יום שבת, 12 באפריל 2014

נבחרת המוצרים שלי לטיפוח עור הפנים (חלק א') - קאמדיס

החלטתי לחלוק אתכם את נבחרת המוצרים שלי לניקוי וטיפוח עור הפנים, וכדי שהרשומה לא תצא ארוכה מדי, היא חולקה למספר לא סופי של רשומות devil
 
כמובן שבראש ובראשונה טיפוח הפנים מתחיל עם ניקיון של העור, ולכן אמליץ על מספר תרחיצים ותכשירים לניקוי העור שאני אוהבת במיוחד. בנוסף, חשוב למצוא קרם לחות אשר מתאים לעור הפנים ולא יגרום לפצעונים מעצבנים. אני בעלת עור מעורב עד שמן שנוטה להברקה בעיקר באזור ה-T, ולכן המוצרים שאסקור מתאימים לסוג עור מעורב עד שמן.
 
 
אתחיל עם מוצרי קאמדיס מכיוון ש:
א. אני מכירה אותם לפחות שנה וכבר מזמן רציתי לכתוב עליהם.
ו-ב. הם פשוט מצויינים.
על מוצרי קאמדיס קראתי לראשונה בפורומים של טיפוח, שם נתקלתי בהמלצות חמות ובשאלה שחזרה על עצמה - "היכן ניתן להשיגם?" מסתבר שלא תמיד קל למצוא אותם על הדוכנים בפארמים השונים, ולכן בפעם הראשונה שראיתי אותם בסניף הסופר פארם הקרוב למגוריי, כשגם היו עליהם 20% הנחה, רכשתי לי שלישיית מוצרים מסדרת אקמדיס, שנועדה לטיפול בעור שמן ואדמומי הנוטה לאקנה. בהמשך קיבלתי חלק ממוצרים אלה גם להתנסות, בנוסף למספר מוצרים נוספים של החברה.
את המוצרים פיתחה חברת 'קמדיס', המפתחת מוצרי דרמו-קוסמטיקה מבוססי מחקר לטיפול בבעיות עור. המוצרים הושקו בפורמולה משודרגת, נטולת פרבנים ו SLS, ועם  נוסחאות המבוססות על תמציות צמחים מבוססי מחקר קליני, לטיפול בעור שמן ואדמומי הנוטה לאקנה. 
ההתרשמות שלי הייתה מצויינת כבר מהשבוע הראשון. אני חוששת תמיד מקרמים שעשויים לגרום לפצעונים, ומתרחיצי פנים שמייבשים מדי את העור. המוצרים של אקמדיס לא גרמו לזה ולא לזה.
המוצרים מבוססים על תמציות צמחים וביניהן: כריזנטמום, סקוטלריה, פורטולקה ורובארב. מיצוי הצמחים נעשה בטכנולוגיה מיוחדת, היוצרת מיצויים מרוכזים מאוד בעלי פעילות ביולוגית גבוהה במיוחד. תמציות אלו בעלות פעילות אנטי-דלקתית חזקה, יעילות בויסות הפרשת בלוטות החלב ומסייעות בריפוי פצעים. 
הרכיב הייחודי בתרחיץ הפנים – אגוז עץ הסבון - המשמש דטרגנט טבעי, נמצא בשימוש נרחב ברפואה הסינית וברפואה האיורוודית למטרות ניקוי שונות וטיפול בבעיות עור. מיצוי זה אף נחקר ופורסם בספרות המדעית. בהיותו בעל אפקט אנטי זיהומי ואנטי דלקתי, הוא מסיר תאים מתים ופותח נקבוביות מבלי לייבש ומקנה  לעור מראה בריא וחלק.
 
תרחיץ הפנים
התרחיץ אמנם מריח קצת כמו תרופה (אחרי הכל, הוא מכיל כמה וכמה צמחי מרפא), אבל מתרגלים לכך במהרה, והריח גם מתנדף לאחר השימוש ורק השפעת התרחיץ נותרת. התחושה שלו על העור נעימה מאוד בשימוש, ומכיוון שהפקק שלו לא מתברג אלא נשאר מחובר - הפתיחה והסגירה שלו קלים מאוד, במיוחד באמבטיה כשהידיים חלקלקות.
כבר לאחר שימוש של שבוע העור שלי נראה טוב יותר, הבריק פחות, והתחושה שלו הייתה נעימה. היצרן מבטיח כי התכשיר מסיר תאי עור מתים ומקטין את הנקוביות, ואכן - לא רק שהעור נראה פחות שומני, גם הנקבוביות נראו קטנות יותר.
מחיר: 64.9 ₪. תכולה: 125 מ"ל.
 
קרם פנים אקמדיס וקרם פנים סבומדיס
קרם פנים אקמדיס - נמרח בקלות, ובעל מרקם קליל ולא מעיק. הקרם נספג מהר ובהתחלה עקצץ מעט אבל זה עובר במהירות. הקרם מווסת את רמות השומן בעור וכשקמים איתו בבוקר העור מרגיש פחות שומני לעומת מצבו כאשר ישנתי עם קרמים אחרים. הריח שלו דווקא נעים, וצבעו צהוב בהיר (הצבע דומה לקרם המפורסם מסדרת שלושת השלבים של קליניק). בשימוש ממושך ראיתי היטב את השפעתו המטיבה על העור, והוא אחד מהקרמים לפנים שאני הכי אוהבת.
 
קרם פנים סבומדיס - התקבל להתנסות, ומיועד אף הוא לעור פנים מעורב עד שמן. מרגיע עור אדמומי ומגורה. צבעו כחלחל והוא בעל ריח מתקתק ונעים מאוד. הקרם מכיל תמציות צמחים, ובנוסף מיצוי אצת למינריה וחומר פעיל מליקוריץ', העוזרים לטיפול והרגעת העור, ולוויסות פעילות בלוטת החלב.
כשנגמר לי קרם הפנים של אקמדיס השתמשתי בקרם זה כתחליף וגיליתי שלמרות שהוא לא מסדרת אקמדיס, הוא עדיין משלים עבורי היטב את טיפוח עור הפנים, ביחד עם התרחיץ והקרם לטיפול נקודתי.
מחיר: 89.9 שקל (70 מ"ל).
 
קרם לטיפול נקודתי
השפורפרת הכי קטנה שבתמונה - זה הקרם. בניגוד לכל מיני תכשירים אחרים שמיועדים לטיפול באקנה, הקרם הזה אינו מייבש או פוגע בעור, אלא מרגיע ומטפל באזור הבעייתי. גם הריח שלו תרופתי אבל פחות "חומצי" והרבה יותר נעים משל תכשירים אחרים. כשיש לי פצעון אקראי, או התחלה של אחד (כאלה שנמצאים עדיין מתחת לעור אבל כבר מכאיבים) - אני מורחת טיפה קטנה מהקרם על האזור, ותוך יום-יומיים יש הקלה ניכרת והפצעון נעלם. זה פשוט קרם מעולה שמומלץ לכל מי שסובל מפצעונים, גם אם מדובר רק באחד או שניים שמרימים את ראשם המכוער מדי פעם.
מחיר: 79.9 ₪. תכולה: 30 מ"ל.
צילום: טל טרי
 
בנוסף לקרמים לטיפוח עור הפנים - אני אוהבת גם את התחליב המרגיע של קאמדיס שהציל אותי מהגירודים האינסופיים של עקיצות היתושים הקיץ.
הכרתי את התחליב בעבר כשחברה נתנה לי למרוח אותו אצלה לאחר שנכוויתי כוויה קלה ממחבת שהתקררה לאט מדי.
לאחרונה קיבלתי אותו גם להתנסות והפעם השתמשתי בו להרגעה של עקיצות היתושים המטרידים שעשו קאמבק כמו בכל קיץ. התכשיר עובד כמו קסם ותוך כמה דקות מרגיע את הגירוד. אני שומרת אותו על המדף ליד המיטה כי כבר היו מקרים שהתעוררתי באמצע הלילה מרוב שעקיצות היתושים הציקו וגירדו, מרחתי אותו, וחזרתי לישון.
 
השפופרת נוחה לשימוש, והתחליב נטול ריח, ומיועד בעיקר לטיפול בעור אדמומי ומגורה כתוצאה מעקיצות חרקים יתושים ופריחות שונות. חברותיי בעלות הילדים ישמחו לשמוע שהתחליב מתאים לשימוש לתינוקות מגיל חצי שנה, ילדים ומבוגרים כאחד ומעניק הקלה מידית באזור המגורה, מפחית גרד ואדמומיות, תוך לחלוח העור. ללא SLS וללא פרבנים.
 
 
 
צילום: טל טרי
 
התכשירים הספיקו לי למספר חודשים (לפחות 3-4), ומחירם בהשוואה לתכשירים אחרים, ובמיוחד לקרמים לטיפוח העור של חברות אחרות, אינו יקר בעיני. החברה גם מציעה המון פעמים הנחות של 10%-20% על התכשירים, אז שווה לנתעדכן מדי פעם בעמוד הפייסבוק שלהwww.kamedis.com
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה