יום ראשון, 13 באפריל 2014

נערכים לחורף ונלחמים ביובש עם Vitaminic Concentrate - תמצית ויטמינים לעור יבש מבית "פבוניה בוטניקה"

בסתיו הקצר בארץ, ובחורף שמגיע בעקבותיו, העור שלי תמיד מרגיש יבש יותר. עם זאת, זה לא יובש שגורם לי לחפש מוצרים לעור יבש כי אני עדיין לא שם עם עור הפנים המעורב עד שמן שלי. לעומת זאת לאמי היקרה יש עור פנים מדהים (שהיא לא הואילה בטובה להוריש לי. באמת אמא!) אבל הוא כן נוטה להתייבש בחורף, ולכן כששאלו אותי אם ארצה לקבל להתנסות את תמצית הויטמינים החדשה של פבוניה בוטניקה שנועדה לטיפול מיידי בעור יבש, לא היה לי ספק מי תהיה הנסיינית שלי.
 
 

אמי ניסתה את תמצית הויטמינים במשך כשבועיים, וסיפרה לי כי במשך השבועיים הללו העור שלה היה רך ונעים מאוד, ולא הורגשה טיפת יובש. היא מרוצה מאוד מתמצית הויטמינים, וממשיכה להשתמש בה באופן יומיומי.

התמצית מגיעה בבקבוקון חמוד מזכוכית (מהסוג שאני תמיד משגיחה עליו בשבע עיניים שלא יפול ויישבר חס וחלילה, בעיקר כי התוכן שלו לא יסולא בפז). יש לה גוון כחלחל מיוחד, והמרקם שלה מרגיש כמו שמן עדין, אבל היא נספגת במהירות ולא משאירה מעטה שמנוני כלל.
הריח של התמצית הוא הדרי מאוד, וזאת בשל תמציות המנדרינה והתפוז שהיא מכילה.
Vitaminic Concentrate נוצר במיוחד לעור יבש ובוגר ומכיל אזולן המופק מפרחים וצמחים להרגעת העור, ריכוכו והחלקת קמטים וקמטוטים, ובנוסף לכך אנטי-אוקסידנטים ואנטי רדיקליים חופשיים, עשיר בריכוז גבוה של ויטמינים A, E, D:
ויטמין A משמש כהגנה, מזין מעכב ומפחית נזקים במערך הקרטין של העור.
ויטמין E משמש כאנטי-אוקסידנט.
ויטמין D נלחם בנזקי הזמן והאזולן מעניק ריכוך למרקם העור.
 
יש לציין גם כי תכשירי החברה הינם בעלי רכיבים אורגניים ואינם מכילים תוספי צבע, בישום, לנולין, PABA, אלכוהול, שמנים מינרלים, אינם קומודוגניים ואינם מכילים פארבן. כמו כן מוצרי "פבוניה בוטניקה", הם באישור ה-  FDA (משרד הבריאות האמריקני) ומשרד הבריאות הישראלי.
 
אופן השימוש: בערב, לאחר ניקוי הפנים, לטפטף מספר טיפות על הפנים והצוואר. יש להימנע ממגע עם העיניים ולעסות היטב.
 
מחיר לצרכן:  223 ₪ ל- 15 מ"ל.
 
להשיג ברשת "עדן טבע מרקט", בחנויות טבע מובחרות, קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ. לפרטים נוספים: 1-800-350-333 www.pevonia.co.il
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה