יום שישי, 24 במרץ 2017

הזמנה מס' 11 מאייהרב (iHerb)

המון זמן חלף מאז שכתבתי בבלוג על ההזמנות שלי מאייהרב, ולמרות שהזמנתי עוד עשרות הזמנות מאז הסיקור האחרון אני מצטערת לספר שלא חלקתי עמכם את ההמלצות והדיסהמלצות בעיקר מפאת חוסר זמן.
 
מדי פעם כן העליתי כמה המלצות ודיסהמלצות בקבוצת הפייסבוק "אייהרב שלי", שאני ממליצה לכולם להצטרף אליה כדי להשאר מעודכנים ולראות גם שם המלצות שלי ושל אחרים וטיפים בנוגע לרכישה באתר. 
 
ועכשיו אני שמחה לחזור ולחלוק עמכם את ההזמנות שלי, והפעם - הזמנה מס' 11!
 
 
כרגיל, קודם כל הנה הסבר קצר על אייהרב למי שעוד לא מכירה את האתר המצוין -  


מדובר באתר אמריקאי שעושה משלוחים ישירות לישראל. באתר יש עשרות אלפי מוצרים מצוינים- מזון, טיפוח לגוף ולשיער, קוסמטיקה, ויטמינים ותוספי תזונה, ומה שנחמד במיוחד זה שהוא בדרך כלל משמעותית זול יותר מהמחירים בישראל, ואפשר למצוא בו גם כמובן מוצרים נחשקים שלא הגיעו בכלל עדיין לישראל.
 
דמי המשלוח משתנים ותלויים בתוכן ההזמנה, ונעים לרוב בין 4$ ל- 10$, אולם ייתכנו חריגות. יש מוצרים שצירופם לעגלת הקניות יוזיל את המשלוח, והם מוגדרים באייהרב כ-   shipping saver. המון מוצרים כאלה אתם יכולים לראות לדוגמה כאן, כאן וכאן.

כדי לקבל 5% הנחה בכל קניה הכניסו את הקוד - SDM370 לסל הקניות בכל קניה. אם תיכנסו מהקישור כאן וזה אמור לחשב לכם את ההנחה אוטומטית ברכישה.
 
בכל קנייה כדאי לבקר בעמוד המוצרים המוזלים, ולראות אילו מוצרים נמכרים בזול לתקופת נסיון הפעם. 
 

שימו לב - מומלץ לא לעבור את הסכום של 75$ (כולל המשלוח) כדי שלא יהיו תשלומים נוספים כמו מע"מ על החבילה כשהיא תגיע לארץ.
מה הזמנתי הפעם?
כהרגלי, שילבתי בין מוצרי מזון ומוצרי טיפוח, במשקל שלא יעלה על 1.81 ק"ג כי זה המשקל שעד אליו משלמים דמי משלוח רגילים. מעבר למשקל זה נשארת רק קטגןריית שילוח של DHL שהיא בדרך כלל יקרה יותר, למרות שמדי פעם יש מחירי משלוח מיוחדים וזולים יותר.
לחיצה על שם המוצר תוביל לעמוד שלו באתר אייהרב. חלק מהמוצרים מההזמנה כבר לא נמצאים באתר ולכן לא יזכו להתייחסות פרטנית (כי חבל שאמליץ על משהו שכבר אין באתר וסתם תתאכזבו).
 
 
ליפסטיק נהדר במרקם קליל ולא מציק על השפתיים. נמרח בקלות ואופן הדהייה שלו אחיד כך שאינו משאיר עקבות דמויות תוחם. הגוון שלו מעט כהה יותר מהגוון שמופיע באתר.
הליפסטיק אמנם אינו זול ($19.76) אבל הוא מצוין. מומלץ לקנות כאשר יש 10% או 20% הנחה על מחלקת הקוסמטיקה.
 
 
ספוגית האיפור המהוללת של ריל טכניקס! המרקם שלה מעולה והמייק אפ נמרח בקלות איתה. היא לא סופגת כמויות גדולות של המייק אפ כך שהיא חסכונית למדי. יש להקפיד על שטיפה שלה לפחות כל מספר שימושים (באתר מומלץ לאחר כל שימוש אבל זה לא הכרחי) וזאת גם מטעמי הגיינה וגם על מנת שלא תאבד את המרקם הגמיש שלה ותתייבש מדי.
אני כבר קניתי לפחות 5 כאלה - אחד לתיק איפור, אחד לשידת איפור, אחד במתנה לחברה, ועוד 2 שיהיה בבית.
כרגע יש 10% הנחה באתר על מברשות וספוגיות האיפור של ריל טכניקס, שווה לנצל אותה. מחיר לזוג - $9.35  (לפני ההנחה).
 
סוכריות טעימות בטירוף במילוי דבש שממש ניגר מהסוכריה. אני כבר מוסיפה אותן אוטומטית כמעט לכל הזמנה.
מחיר- $1.46.

קרקרים במילוי גבינת צ'דר

הקרקרים הטעימים ביותר באתר. קרקרים קטנים ופריכים במילוי ממרח גבינת צ'דר. פשוט ממכרים וצריך להיזהר לא לגמור את כל החבילה בתוך 5 דקות מהפתיחה.
מחיר - $3.75.
 
אטריות נחמדות שעשויות מאצות, עשירות במינרלים, נטולות גלוטן ומכילות מעט מאוד קלוריות (12 קלוריות למנה, בדומה לסקיני פסטה, אבל טעים יותר ממנה לדעתי). מעולות לתבשילי אטריות מוקפצים או כתוספת למרק. יש לשטוף אותן היטב לפני השימוש כי המרקם שלהן קצת צמיגי בהתחלה ובהמשך הוא מתרכך.
מחיר - $3.41.
 
 
מברשת השיניים של אקו דנט מגיעה עם ראשים מתחלפים וניתן גם לקנות ראשים מתחלפים נוספים בנפרד. במקום לזרוק את כל מברשת השיניים - פשוט מחליפים ראש, בדומה להחלפת להבים בסכין גילוח ושמירה על הידית.
מאוד חסכוני גם בכיס וגם בתרומה לאיכות הסביבה והפחתת כמויות הפלסטיק. מברשת השיניים נעימה והסיבים אינם קשים מדי. העיצוב אלגנטי וקל לשימוש.
מחיר - $4.42
 
 
אז זו הייתה הזמנה מס' 11, ובקרוב אעלה את הזמנה מס' 12 :)
 
לכל הרשומות וההמלצות על מוצרים מאייהרב ליחצו כאן
לא רוצים לפספס שום דבר? הירשמו לקבלת עדכונים במייל בתיבה בצד ימין, או עיקבו אחר עמוד הפייסבוק של הבלוג כאן.
 
 

2 תגובות:

  1. שלום רב
    הזמנתי בספטמבר 4 צנצנות ויטמינים מאי הרב. התכוונתי להזמין 2 והם עשו טעות ושלחו לי 4. הגיעו רק שלש. הרביעית לא הגחעה. כמובן שקייבלתי החזר בכרטיס אשראי אבל ההתתבות איתם ועם DHL גרממה לי לעצבים. לפני שבוע הגיה החביילה הרביעית שנשלחה בספטמבר. האם הם לא שולחים רשום? אי הוך לאיבוד וא אחד לא יכול ללעקב אחריה. הודעתי גם לדארישראל. הבטיחו שיענו לי ועד היום א ענו מדוע המשלוח הגיע באיחור. האם הוספקה באקספרס מיקרת יותר את המוצר? הם המליצו לי לכתב אקפרס וכמובן להביף כסף כדע שלא תלך החבילה לאיבוד בפעם הבאה. תטך כמה זמן את מקבלת את המשלוח. זה לא קרה לך אף פעם? על איזה קרם פנים את מממליצה שלא גורם רגישות? ישבאתר משהו עם קולגן.היייתי רוצה להזמין אותו אודה לתשובה מהירה בברכה יזרעאליה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יזרעאליה,

      ישנם שני סוגי משלוחים, ה- DHL הוא היקר מבין השניים אבל בניגוד לשני ניתן לעקוב אחר המשלוח איתו

      אני מזמינה תמיד משלוח רגיל, ללא מעקב. בינתיים לא הייתה לי בעיה. לרוב מגיע תוך שבועיים שלושה, ואם יש עיכוב הוא נובע מדואר ישראל.

      מוזמנת לשים קישור לקרם בו את מעוניינת ואראה אם אני מכירה אותו. יש הרבה חברות טובות באתר.

      מחק