יום ראשון, 13 באפריל 2014

קולקציית החורף של לייף - צעיפים מלטפים וגרביונים מחממים (גם במידות גדולות)

בכל חורף מחדש אני מצטיידת בכפפות, צעיף, גרביונים חמים, כובע צמר ומטרייה. לאן נעלמו כל אלה של החורף שעבר? לא תמיד יש לי מושג. באמת הגיע הזמן לעשות סדר בארון.
 
אבל גם כשאני עושה סדר אני מגלה שהכפפות נעלמו לגמרי, כאילו יש לי את ממלכת נרניה בארון ואיזה פאן מסתובב עם הכפפות הלבנות שלי שם. אני גם נזכרת שהמטריה שלי התפרקה בסערה וחלפה עם הרוח כמו סקארלט אוהרה, ובאופן כללי מבינה שאני צריכה להצטייד לחורף.

לאחרונה הגיעה לסניפי הסופר פארם קולקציית אקססוריז לחורף של לייף: צעיפים, מטריות, כובעים, כפפות, גרביונים וגרביים. גם למבוגרים וגם לילדים. קיבלתי שובר שמזמין אותי לבחור 3 פריטים מהקולקציה, אז קפצתי לסניף סופר פארם כדי להתרשם מהקולקציה החדשה שתחמם אותי החורף.

היה ברור לי מראש שאקח גרביונים. כבר שנים אני קונה את הגרביונים של "לייף". הם עבים, מגיעים בעיצובים משמחים ומעניינים, ומחזיקים מעמד מצוין. גם השנה מצאתי מגוון נאה של עיצובים (אם מישהו מסופר פארם קורא - מה דעתכם להוסיף לקולקציה גם גרביונים עם חתולים או ינשופים? אישית אשמח לקנות כאלה).





אני בחרתי לי את הזוג הזה:

בניגוד לגרביונים של חברות רבות בארץ שמגיעים רק במידות קטנטנות, המידות של הגרביונים של לייף מתאימים גם למידות גדולות ומגיעים עד מידה 5 ( לפי המידע על האריזה זה עד משקל 95 ק"ג, וגובה 190). אני לוקחת בד"כ מידה 3 או 4. יש כרגע מבצע על הגרביונים - השני ב- 50% הנחה. מחיר הגרביונים -60 ש"ח.

הגרביונים נעימים מאוד על הגוף ואני אוהבת את הצבע והדוגמה המתוקים. בנוסף לגרביונים בחרתי לי צעיף אדום שהוא כל כך רך ונעים שהגעתי לקופה כשהוא כבר כרוך סביב הצוואר שלי. ומכיוון שכל כך אהבתי את הרכות שלו והוא באורך אידיאלי לצעיף - לקחתי את אותו הצעיף בדיוק רק בצבע שחור, בנוסף לאדום. מחיר כל צעיף - 45 ש"ח.


 


כאן תמצאו 41 דרכים שונות לכרוך צעיף.

בקולקציה החדשה תמצאו גם כובעי צמר חמודים, גרביים מחממות ומטריות צבעוניות. ניצלתי את ההזדמנות כדי לקנות לי גם את המגבונים להסרת איפור של לייף, שהם מצויינים להסרה מהירה של איפור קל עד בינוני, ותמיד אפשר למצוא אותם במבצע. הם היו במבצע 1+1, ופעם מצאתי אותם אפילו ב-5 ש"ח ופשוט קניתי ערימה קטנה שלהם. ניסיתי כל מיני סוגים של מגבונים להסרת איפור, ואלה בהחלט הטובים ביותר שמצאתי עד כה.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה