יום ראשון, 25 בינואר 2015

הזוכים בכרטיסים להצגה "מפצח האגוזים"

And-the-Winner-is
כתבתם תשובות נהדרות במסגרת התחרות, וחבל שאני לא יכולה לחלק כרטיסים לכולכם להצגה הנפלאה "מפצח האגוזים".

אתם בטח סקרנים לגלות מי זכה בתחרות, אז אגלה לכם שמבין כל התשובות זכו שתי תשובות מקסימות במיוחד, והזוכים הם מי שנרשמו עם המיילים:
1.
2.
זכיתם בכרטיסי זוגי להצגה! אנא העבירו לי את פרטיכם למשלוח הכרטיסים דרך טופס יצירת הקשר בצד שמאל או בהודעה בעמוד הפייסבוק של הבלוג.
תהנו וספרו איך היה!



התמונה מתוך: אליסה קרקס Y בארץ הפלאות
צילום: יוסי צבקר


הכרטיסים באדיבות כאל. לכל ההטבות למופעי חנוכה באתר כאל ליחצו כאן.

2 תגובות:

  1. היי אולי תוכלי לעזור לי :) כרגע ביצעתי את ההזמנה הראשונה שלי מאייהרב וקיבלתי מייל שהכתובת שלי לא תואמת לכתובת כרטיס האשראי ומבקשים שאחזיר להם מייל עם הכתובת אליה ארצה את המשלוח. שלחתי להם מייל בחזרה וגם פנייה באתר ואני ממש בלחץ כי עשיתי קנייה ב74 דולר וזה חתיכת סכום ..... לדעתך זה מייל תקין שנשלח? תודה וסליחה על החפירה אני ממש חדשה בעסק!! :-)

    השבמחק
  2. היי,

    לא נתקלתי בזה בעבר, אבל ייתכן ששלחו לך את המייל כי חשבו שגנבו לך את הכרטיס ולכן אין התאמה בין הכתובת של בעל כרטיס האשראי למספרו.
    כדאי לבדוק מאיזו כתובת דואר הגיע המייל מאייהרב. אחרי הזמנות אני בדרך כלל מקבלת מהם מייל מהכתובת הזאת - orders@iherb.com. אם קיבלת מכתובת אחרת כדאי לחפש אותה באתר שלהם ולראות אם היא מופיעה כאחת מהכתובות שלהם.

    מקווה שהסתדרת :)

    השבמחק