יום ראשון, 13 באפריל 2014

מגפי No Fear החדשות

 יש לי מגפיים חדשים. הם בצבע חום כהה, עם ריצ'רץ' בכל צד - אחד אמיתי ואחד מזויף, שהתאמצתי לפתוח עד שגיליתי שהוא לא אמיתי - וסוג של עקב פלטפורמה צר ונוח. אני אוהבת את המגפיים החדשים שלי עד מאוד כי לא רק שהם יפים - הם גם הצליחו לשמור על הרגליים שלי יבשות וחמות בסערה המטורפת שהייתה כאן בסופ"ש, והצלחתי לטייל איתם בשלג שנערם לגובה כמה עשרות סנטימטרים בירושלים!


 

 


המגפיים המגניבים שלי שייכים למותג האקסטרים המוכר והידוע - NO FEAR, זה עם העיניים הגדולות שתמיד נראות זעופות.


 
האמת היא שכשנשאלתי איזה זוג מגפיים ארצה לבחור מהקולקצייה לסיקור בבלוג בחרתי בכלל בזוג אחר, שהתברר במהרה כזוג פופולארי מאוד כי הוא אזל כבר מהמלאי. גם הזוג השני בו בחרתי היה פופולארי מדי ואזל מהמלאי, כך שהזוג החום היה הבחירה השלישית שלי, ואני כל כך מרוצה מהם שממש לא אכפת לי שהזוגות הראשונים לא היו זמינים.

הזוג הראשון שרציתי - מגפיים מיוחדים מאוד, ואפילו שהם מג'ונגלים - חיבבתי אותם.
מחיר - 249 ש"ח.

הזוג השני - מטאליסטים קלאסיים. יש לי מגפיים ישנות בעיצוב דומה מאוד.

מחיר - 239 ש"ח.
 
 
והזוג היפה שלי, בצבע חום כהה, גבוה יותר מהאחרים ועם עקב פלטפורמה צר בגובה 7 ס"מ, שמצליח להיות גם גבוה (יחסית), וגם ממש, אבל ממש, נוח. בתוכו יש ריפוד  דק חמים ונעים ששומר על חום הרגליים והוא עמיד לגמרי למים, כך שבטיולים שלי בשלג הרגליים לא נרטבו אפילו קצת.

מחיר - 239 ש"ח.

 
המחירים של כל 3 הזוגות סבירים ביותר בעיני ואפילו ניתן לומר שהם די זולים - 239-249 ש"ח. טווח המחירים של הקולקציה כולה נע בין 89-349 ₪.

המגפיים מקבלים את השראתם מאופנת הרחוב, ומושפעים מטרנדים שונים. החורף ב-NO FEAR מתאפיין בדגמי נעליים ומגפיים מגניבים המשלבים מגוון טקסטורות, הדפסים, חרוזים ניטים, חומרים ודוגמאות בהשראת אופנת הרחוב המשלבת סגנונות שונים, פורצת גבולות וטעמים. שילוב בין דרמטי, למעודן, קלאסי, ספורטיבי ויוקרתי מניב עיצובים מקוריים שהולכים טוב עם כל מה שאופנתי ומגניב: סקיני שחור ומבריק, ג'ינס צמוד, ג'ינס בויפרינד, טישירטים מודפסים, חולצות צבעוניות, סוודרים אובר סייז, שמלות קטנות, שמלות ארוכות או מיני. הכל הולך.


מאפייני הקולקצייה:

 

נערות/נשים:
מגפים קלאסיים בריפוד פרווה: מגפיים בשילוב ניילון חיצוני ואבני חן לקשוט ובהדפס פתיתי שלג עם שרוך להתאמה מקסימלית.
מגפי גומי מבריקים: שחורים או ורודים בגימור לקה, בהדפס נמר או משבצות שמסתמנות כטרנד החם לחורף 2013-14.
מגפוני לקה עם שרוך: חלקים במגוון צבעים, משובצים, מפוספסים או מנומרים עם וללא גימור פרווה (סינטטית כמובן).
מגפיים גבוהים במגוון דגמים: בגימור עור או ניילון, שטוחים או פלטפורמה, עם אבזמים/רכיסות או פרוות דקורטיביות בצבעוניות של חומים, שחורים, אפור או לבן, או בהדפסי נמר, צ'יטה או נחש, או בשיבוץ אבני חן, רקמות ותפרים דקורטיביים.
נעלי ספורט גבוהות: המשלבות הדפסים, פרוות ומגוון טקטסטורות באותה הנעל כמו ניילון, עור, עור הפוך וכדומה.
נעליים בסגנון צבאי: נעל הצבא הקלאסית מגיעה אלינו עם שרוכים במגוון צבעים והדפסים: מנומר, אפור מוכסף, מדורג (גרדיאנט), שחור ועוד.


מחיר - 249 ש"ח.


מחיר- 199 ש"ח.

קרדיט צילום לזוגות הנעליים מהקולקציה - אבי ולדמן.
 
נערים/גברים:
סניקרס סקוצ'ים: נעלים נוחות המשלבות מספר טקטסטורות כמו עור/עור הפוך/עור בעיבודים שונים באותה הנעל, סטריפים בצבעים שונים, תפרים וניטים.
נעלי ספורט גבוהות: האורבן סטייל במיטבו. עיצוב המשלב ניטים, אבזמים, רצועות, פרוות והדפסים, במגוון גימורים באותה הנעל כדוגמת ניילון, עור, עור הפוך וכדומה.

 
להשיג בחנויות מובחרות בכל הארץ ובחנויות היבואן בתל אביב: שנקין 9 ת"א, יהודה מרגוזה 38 יפו.
לבירור נקודות מכירה/שירות הקרובה: 03-6829778, 03-6838019 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה