יום שבת, 25 ביולי 2015

הזמנה תשיעית מאייהרב (iHerb)

לא ממש ספרתי, אבל מסתבר שהזמנתי כבר יותר מ- 20 הזמנות מאייהרב! עם זאת, עד עכשיו הזדמן לי לכתוב רק על 8 מהן ועל עוד כמה מוצרים מומלצים פה ושם. מה זה אומר - שבקרוב יהיו עוד המון פוסטים על הזמנות מאייהרב!
 
למי שעדיין לא מכיר את האתר - מדובר באתר אמריקאי ששולח לישראלץ מעל 40$ המשלוח הוא בדרך כלל בחינם, ומתחת לסכום זה המשלוח תלוי במחייר החבילה ומדובר בד"כ בכמה דולרים בודדים. באתר יש אלפי מוצרים מצוינים- מוצרי מזון, מוצרי טיפוח לגוף ולשיער, ויטמינים ותוספי תזונה - ומה שנחמד במיוחד זה שהוא בדרך כלל משמעותית זול יותר ממחירי ישראל, ואפשר למצוא בו גם כמובן מוצרים נחשקים שלא הגיעו בכלל עדיין לישראל.

כדי לקבל 5% הנחה בכל קניה הכניסו את הקוד - SDM370 לסל הקניות בכל קניה. אם תיכנסו מהקישור כאן וזה אמור לחשב לכם את ההנחה אוטומטית ברכישה. תהנו :)
 
בכל קנייה כדאי לבקר בעמוד המוצרים המוזלים, ולראות אילו מוצרים נמכרים בזול לתקופת נסיון הפעם. אייהרב גם תמיד מצרפים מתנה קטנה לקניה - מראה, ניירות דביקים, כובע למקלחת, והכי תמוה שקיבלתי עד כה - אטב כביסה.

 מומלץ לא לעבור את הסכום של 75$ כדי שלא יהיו תשלומים נוספים על החבילה כשהיא תגיע לארץ.
אז מה היה בהזמנה התשיעית שלי?


מסיכה מעולה שמתאימה גם לעור רגיש. העור שלי מעורב-שמן, והיא הייתה מצויינת עבורו. היא סופחת ומנקה לכלוך מהנקבוביות, ומכווצת אותן היטב. דורשת קצת התעסקות כי מדובר בחימר שצריך להעביר כף ממנו לקערה, להוסיף טיפה מים ולערבב ואז למרוח על הפנים. זהירות לא להוסיף יותר מדי מים כי אז ייקח למסיכה יותר זמן להתקשות והמרקם שלה יהיה פחות נוח למריחה. למרות ההתעסקות - ההשפעה הנהדרת שלה על העור לגמרי שווה את זה. מומלצת בחום.
 
אטריות שעשויות מאצת הקונג'אק, שהיא אצה כמעט נטולת קלוריות לחלוטין. האטריות משמשות כתחליף זול בקלוריות לפסטה - 15 קלוריות למנה במקום 300 -400 שיש בפסטה.
צריך לשטוף אותן היטב כדי להיפטר מריח הים, והמרקם שלהם דורש הסתגלות כי פסטה זה לא ולמען האמת הן גם לא נראות ממש מעוררות תיאבון, אבל בכל זאת הייתי אמיצה והכנתי אותן כאטריות מוקפצות עם רוטב שמנת ופטריות, והמנה דווקא יצאה טעימה להפתעתי הרבה. בקיצור - מתאים להרפתקנים קולינרית.
ספריי שהזמנתי בעבר ורכשתי שוב. בהתחלה ריח המנטה היה חזק לי מדי אבל אחר כך כנראה שהתרגלתי או שהוא נחלש עם הזמן כי נהניתי להשתמש בו והוא נתן הרגשה נקייה וקרירה לידיים.
 

רכישה חוזרת נוספת. הבקבוק קטן ומתאים לנשיאה בתיק, הספריי חסר ריח ומחזיק מעמד לשעות ארוכות וגם זול יותר ממחיר הדיאודורנטים בארץ. רכישה מוצלחת לדעתי.

 

רכישה חוזרת נוספת. הספריי מגיע בריח לבנדר עדין, ספריי חיטוי קליל ועדין לידיים. אני מרוצה ממנו מאוד.


 
את שני המוצרים הנוספים בתמונה - מסיכות הפנים עם קולגן והרצועות לניקוי הנקבוביות כבר אי אפשר למצוא באייהרב לצערי, ולכן אין קישורים אליהם...
כמו שאפשר לראות, להזמנה צורפה מתנה קטנה ונחמדה- ניירות פוסט איט לתזכורות.
אגב,שימו לב שהחודש יש 95% הנחה על משלוח בינלאומי דרך חברת שילוח. עם זאת אני חייבת לציין שאני עדיין מעדיפה את המשלוח הרגיל (airmail ולא premium airmail), כי יש חברות שילוח שמעבירות לפעמים את החבילה במכס ואז גובות עמלת שחרור. זה מעולם לא קרה לי במשלוח הרגיל מאייהרב, ואת כל ההזמנות שלי עשיתי דרכו.
הזמן הממוצע שלוקח לחבילה להגיע מאייהרב היה עד לאחרונה כ- 10 ימים, לאחרונה זה עלה לשבועיים בשל ה"התייעלות" של דואר ישראל, והיה גם מקרה נדיר של כמעט חודש.
 
בפעם הבאה - הרבה דברים טעימים מאייהרב!
לכל הרשומות על אייהרב ליחצו כאן או על התגית "אייהרב" בצד ימין.
 
 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה