יום חמישי, 14 במאי 2015

פרוייקט הכריך הטוב - טורטיה פסטרמה ללא גלוטן

לידרס הזמינו אותי לכתוב על הכריך שאני הכי אוהבת, הכריך הטוב שלי. אני חייבת להודות שזה משתנה כל הזמן, ובימים אלה הכריך שאני הכי אוהבת הוא בכלל "ראפ", טורטיה שבתוכה מגוגלים המון דברים טעימים, למשל - מיונז, עגבניה, גמבה, מלפפון חמוץ, ופסטרמה טעימה.
 
הטורטיה בתמונה היא טורטיה נטולת גלוטן, על בסיס קמח טפיוקה וקמח שקדים, ומכינים אותה בחמש דקות.
 
 
מה צריך:


3/4 כוס קמח טפיוקה
1/4 כוס קמח שקדים
1/4 כוס מים
3 ביצים
חצי כפית מלח

הכנה:
 
מערבבים את כל המרכיבים יחדיו. הבלילה מאוד נוזלים ויהיה קצת קשה להאמין שיצא מזה משהו מוצק בסוף, אבל תאמינו לי- זה יעבוד!
 
מחממים מחבת על אש בינונית, משמנים או ממיסים חמאה, ושופכים מעט מהבלילה עד לקוטר של כ- 15 ס"מ. הטורטיה צריכה להיות דקה מאוד.
 
תוך דקה או שתיים תראו שהטורטיה מתמצקת, זה הזמן להפוך אותה בקלות, ולאחר דקה או שתיים נוספות להוציאה מהמחבת.
 
כשהטורטיות מוכנות - הוסיפו להן כל מה שמתחשק לכם, כמו שכתבתי - הוספתי ירקות ואת הפסטרמות הטעימות ודלות השומן של זוגלובק, שהאהובה עלי ביותר מביניהן היא הפסטרמה בדבש. קיבלתי אותה ואת הפסטרמה הצלויה על לבנים לטעימה, והן מצוינות.
 
 
 
הפסטרמה הצלויה על הטורטיה:
 
 
 
נשאר רק לגלגל, וזו התוצאה:
 
 
בתיאבון!


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה