יום ראשון, 13 באפריל 2014

גלוסיבוקס מרץ - הפתעה מעולה!

לפני מספר ימים קיבלתי את גלוסיבוקס מרץ שלי, ואני מרוצה ממנה עד מעל לגג! תמהיל מוצלח ביותר של מוצרי איפור וטיפוח יצרו קופסה נהדרת שאני בטוחה שגם נשים רבות שאינן מנויות ישמחו לרכוש החודש.
 
למי שטרם הכיר- גלוסיבוקס היא קופסת הפתעה מתחום הקוסמטיקה. מה יש בה? הפתעות חדשות מדי חודש, אבל תמיד מדובר במוצרי איפור וטיפוח, ולפחות חמישה מהם. שווי המוצרים בקופסה הוא בד"כ בסביבות 200-300 ש"ח, אבל העלות שלה נמוכה בהרבה הקופסה עולה רק 75 ש"ח (משלוח עם שליח - 25 ש"ח, דואר רשום - 10 ש"ח, איסוף עצמי - חינם).
 
הקופסה הגיעה בגוון ורוד חדש, יפה ועמוק יותר מהוורוד העדין השגרתי של הקופסה. ומה היה החודש בקופסה? - צללית, לק, מסיכה לשיער, סרום אנטי אייג'ינג, ליפגלוס ודוגמית בושם.
 
 
Aussi מסיכה לשיער
 
השם והקנגרו על מוצרי החברה מעידים כי יש כאן משהו אוסטרלי. המותג הושק בכלל בלונדון (וגם זכה בפרסים ומכר מעל 50 מליון בקבוקים כבר), אבל "רכיב הקסם" הוא צמח ה- Mint Balm האוסטרלי. המסיכה שקיבלתי נועדה לשיקום שיער פגום תוך 3 דקות בלבד. כחובבת מסיכות שיער שפועלות תוך זמן קצר לא התאכזבתי ממנה. דווקא אין לה ריח של מנטה אלא ריח עדין ונעים שנשאר על השיער גם ביום שאחרי החפיפה איתה. המסיכה גם מונעת קירזולים ו"שוונצים", ומעניקה מראה מבריק ובריא יותר לשיער.
 
המותג קיים 13 שנים אבל לא הכרתי אותו קודם. זה אחד הדברים הנחמדים בגלוסיבוקס - אני מכירה כך מוצרים מצויינים שבלעדיה ייתכן שלא הייתי שומעת עליהם לעולם.
גודל נסיעות. מחיר מוצר בגודל מלא: 44.90 ש"ח ל- 250 מ"ל.
 
 
השיער שלי אחרי שימוש במסיכה הנהדרת, ואחרי פן ביתי זריז. על השמלה יעלה פוסט נפרד השבוע :)
 
 
שפתון גלוס של MINERAZ
 
את חברת מינרז אני מכירה היטב ויש לה מוצרים מעולים שאהובים במיוחד על מאפרות. בקופסה הגיע גלוס בגוון Citrin Gold, גוון וורוד עדין ומבריק. מתאים לאיפור לשעות היום ולאיפור עדין לערב.
הגלוס של מינרז אינו דביק מדי והוא נעים למריחה על השפתיים. העמידות שלו לא רעה והוא החזיק מעמד לאורך היום, עם חידוש לאחר ארוחה.
גודל מלא. מחיר: 72 ש"ח ל- 10 מ"ל.
 
 
צללית דואו של מייבלין ניו יורק
 
צללית דואו מסדרת איי סטודיו של מייבלין ניו יורק. מכילה פיגמנטים טהורים וריכוז חלקיקי פנינה גבוה. הצללית בגוון BLUE MOON יפהפייה. גוון כחול עמוק לצד גווני וורוד ופנינה יוצרים צללית מיוחדת מאוד. הצללית החזיקה מעמד מספר שעות על העפעפיים שלי גם ללא פריימר. לצערי הרב לאחר שהשתמשתי בה היא נשמטה מידי והתפרקה. לפחות זה קרה בתוך הקופסה. אנסה לשקם אותה עם הטכניקה הזאת לשיקום צלליות ופודרות שהתפרקו.
 
גודל מלא. מחיר: 72 ש"ח ל- 4.4 גרם.
 
 
 
לק COLOR CLUB
 
אני תמיד שמחה כשיש לק בקופסה, והפעם מדובר בלק של מותג הלקים הניו יורקי "קולור קלאב", בגוון וורוד קייצי ביותר. הלק מונע הצהבה של הציפורן ומתייבש במהירות. נמשח בקלות והחזיק הפעם מעמד בסביבות 4 ימים לפני שהתחיל להתקלף.
 
גודל מלא. מחיר: 29 ש"ח ל- 15 מ"ל.
 
סרום לילה אנטיאייג'ינג של LEVANDER
 
נוסחת אנטיאייג'ינג חדשנית, 100% מהטבע. עם מיצוי אצה אדומה המונעת הזדקנות העור, מטפלת בפיגמנטציה ומעניקה לעור גוון אחיד. מדובר בסרום שמכיל שמנים ולכן דאגתי שאולי התחושה שלו לא תהיה נעימה על העור שלי ולא תתאים לסוג העור אלא לעור יבש יותר. למרות החשש שלי - כשמרחתי מספר טיפות מהסרום הוא נטמע במהירות בעור, תוך מספר שניות ממש, והותיר את העור חלק ונעים, ללא הרגשה שומנית. מיועד להענקת לחות לעור במהלך הלילה.
לסרום יש ריח חזק של הדרים, ומי שלא חובבת מוצרי טיפוח בריחות הדרים לא תתחבר אליו לדעתי. מי שכן אוהבת את הריח - שווה לנסותו.
 
גודל נסיעה. מחיר לגודל מלא: 275 ש"ח ל-30 מ"ל. בקופסה יש גם קופון הנחה לסט קרם וסרום לילה מהסדרה.
 
בושם ALIEN EAU EXTRAORDINAIRE
 
בושם אליין אקסטראורדינר, של בית האופנה ומותג הבישום היוקרתי "טיירי מוגלר". מעבר לריח המתקתק והמעט ספייסי, יש סיבה נוספת וקצת מוזרה שבגללה אני אוהבת את הבושם. הבקבוק (גודל מלא) של ALIEN מזכיר לי את אמבסדור קוש מסדרת המד"ב האלמותית "בבילון 5".
 
זה, ועצם העובדה שהבושם גם חולק את שמו עם סדרת סרטי מד"ב נהדרת (אם לא מכלילים את "פרומיתיאוס"), גורמת לי לחשוב שיש כמה גיקים חמודים שעובדים שם בטיירי מוגלר, ולחבב את הבושם אפילו יותר.
 
דוגמית. מחיר לגודל מלא: 354 ש"ח ל- 60 מ"ל, 477 ל- 90 מ"ל.
 
 
גלוסיבוקס מגזין
 
בגלוסיבוקס תמצאו גם את הגלוסיבוקס מגזין. מגזין דק ששופע עצות וטיפים אופנתיים. הפעם אהבתי במיוחד את הכתבה שעסקה בפילינג ביתי מחומרים טבעיים, וגם את הכתבה על שימושים לא שגרתיים של תכשירי הטיפוח מסורתיים, כגון שימוש בדאודורנט סטיק לריכוך נעל חדשה.
 
 
בנוסף מצאתי בקופסה גלויה לקבלת מגזין GO STYLE במתנה בשליחת מסרון (עלות המסרון - 0.5 ש"ח).
 
 
לדעתי הקופסה החודש היתה נהדרת. כמעט כל אחד מהמוצרים בגודל מלא שווה כמעט לבדו את שווי הקופסה, והגוונים מתאימים לנשים ולנערות רבות. אם גם אתן רוצות לרכוש לכן או לחברה את גלוסיבוקס מרץ - היכנסו כעת לאתר גלוסיבוקס.
 
*גילוי נאות: הקופסה התקבלה לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה