יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

התחדשויות טיפוח: מומלצי הקיץ

אני לא משתגעת במיוחד על הקיץ. נכון, כשקר לי בחורף אני רק מחכה לשמש שתציץ כבר ולא מבינה איך אפשר לסבול את כל הגשם הזה, ובחורף האחרון השלג פתח איתי חזית קרה כששברתי יד בגללו, ועדיין, אני מעדיפה חורף או לפחות עונת מעבר, בלי כל החום והזיעה האלה.
 
ניתן לפחות להתנחם בכך שבתקופה החמה יצאו כמה חידושים חביבים לעולם הטיפוח, וגיליתי גם כמה מוצרים ותיקים ומשובחים.
 



קרם רב תכליתי לפנים ולגוף של ניוטרוג'ינה
 זוכה מוצר השנה, וזה לא מפתיע. הקרם של ניוטרוג'ינה - fast absorbing light balm הוא קרם קליל ונעים, שמתאים גם לגוף וגם לפנים. מכיוון שעור הפנים שלי מעורב עד שמן ואני משתמשת רק במוצרים ייעודיים לסוג העור שלי - לא ניסיתי את הקרם על פניי, אבל מרחתי אותו בנדיבות על הגוף. כפי שמובטח בשמו - הקרם אכן נספג במהירות. הוא אינו מותיר הרגשה שומנית, וריחו עדין ונעים.
 
 
הקרם מכיל חמאת שיאה ולכן מעניק לחות רבה, כך שבעלות עור יבש ייהנו ממנו במיוחד.
 
גם מחירו לא רע בכלל- 30 ₪ ל- 300 מ"ל.
 
 
הקרם הצטרף לנבחרת ניוטרוג'ינה השלמה שלי - יש לי לא מעט מוצרים של החברה המצוינת.
 
 
 
סכין גילוח ג'ילט ונוס&אוליי
סכין גילוח גאונית שלא ברור איך המציאו אותה רק עכשיו. קרה לכן שעמדתן לצאת מהבית ואז הבחנתן שפספסתן חלקים בגילוח באזור הרגליים למשל, או בכמה שערות סוררות מבצבצות מבית בשחי? כידוע, לגלח "על יבש" מבלי להרטיב במים וסבון את המקום גורם לפעמים לגירוי בעור ולנקודות אדומות, ולא תמיד יש זמן לכל הריטואל. בדיוק לכך נועדה הסכין המעולה הזאת שבשימוש בה גם ללא סבון עדיין תתקבל תוצאה מעולה.
הסכין כוללת חמישה להבים ובנוסף פסי לחות משני צדיה, שכוללים גליצרין המגן על העור מצדה האחד, וחמאת קוקוס שנספגת בעור ושומרת עליו רווי ובריא מצדה השני. מספיק להרטיב מעט את הסכין ולגלח עמה, כדי להגיע לתוצאה מושלמת וחלקה.
 
אני משתמשת בסכין כבר כחודשיים וממליצה עליה בחום. ללא ספק סכין הגילוח המשוכללת והנעימה ביותר לשימוש שאני מכירה. הריח שלה נהדר (לא חשבתי שאכתוב את זה אי פעם על סכין גילוח), והגילוח אתה פשוט נעים וחלק.
 
 
 
 
צבע חדש לשיער מבית שוורצקופף:
חברת שוורצקופף הידועה השיקה לאחרונה שלושה גוונים חדשים של צבע לשיער-  "Perfect Mousse Cool Browns Collection" - צבע מוס קבוע עם הבזקי צבע קרירים לתוצאת צבע חום טהור. שמות הגוונים: מוקה קפוא, קפוצ'ינו קרח ואייס אספרסו.
 
אהבתי לגלות שהצבע אינו מכיל אמוניה, והוא מגיע במרקם מוס עם בקבוק קל לשימוש, כך שמורחים אותו על השיער ממש כמו שמפו- בלי סיבוכים מיותרים וללא צורך בהגעה לספר או במברשות צבע. מרקם המוס מונע נזילה וטפטוף של החומר ומאפשר מריחה קלה ואחידה. אני תמיד מעדיפה צבע לשיער שמגיע במרקם נוח לשימוש כזה.
 
הבטחת היצרן: צבעים אינטנסיביים מטופחים עם הבזקי צבע קרירים וזוהרים לתוצאת צבע חום טהור, מבריק ועמיד לאורך זמן. הסדרה מציעה 30% יותר צבע אינטנסיבי, תוך דגש על טיפוח השיער בהתאם למגמות האופנה העכשוויות. קצף הצבע המתקדם מועשר בפיגמנטים משלימים ססגוניים, המבטיחים השתקפות קרירה לתוצאת צבע נקייה, טהורה ומדויקת עם רפלקסים מבריקים וזוהרים.
 
מחיר: 49.90 שקלים לערכה. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ובחנויות המובחרות.
 
 
 
 
האלוורה של ד"ר מלומד
 כשהיתושים אכלו אותי כל הקיץ - לפחות הייתה לי את האלוורה המעולה של ד"ר מלומד שתרגיע את הגירוי ותוריד את הנפיחות. המוצרים אשר פותחו עבור הצרכנים בישראל הותאמו במיוחד לאקלים בארץ ומי שתנסה את הג'ל תגלה שהוא מקרר מאוד את העור ונהדר לתקופת השרב הנוכחית.
הקולקציה כוללת 3 סוגים של ג'ל אלוורה: ג'ל אלו ורה קלאסיק, ג'ל אלו ורה פורטה, וג'ל אלו ורה אורגני – נטול בישום. 98% אלו ורה.
 
ג'ל אלו ורה קלאסיק טבעי של ד"ר מלומד - להרגעת עור אדמומי ומגורה
ג'ל ללא SLS וללא פראבן, ג'ל טבעי מעלי אלו ורה טריים - מועשר ברכיבים פעילים טבעיים ב- 100%, המבוסס על הטכנולוגיה הייחודית: B.S.T - טכנולוגיה בלעדית להפקה ולייצוב של הפעילות הבריאותית שבעלי הצמח הטרי. הג'ל המופק מתוך החלק הפנימי של עלי האלו-ורה עשיר בחומרים רבים כמו ויטמינים ומינרלים, מרגיע עור אדמומי ומגורה, מעניק לחות לעור מרכך אותו ומונע את התקלפותו.  מרקמו קל והוא נספג במהירות.
 
הג'ל  מקל על העור במקרים של גירויים, אדמומיות, עקיצות והסרת שיער בשעוות. מומלץ לשימוש גם במקרים של כוויות קלות, עקיצות יתושים, עקיצות מדוזות ולאחר חשיפת יתר לשמש.

לא נוסה בבע"ח.
תכולה: 100 מל'.
מחיר: 25.90 ₪.
צילום: איל קרן
 
 
ג'ל אלוורה פורטה - הנוסחה הטיפולית
נוסחה טיפולית להקלה מיידית של גירויי עור ג'ל אלוורה פורטה. מיוצר מעלים טריים ומופק בטכנולוגיה ייחודית המשמרת את התכונות הטבעיות של צמח האלו ורה. מועשר בתמציות קמומיל להרגעת עור מגורה ואדמומי ובתמצית צמח הלבנה- נוגד חמצון עוצמתי, המסייע בחידוש מראה עור אדמומי, המיועד להעצמת פעילות התכשיר.

מומלץ לשימוש במקרים של: כוויות שמש קלות, חשיפת יתר לשמש, עור אדמומי, עור מגורה, גרד, עקיצות של יתושים, חרקים או מדוזות, גילוח והשרת שיער בשעווה.

לא נוסה בבע"ח.
תכולה: 112 מל'.
מחיר: 29.90 ₪.
 
 
צילום: אנה הלפרן
 
המוצרים נמכרים בישראל בבתי המרקחת, בבתי טבע, בפרפומריות מובחרות, וברשתות פארמה מובילות.
 
מעבדות ד"ר מלומד קיימות כבר 35 שנים, ומייצרות תכשירי קוסמטיקה טבעיים אשר שומרים על מראה צעיר ובריא של העור, תודות לסגולותיהם של רכיבים מאוצרות הטבע המופקים בצורה קפדנית ויסודית במעבדות החברה.
 ד"ר דוד מלומד, נצר לדור שלישי של משפחת רוקחים ידועה בירושלים, מומחה בקוסמטיקה פארה-רפואית על בסיס רוקחות טבעית משנת 1969, הקים את החברה בשנת 1979 במטרה לסייע לאנשים הסובלים מבעיות עור. כיום במפעלי ד"ר מלמד מייצרים בכל יום אלפי מוצרים שונים המיוצאים לעשרות מדינות ברחבי העולם.

קרם הגנה Sun Daily מבית "לייף"
בשמש שלנו אי אפשר להסתדר ללא קרם הגנה איכותי. קרם ההגנה של לייף הוא הראשון שיישם את תקן UVA Balance של משרד הבריאות בכל תכשירי ההגנה מהשמש של לייף. התקן המחמיר נועד להפוך את תכשירי ההגנה מפני השמש ליעילים, מקיפים ובטוחים יותר, והוא צפוי להיכנס לתוקף בשנתיים הקרובות. תקן UVA Balance החדש מחייב הגנה רחבה יותר מפני קרני השמש UVA ויצירת איזון בהגנה מפני שני סוגי הקרינה – UVA  ו-UVB.  על פי התקנים הנהוגים כיום, ציון ה-SPF (מקדם ההגנה) מתייחס לקרני ה-UVB בלבד, בעוד התקן החדש מחייב שתהייה התייחסות גם לקרני ה-UVA, כך שתכשירים אשר עומדים בתקן החדש מספקים טווח הגנה רחב יותר.
 
בקיץ הזה חידשה לייף עם סדרת Sun Daily במרקם קליל  - קרם נעים שנספג במהירות ומיועד למריחה יומיומית בכל עונות השנה. אני מודה שגם אני מזייפת ופעמים רבות שוכחת להימרח, אבל כשאני כבר נמרחת אני מעדיפה כמובן קרמים קלילים ולא שומניים - והקרם של לייף הוא בדיוק כזה.
 
 
הסדרה, שבמרקם שלה דומה לקרמי גוף או פנים, מותירה את העור רך ונעים למגע. היא כוללת שלושה מוצרים: תחליב גוף להגנה מקרינת השמש SPF 50, תחליב גוף להגנה מקרינת השמש SPF 30 ותחליב פנים להגנה מפני השמש, SPF 40.
 
מחירים:
• Sun Daily – לייף, תחליב הגנה לפנים - 40SPF. 54 מ"ל - 54.90 שקלים
• Sun Daily - לייף, תחליב הגנה -   30SPF. 150 מ"ל -  59.90 שקלים
• Sun Daily - לייף, תחליב הגנה -  50SPF  150 מ"ל - 64.90 שקלים

חשוב לציין כי גם השנה לייף מתגייסת למאבק במלחמה בסרטן העור ומכריזה על תרומה בסך של 1 שקל לאגודה ממכירת כל אחד ממוצרי סדרת ההגנה מפני השמש של לייף. כל הכבוד!
 
 
סבון פנים לפילינג שהזמנתי מאייהרב, אחד מאתרי הקניות האהובים עלי ביותר בעולם. מדובר בסקראב עם גרגירים קטנטנים שמרגיש קצת כמו משחה. הריח שלו הוא לא מהנעימים ביותר, ועדיין לא הצלחתי להגדיר אותו, אבל הפעולה שלו מעולה. הוא מנקה את עור הפנים בצורה יסודית ביותר ומשאיר עור חלק ונעים. רכשתי אותו בעקבות המלצה של חברה ולא התאכזבתי.
 
מחיר:  $12.94  
 
 
 
 
לק Gaining Mole-mentum מקולקציית החבובות של O.P.I
לק גליטרי צהוב עם נוצצים עבים. אמנם נהוג לשייך את הגוון הזהוב דווקא לחורף, אבל אני השתמשתי בו דווקא בקיץ והסתנוורתי מריצודי השמש עליו. לק עם נוכחות שמתואר כך בתיאור הקולקציה - קחו מטיל זהב, גוררו אותו לתוך בקבוקון של נצנצים עבים וורודים וכהים והנה לכם הלק הבא!
 
 
 
משקפי שמש של Portofino
משקפי שמש שמלוים אותי כבר 4 שנים ועלו לי בסך הכל 150 ₪ במבצע בסופר פארם. איבדתי ומצאתי אותם מחדש עשרות פעמים, העדשות כבר שרוטות לגמרי, ועדיין קשה לי להיפרד מהם. בכל פעם מחדש מזכירה לעצמי לבדוק אם אפשר להחליף את העדשות שלהם, ומחפשת את הדגם בסניפי סופר פארם בתקווה שיעשה קאמבק.
 
 
אז אלה מוצרי הטיפוח הקייציים שלי, בתוספת בונוס של אקססורי אהוב (חלקם התקבלו לסקירה). מוזמנות לגלות לי על אלו מוצרי טיפוח לא ויתרתן אתן בקיץ.
  
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה