יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

ממחר ולשלושה ימים בלבד- אאוטלט מכירות מיוחד של כלי בית ומטבח מבית קורל ועוד!

מתלבטים מה לקנות לחג? בואו לאאוטלט המותגים לבית!

ברגע האחרון לפני ראש השנה יפתח מתחם אאוטלט ייעודי של חברת "שקל – בית מותגים" ובו מגוון מוצרי הדגל של החברה במחירי עלות לצרכן. האאוטלט יהיה פתוח לשלושה ימים מרוכזים של מכירות לקהל הרחב וירכז בתוכו את המותגים המובילים של החברה.
 
ביקרתי היום במכירה המקדימה ורכשתי לי צלחות מקסימות  של המותג "קורל" בעלויות מצחיקות - 5 ש"ח לצלחת קינוח ו - 22.5 ש"ח לצלחות גדולות. אני חייבת להודות שמאז שגיליתי את החברה אני קונה בעיקר מהם כלי בית כי הצלחות שלהן הן פשוט כמו בסרט הזה עם ברוס ויליס - "בלתי שביר". הן עמידות בטירוף ובמהלך חמש השנים האחרונות נשברה לי רק צלחת אחת מבין כל צלחות הקרונינג שקניתי, וגם זה אחרי שהיא בילתה יום במקרר ואני חושבת שזה פגע לה בעמידות כי היא התנפצה כשהיא נפלה מהמדף במקרר.
 
אז אם מתנפצת צלחת אחת - ברור שקונים סט שלם כפיצוי על עוגמת הנפש. וזה סט הצלחות היפות החדשות שלי:
 
 
מה עוד תמצאו במכירה המיוחדת?

בין המוצרים שימכרו במתחם ניתן יהיה לרכוש צלחות בתפזורת של חברת Corelle  מבית קורנינג החל מ-5 ₪, דגמי חיסול של Corelle החל מ25 ₪ ליחידה, סט סירים של המותג האנגלי Mayer היוקרתי החל מ-499 ₪ במקום 1550 ₪, ועוד.

המכירה תתקיים בימים 8-10/9/15 בין השעות 10:00-20:00 ברח' הסדנא 3, אזה"ת חולון.
 
פרטים נוספים באתר החברה - shekel4u.co.il.




 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה