יום רביעי, 2 באפריל 2014

מתלה מיוחד לתכשיטים – DIY

בביתי תלוי מתלה עגילים מיוחד שהכנתי כשהבנתי שאין סיכוי שאצליח למצוא את זוג העגילים שאני מחפשת בתוך סבך השרשראות והצמידים במגירות ובתיבות התכשיטים, ולכן הם זכו למתלה ולמקום משלהם. כשחברתי היקרה נועה ראתה את המתלה היא השביעה אותי שאכתוב פוסט עליו עם הסברים כיצד להכינו
- אז נועה, זה מוקדש לך!
 
מתלה העגילים שלי:
 
 
הכנת המתלה פשוטה ביותר, ואפילו מי שאינו מיומן ב"עשה זאת בעצמך" יצליח בוודאי להכין לו מתלה כזה.
 
מה צריך:
  1. מסגרת עץ לתמונה, בכל גודל שבוחרים, רצוי לא קטן מדי כדי שיהיה מקום להרבה זוגות עגילים
  2. בד תחרה בהיר או רשת
  3. נעצים/פטיש ומסמרים קטנים/דבק מגע
 
איך מכינים?
מוצאים מסגרת תמונה ישנה במחסן (היזהרו מהעכבישים) וצובעים אותה בצבע שאוהבים, או לחילופין קונים מסגרת חדשה מעץ. אני מצאתי מסגרת גדולה במחסן שלנו ואהבתי את העיטורים עליה, צבעתי אותה בצבע זהוב וזה שידרג לחלוטין את המראה שלה.
גוזרים את הבד או הרשת בהתאם למידות המסגרת, ומצמידים לחלקה האחורי של המסגרת באמצעות דבק מגע, נעצים או פטיש ומסמרים דקים וקצרים (אני השתמשתי בנעצים שנכנסו לעץ בלי בעיה). הקפידו שהבד יהיה מהודק ומתוח על מנת שלא יזוז כאשר תתלו עליו את העגילים. אפשר גם לקנות ווים קטנים, להצמידם לרשת, ולתלות עליהם שרשראות וצמידים.
זהו, יש לכם מתלה לעגילים. כל מה שצריך זה לתלות על הקיר, למצוא את כל הפינות בבית אליהן הגיעו העגילים שלכם (ליד המחשב, ליד הטלוויזיה, על השולחן בסלון, ופעם השארתי אפילו במטבח), ולסדר אותם עליו. עכשיו בן זוגי לא צריך להמתין 10 דקות עד שאמצא את הזוג שאני מחפשת
 
דוגמאות נוספות מרחבי הרשת:
הישארו מעודכנים - הירשמו לקבלת עדכונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה