יום ראשון, 13 באפריל 2014

הבובות החמודות ביותר בעולם - היישר מערוץ בייבי

היישר ממסך הטלויזיה מגיעות למדפי חנויות הצעצועים הבובות המקסימות החדשות של ערוץ בייבי. הערוץ השיק סדרת בובות חדשה, בגדלים שונים, וכל ילד וילדה, או תינוק ותינוקת, יתאהבו בהן לדעתי מכיוון שהן כל כך רכות וצבעוניות, והדמויות מוכרות היטב מהערוץ.
 
אפילו אני בגילי המופלג מאוהבת בבובה של דרקו, שגם מנגנת חמישה שירים שונים מערוץ "בייבי" ומדי פעם מצחקקת ואומרת "היי היי". הילדודס במשפחה המורחבת גם הצטרפו לשירים בחדווה ושרו את ההוקי פוקי ושיר מוזר על עגבנייה (אגב, אם בשלב מסויים נמאס להורים מהשירים בריפיט - והילדים גילו איך להזיז את כפתור ההפעלה - תמיד אפשר להוציא את הבטריות מהמכשיר).
 
כל כך חמודים! והמגע שלהם קטיפתי ונעים. אפשר לחבק אותם כל היום וכל הלילה.

בסדרה יש כמה סוגי בובות, והיא תימכר בשלוש ווריאציות שונות:
 
קטנות- דמויות מעולם התוכן של בייבי (39.90 ₪)  
בובות מרשרשות ורוטטות הכוללות נעימה מרגיעה. נתלות על עגלת התינוק ו/או "אוניברסיטה".
כמו בובת השמש וההיפו:
או בובת הפרפר של בייבי (הסמל המוכר של הערוץ)
 
בינוניות– דרקו ו-תולי (69.90 ₪)
בובות עם נעימות שונות ומרגיעות. נתלות על עגלת התינוק ו/או "אוניברסיטה".
בובת תולי שמזכירה לי קצת את ניבלר מפיוצ'רמה. תודו שיש דמיון -
 
ובובת דרקו חמודה, שרק חסרה לה חאליסי לידה.
 
גדולות– דרקו ו-תולי (99.90 ₪)
בובות מתקדמות טכנולוגית הכוללות שירי הפעלה ומנגנון לשלושה מצבים:
  • מצב יום  - הפעלה באמצעות חיישן תנועה או באמצעות לחצן.
  • מצב לילה – מנגינה נעימה המופעלת אוטומטית באמצעות חיישן קול כאשר התינוק בוכה.
  • מצב לחצן - השירים והנעימות מערוץ הטלוויזיה בייבי בהשמעה רציפה.
 
 

סדרת הבובות החדשה תימכר בתחילה ברשתות "טויס אר אס" ו"מוצצים" וברשתות פרטיות שונות במחירים 39.90 ₪, 69.90 ₪ ו-99.90 ₪  
 
 
*הבובות התקבלו לסקירה

2 תגובות:

  1. אני מחפשת בובת תולי גדולה ואני לא מוצאת בשום מקום באזור הדרום אני מאשקלון תודה מי שתוכל לאזור לי

    השבמחק
  2. אני מחפשת גם לקנות בובת תולי מאזור המרכז

    השבמחק