יום שבת, 30 במאי 2015

הכירו את אתר prozap- הבית של המומחים

אני כבר לא זוכרת איך הייתי רוכשת משהו באינטרנט ללא מנוע השוואת המחירים של "זאפ" שללא ספק חסך לי המון כסף במהלך השנים. ואיך אדע לאיזו מסעדה הכי כדאי לי ללכת? גם כאן ההמלצות של זאפ נכנסות לתמונה באתר "זאפ -רסט", בו קראתי בשקיקה ביקורות חיוביות ושליליות של סועדים כדי ללות באיזו מסעדה אמצא את מנת הצ'ורוס הכי טעימה, ומאיזו כדאי להתרחק כמו מאש. 
 
אז מה הפלא שכששמעתי שזאפ משיקים אתר חדש - PROZAP -  הייתי חייבת להיכנס אליו ולגלות איך הם מתכוונים לשפר את החיים שלי עכשיו?
 


פרוזאפ הוא בעצם האח הקטן של זאפ. האתר מרכז כתבות וטיפים של כתבי שטח אשר ראיינו מומחים בתחומים שונים וקיבלו מהם את עצות מקצועיות ואמיתיות במגוון רחב של תחומים (באתר יש חלוקה לקטגוריות שונות, ואני מניחה שבעתיד יוסיפו קטגוריות נוספות).
 
מה למשל תמצאו בו?
  • את החידון - כמה אתה גורמה? שיבחן את הידיעות הקולינריות שלכם (יצאתי מקרון!), לצד חידונים נוספים כגון "כמה אתה ישראלי?" ו- "כמה אתה תלת פאזי?".
  • סיפורים מסמרי שיער מנבכי המספרה.
  • שלל פרשנויות למונחים מקצועיים.
  • המלצות לגבי מה כדאי לעשות בבית - ומה ממש לא!
  • והקטגוריה שהכי אהבתי - הכה את המומחה, שבה תמצאו את הראיונות המשעשעים ביותר.
אה, ויש גם תחרות כתיבת שירה העוסקת בבעלי המקצוע השונים ועיסוקיהם, אז יש לכם שיר העוסק בבעלי מקצוע אתם יכולים לזכות בפרסים שווים כי שלושת המקומות הראשונים יזכו בפרסים הבאים: מקום ראשון – 2,500 ש"ח; מקום שני – 1,000 ש"ח; מקום שלישי – 500 ש"ח. בהצלחה לכל מי שמשתתף!
 
לסיכום - כרגיל באתרי זאפ, אפשר למצוא מידע מעניין ומועיל לגבי תחומי עיסוק שונים. מומלץ בחום להציץ - מי יודע, אולי תגלו משהו על עצמכם או על מקצוע שמעניין אתכם. אם פעם יכולתם לחפש בעל מקצוע ולהתרשם מיכולותיו רק בספר הגדול של "דפי זהב" (או בשמם האחר - מרימי מסכי מחשב מאז המצאת ה- PC), עכשיו יש לכם הזדמנות לחפש אנשי מקצוע ולהתרשם מהם בקלות.
 
 
 
 
 
 





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה