יום רביעי, 2 באפריל 2014

מומלצים מאיביי: תכשיטים ליום ההולדת

בכל הנוגע ליום ההולדת שלי - לי ולבן זוגי יש מנהג - בחודש וחצי לפני יום ההולדת שלי אני שולחת לו קישורים מאיביי, עם רמזים בסגנון - "תראה איזו שרשרת יפה", ואיכשהו, בדרך קסומה כלשהי, אני מקבלת אחרי חודש וחצי את השרשרת ליום ההולדת שלי. למעשה אני מקבלת שקית שלמה (שהוסתרה בפינת מסתור כלשהי בדירתנו) מלאה בחבילות מאיביי בגדלים שונים, ביחד עם מתנה שבן הזוג גם בחר בעצמו. החבילות מאיביי נפתחות עם צווחות שמחה, וכל החוויה מזכירה לי שוב איך זה להיות ילדה קטנה שפותחת את כל המתנות מהחברים לכיתה, כשכל העטיפות של המתנות מתעופפות באוויר בנסיון לחשוף את המתנה הבאה.

אני ממליצה לכולם על השיטה הזאת כי כך בטוח לא מתאכזבים ממתנות יום ההולדת, ולא צריך ללכת להחליף.
השנה בן זוגי המדהים קנה לי ליום ההולדת המון דברים מאיביי, ובנוסף, והכי חשוב (אבל לא מאיביי), גם את המשחק לו חיכה עולם הגיימרים במשך 12 השנים האחרונות - Diablo III! ועוד את חבילת האספנים המהוללת!


חבילת האספנים כוללת את המשחק, דיסק "מאחורי הקלעים", פסקול המשחק, ארט-בוק יפייפה, פסל של דיאבלו ודיסק און קי בצורת "סול סטון" שמכיל את המשחק הקודם בסדרה ואת חבילת ההרחבה שלו.


בתמונות של הפסל שראיתי לפני שקיבלתי את חבילת האספנים הוא נראה גדול ומכוער. במציאות הוא פסל קטן ומכוער, אבל מתוק. למדתי לחבב אותו במהרה. תראו איזה חמוד הוא:



מלבד המתנה המעולה הזאת, קיבלתי גם המון חבילות מאיביי בהן הסתתרו שרשראות וטבעות.
החולשה שלי היא שרשראות, יש לי מאות מהן, ואני תמיד אומרת שכשאגיע ל-365 שרשראות (אחת לכל יום בשנה) אמשיך לקנות אותן כי צריך גם שרשרת שונה לערב, לא רק ליום.

רוב השרשראות והטבעות הן מהמוכר הזה באיביי:  jewelry-sale
http://myworld.ebay.com/jewelry-sale/?_trksid=p4340.l2559
שיטת המכירה אצל מוכר  זה היא מכרז, ולכן אפשר למצוא דברים יפים במחירים מצוינים. מאגר התכשיטים שלו ענק ויש הרבה תכשיטים דומים במראם או אפילו זהים, אז אם לא זוכים במכרז אחד - לא נורא - יהיה אחר.

שרשראות ותליונים:





שתי השרשראות האלה הן ממוכרים שונים:



והשרשרת האהובה עלי ביותר מכולן, ממוכר אחר -  http://myworld.ebay.com/themonkeykingnw/?_trksid=p4340.l2559


והטבעות שקיבלתי:




ועגילי ינשופים מתוקים:

תודה לבן הזוג המדהים שלי על יום הולדת כיפי ומתנות מעולות!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה