יום חמישי, 10 באפריל 2014

DIY: נעלי קומיקס

ביממה האחרונה אני דורכת על הראש של סופרמן.
זה לא בגלל שהפכתי פתאום ל- DOOMSDAY, וגם אין לי שאיפות לקס לותריות. ההסבר פשוט בהרבה - הכנתי לי סוף סוף נעלי קומיקס! And there was much rejoicing!
זה בעצם די פשוט להכין נעלי קומיקס. כל מה שצריך זה את הדברים הבאים:
  1. כמה שעות פנויות
  2. נעליים - פריט חובה. אני קניתי לעצמי זוג בדיוק למטרה הזאת בסוף העונה האחרון של TO GO, שעלה בסביבות 60 ₪ (ואם תציצו למטה תראו שהזוג השני שהכנתי כבר היה עם נעליים יקרות יותר אבל גם הרבה יותר נוחות)
  3. חוברות קומיקס שאפשר להשחית - ולא, אם זו חוברת מס' 1 של "ספיידרמן המופלא", mint condition, או משהו בסגנון, מומלץ מאוד שלא להשחית אותה. גם אם תיגעו לי בסנדמן - דמכם בראשכם.
  4. סכין יפנית
  5. מספריים
  6. דבק עם גימור מבריק, אני השתמשתי ב - mod podge
  7. מכחול


ההכנה:
פרסו נייר עיתון, עליו תעבדו כדי לא ללכלך את כל האיזור.

גזרו גזירים מהקומיקס - רצוי מלבניים ובאורך של כ-5 ס"מ ורוחב של ס"מ אחד, אבל אפשר גם מלבנים וריבועים קטנים או גדולים יותר. חשוב שיהיה לכם נוח לעבוד עם הגזירים ולהדביקם על הנעליים, אז שלא יהיו גדולים מדי.

גיזרו גם ראשים של דמויות, לוגואים מיוחדים, ומילים באנגלית כגון - attack, crash, ועוד. את הפריטים האלה הדבקתי על הנעליים לאחר שציפיתי אותן בקומיקס, והם נראים נהדר על ציפוי הבסיס.
 
נקו את הנעליים, ודאו שהן יבשות לגמרי, והתחילו להדביק. כדאי לעבוד מהעקב קדימה. מירחו את הדבק על גזיר הנייר, ואז הצמידו לנעל והדקו.
הוציאו בועיות של דבק ואוויר כדי שלא יהיו בליטות בציפוי.
ככה זה נראה בהתחלה:

 
לאחר שסיימתם שלב זה, צפו את הנעל כולה בדבק, והדביקו עליה את הפריטים המיוחדים שגזרתם.


 
המתינו רבע שעה שהנעל תתייבש, וצפו אותה שוב בדבק.
מומלץ לצפות בדבק 3 פעמים. אני המתנתי גם עד ליום המחרת וציפיתי שוב בדבק.
 
כך נראות הנעליים בסופו של דבר:


 
ועל הרגליים:

 

עדכון 2018: זוג חדש של נעלי קומיקס!

עם כל אהבתי לנעלי הקומיקס הראשונות שלי, לאחר מספר שנים הכנתי זוג נוסף, הפעם עם זוג נעלי עקב של פלייפוט שהיו הרבה יותר נוחות מהזוג הראשון, ולאחר שהתבלו קצת במהלך הזמן שהלכתי איתן החלטתי לעשות להן הסבה לנעלי קומיקס (וכמובן שקניתי את אותו הזוג באותו הצבע כדי שיהיה לי גם זוג חדש ויפה במקום הבלוי). 

הפעם במקום לגזור מחוברות קומיקס הדפסתי במדפסת הביתים על דפים מבריקים רצועות קומיקס שאהבתי ולעולם לא הייתי גוזרת מהחוברות המקוריות. וכך נראה התהליך הפעם:

 11111









אני אוהבת מאוד את התוצאה. מה דעתכן?





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה