יום ראשון, 13 באפריל 2014

נעלי "סקאוט" של דפנה והטייטס הנשכניים שלי

לאחרונה הורדתי לנייד שלי תוכנת "פדומטר" שסופרת כמה צעדים אני עושה בכל יום. מסתבר שתוכנות כאלה מתמרצות ללכת יותר כי במהלך היום כי הן גורמות לך להתבאס כשאתה מגלה שבקושי הזזת את עצמך מהמחשב ואז אתה שוקל לעשות, או אפילו עושה, משהו בנידון.
 
וכדי שיהיה כיף יותר ללכת - צריך כמובן נעלי הליכה טובות, רצוי עם סוליות עבות ונוחות להליכה שייספגו את זעזועי הכביש או דרכי העפר בהן מתחשק לנו לשוטט. הבעיה היא שרוב נעלי ההליכה די מכוערות, והפשיניסטה שבתוכנו מתמרדת כשהיא צריכה לנעול נעליים כאלה. למזלנו כשמצוותים בגדי ספורט חמודים לנעלי הליכה שהן גם פונקציונאליות וגם מתוקות- הכל מסתדר. כאלה הן נעלי ההליכה שמשיקה (מחדש) בימים אלו "טבע נאות" - נעלי "סקאוט" של דפנה.
 
דגם נעלי ה'סקאוט' הינו השקה מחדש של הדגם המצליח של שנות השמונים, של נעלי הרים העשויים מקנבס וכותנה עם סוליות גומי מחורצנות לאחיזת קרקע גם בתנאי שטח. גפת הנעליים עשויה בד קנבס חזק המקנה עמידות ומשקל קל לנעלי הרים ומסייע לנידוף הזיעה.
 
הסקאוט משמשת עד היום יחידות צבאיות מובחרות ועוברת מצויין מהשטח ומהעולם הצבאי לעולם האופנה לדעתי. היא מתאימה הן לנשים והן לגברים. מכיוון שהיא עשויה מבד היא לא "מציקה" אלא מתאימה את עצמה לרגל, ונוח מאוד ללכת איתה. היא גם מתאימה לטווח רחב של גילאים, אז אל תתפלאו אם אחותכן הצעירה תגנוב לכן אותה.
 
המחיר שלהן לא רע בכלל לדעתי (199 ש"ח). כשחיפשתי נעלי הליכה טובות לפני הטיול האחרון שלי בחו"ל, כי בטיולים כאלה אני הולכת המון, לא מצאתי משהו נורמאלי בפחות מ-300 ש"ח בארץ. חבל שטבע נאות לא הוציאו את הנעליים האלה כבר לפני חצי שנה.
אני ציוותתי את הסקאוט השחורות שקיבלתי לסקירה עם הטייטס הכי נשכניים בארון שלי. מה דעתכן על התוצאה? :)
 

 
ניתן להשיג בצבעים: שחור, אפור, נייבי וקאמל, ובמידות 35-47
מחיר: 199 ש"ח
 
להשיג  ברשת טבע נאות ובחנויות המובחרות
לבירורים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון מספר: 
1-599-525-155

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה