יום שבת, 12 באפריל 2014

צבעוניות מתפרצת: התיקים הצבעוניים והמקוריים של בנטון לשנת הלימודים

כשהייתי תלמידה, ובהמשך סטודנטית, בכל שנה לפני פתיחת שנת הלימודים הייתי בוחרת לי תיק חדש, כי הקודם כבר התבלה מרוב נשיאת ספרי לימוד כבדים וציוד לבית הספר, ומכיוון שתמיד אהבתי לקרוא - גם מכל ספרי הקריאה בתיק.
כיום, למרות שכבר אין לי "פתיחת שנת לימודים", אני עדיין נהנית להסתובב בחנויות ציוד ללימודים ולראות את המוצרים החדשים והצבעוניים שמוציאות חברות לקראת שנת הלימודים, ואין יותר צבעוני מתיקיה של חברת בנטון.
התיקים של מותג האופנה האיטלקי "BENETTON" מגיעים לראשונה לישראל השנה, והם מהווים ממש פריטי אופנה. אי אפשר להתעלם מהם - הגוונים שלהם חיים, הצבעים ניאונים, בוהקים ומטאליים, וכל מי שחובב תיקים עם נוכחות יאהב אותם.
כדי להתרשם מהקולקציה, קיבלתי תיק שחור עם המון פסים צבעוניים ומשמחים עליו. מיד חשבתי על כך שאם אני ובן הזוג נטוס לחופשה בחו"ל ונחפש אחד את השנייה בהמון במהלך הטיול - זה תיק אידיאלי לכך כי ישר נמצא את מי שהתיק עליו.
 הקולקציה כולה מתאפיינת בקווי עיצוב אופנתיים וחדשניים ומתאימה לבנות ונשים בטווח גילאים רחב - מחטיבת הביניים ועד לאוניברסיטה. ממגע בתיק ניתן להתרשם כי איכות הבד מצויינת ונראה כי הוא לא יישחק בקלות. התיק מכיל תאים רבים והוא נוח מאוד.
בין הדגמים הבולטים בקולקציית BENETTON לשנת 2013 הם: תיק חלק בצבע ורוד זוהר, תיק חלק בצבע ירקרק זוהר ותיק פסים סגול לבן ורוד.
 
מחיר מומלץ לצרכן:החל מ 130 ש"ח. בנוסף, ניתן לרכוש קלמרים, יומנים וקלסרים תואמים.
את תיקי BENETTON ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה