדרת סוכריות הצמחים ללא סוכר של "ריקולה" כוללת סוכריות צמחים בטעמים: צמחים, מנטה, לימון מנטה, פרחי סמבוקוס, תפוז מנטה, פטל חמוציות וכעת חדש - תפוח מנטה.
מחיר מומלץ לצרכן: 13 – 15 ₪ לאריזת 50 גרם.
להשיג ברשתות הפראמים, בתי המרקחת, חנויות הטבע, רשתות השיווק והחנויות המתמחות. 
נשנושי קבנוס של חברת יחיעם
 
חטיפי קבנוס חדשים וטעימים. החטיפים משתייכים לסדרת "דק-דק" של יחיעם, ולכן הם דקים וקטני. החטיפים עשירים בחלבון ובטעם ונהדרים לשילוב במאכלים שונים או סתם כנשנוש ישר מהמקרר.
 
אני אוהבת לשלב קבנוס ונקניקיות רגילות בתבשיל אפונה וגזר עם רוטב אדום. זה הכי קל בעולם - קוצצים בצל בינוני ומטגנים עם כפית שמן, מוסיפים את הקבנוס שחתכתם מבעוד מועד לטיגון קל, מוסיפים אפונה וגזר מפחית שימורים יחד עם חצי קופסת רסק עגבניות קטנה, וכוס מים. מתבלים, מערבבים, מבשלים על אש בינונית 10 דקות - וקיבלתם מנה טעימה שתשלב נפלא עם אורז או פתיתים. מכיוון שנשנושי הקבנוס נגמרו מהר - בתמונה תבשיל אפונה וגזר עם קבנוס פפרוני יחיעם בגודל רגיל שהיו לי במקרר.

הידעתם? - הקבנוס הנו נקניק שמקורו במטבח הפולני, העשוי בשר בקר. לרוב משמש הקבנוס לאירוח וטיולים, בעיקר בשל יכולת השימור של הנקניק ללא קירור, ובשל גודלו וצורתו המקלים על נשיאתו. הקבנוס יכול לשמש כחטיף אנרגיה מזין ועתיר חלבון, כארוחת ביניים ולאכילה מחוץ לבית, בשעות העבודה, בשילוב האימון הגופני וכו'. נשנושי הקבנוס החדשים ישווקו באריזת 125 גרם, מעוצבת ושומרת טריות.

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ₪ לאריזת 125 גרם.
להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות המובחרות.
טוויקס לבן
 
חטיף השוקולד הטעים והמוכר עם הביסקוויט והקרמל שתמיד נוטף קצת בביס הראשון - עכשיו עם שוקולד לבן. וזה טעים בדיוק כמו שזה נשמע. מוצע ע"י חברת סידס במהדורה מוגבלת. תענוג לכל מי שאוהב טוויקס ושוקולד לבן ורק חיכה כל חייו שיאחדו בין השניים.
 
מחיר מומלץ לצרכן 4.5 ₪
 
 
 
מעדני חלב יופלה ריל בשילוב פירות
 
מעדני חלב נהדרים שאני קונה למעשה כבר לפחות חודשיים שלושה בסופר השכונתי, אבל בנוסף לכך קיבלתי את כל ארבעת הטעמים להתנסות בפעילות שנערכה בחודש שעבר בעמוד הפייסבוק המצויין של LIKE & SHARE (כדאי להצטרף לעמוד ולקבל גם מוצרים לסקירה)
 
בפעילות קיבלו כל משתתף או משתתפת שובר לקבלת כל 4 הטעמים: דובדבן, אננס, תפוח ופירות יער. אני מכורה לדובדבן, ולא ברור לי איך זה קרה - אבל גם החתולה שלי התמכרה אליו. בכל פעם שאני פותחת יופלה ריל דובדבן בבית נשמעת יללה והחתולה שלי שועטת בקפיצות על כל הרהיטים לכיווני כדי ללקק את המכסה, בזמן שאני אוכלת היא מנסה לדחוף את הפרצוף שלה לכיוון האריזה, ואני נותנת לה ללקק אותה כשאני מסיימת.
 
מלבד הדובדבן שהוא בעיני המוצלח ביותר בסדרה אני גם אוהבת את האננס ופירות היער. התפוח פחות לטעמי כי אני לא משתגעת על מעדני חלב בטעם תפוח. מבחינת אחוזי שומן וקלוריות בכל גביע - 4.8% שומן, ו-151 קלוריות.
מחיר מומלץ לצרכן - 4.99 ש"ח לגביע המכיל 160 ג'.
 
 
 
 
 
 
 
 
* המוצרים התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה