יום שבת, 12 באפריל 2014

מה, כבר פורים? או - איך לקנות תחפושת בזול ברשת

לפני שמגיע פורים כדאי לזכור שמשלוחים מחו"ל לוקחים בין שלושה שבועות לחודש וחצי. בפרק הזמן הזה אפשר להספיק לקנות תחפושת/אביזרים/כל מה שבא לי ומתאים לפורים מחו"ל

שימו לב - לרשומה המעודכנת על קניות לפורים לשנת 2015 ליחצו כאן
 
פורים הוא החג האהוב עלי ביותר מבין כל חגי ישראל, וזאת למרות שאוזני המן עם פרג זה פיכס. יש לי כל כך הרבה תחפושות ואביזרים בארונות וארגזי פלסטיק בבית שאני יכולה בכיף להקים תוך יום אחד הפקה קטנה של המלך ליר פוגש את סטאר טרק, עם הופעת אורח של דמויות ממורטאל קומבט. וערפדים. וזה רק חלק קטן מהתחפושות - בהתחשב בכך שאמא שלי מחזיקה 2 מכונות תפירה והיא תופרת מילדות, וכבר רגילה שלפני פורים אני מגיעה אליה עם עיצובים או תמונות וערימות של בדים ואומרת - "כזה, בבקשה". כך שחלק מהתחפושות שלי הן ביתיות, וחלק מהתחפושות רכשתי בשנים האחרונות מאתר מקוון מצוין וממוכר מעולה באיביי.
 
לצערי, רוב התחפושות למבוגרים בארץ הן יקרות. המחירים שראיתי בחנויות בסגנון כפר השעשועים, הפנינג וטויס R אס - נעו באיזור ה-200-250 ש"ח לתחפושות מלאות ופשוטות יחסית, ועד ל-300 -400 למורכבות יותר, לפחות אלה המחירים שראיתי בשנה שעברה (אגב, אתם יותר ממוזמנים לתקן אותי אם אני טועה, ולכתוב היכן ניתן למצוא בארץ חנויות תחפושות זולות, שיש בהן גם מגוון מידות ולא הכל XS או - "one size fits small", ושהתחפושות בהן הן לא סמרטוטים באיכות בד מזעזעת ומידות קטנטנות).
 
לעומת זאת, באיביי ובאתרים בחו"ל ניתן למצוא תחפושות איכותיות ומושקעות במחירים נמוכים בהרבה, וחשוב מכך - במגוון רחב של מידות.
 
ברשומה היום אסקור מוכר מומלץ מאיביי ואתר מקוון אחד, וכך גם אתם תוכלו לרכוש לכם תחפושת יפה במחיר הגיוני. אני חייבת לציין שעקרונית אני תמיד בעד הכנת תחפושת יצירתית בעצמנו, אבל לא תמיד יש זמן  או יכולת לכך.
 
אתחיל דווקא בבשורות הרעות - האתר מדהים אבל דמי המשלוח לישראל הם מהגבוהים שראיתי במשלוח לארץ. דמי המשלוח משתנים בהתאם לגודל החבילה ומשקלה. מבדיקה שערכתי נראה שדמי המשלוח הנמוכים ביותר לישראל, בקניית תחפושת קלה יחסית, מגיעים בקלות ל-40$ למשלוח, מה שמייקר מאוד את כל העסק. מהסיבה הזאת האתר מומלץ רק עבור מי שיש לו חברים או משפחה שיכולים לשלוח לו לארץ בזול או להביא כשהם באים לביקור (קיבלתי כך כמה חבילות מהאתר), או שעובד עם חברות שילוח זולות לישראל (אני לא מכירה כאלה שממש משתלמות). כל שאר הקוראים מוזמנים לעבור להמלצות הבאות ולדלג על האתר הזה.
והבשורות הטובות - זה האתר הטוב ביותר שאני מכירה לתחפושות ואביזרים. אז מי שמצליח לסדר לעצמו משלוח נורמאלי משם הולך ליהנות. באתר יש אלפי תחפושות וניתן בקלות למצוא את מה שמחפשים בחיפוש החופשי,  או לחפש בתוך הקטגוריות השונות. אפשר לבחור בין המחלקות: תחפושות, אביזרים, קישוטים למסיבה, חיפוש לפי מוטיב, סייל, ועוד.
בתוך המחלקות יש חלוקה לתחפושות של נשים, ילדים, ואפילו חיות מחמד (אני בטוחה שהחתולה שלי תנשך אותי אם אנסה לשים עליה משהו כל כך טיפשי). ליד כל תחפושת יש דירוג של בין 1 ל-5 כוכבים, בהתאם לדירוג של אנשים שקנו את התחפושות והשאירו פידבק.
יש גם תחפושות רבות שאפשר לקרוא לגביהן חוות דעת של אנשים, ואפילו לראות תמונות שלהם לובשים אותה. זה שימושי במיוחד כאשר הם רושמים את המידות שלהם וניתן להתרשם מהדמיון (או היעדר הדמיון) בין מבנה הגוף שלכם לשלהם. זה עוזר לשער איך תראה עליכם התחפושת.
יש גם מדד ליד כל תחפושת, ובהתאם לדירוגים קודמים, האם התחפושת נאמנה למידה או נוטה להיות גדולה או קטנה יותר. בנוסף, יש מחלקה שלמה של plus size.
 
דוגמאות לתחפושות:
תחפושת פיראטית
 מידות S-XL 
 
 
 תחפושת מקסימה של אבירה

מידות S-XL
 
 
 
בובת סמרטוטים גותית
מידות S-L
 
 
 
תחפושת נסיכה לוחמת/גלאדיאטורית
חבריי וודאי יזהו אותה בתור התחפושת שלבשתי בשנה שעברה (אחת התחפושות המוצלחות ביותר שהזמנתי מהאתר!)
 
 
 
ולמי שמעדיפה תחפושת ארוכה יותר - שמלת ימי הביניים
מידות S-XL
באתר יש עוד ה-מ-ו-ן תחפושות מקוריות ביותר (וגם המון קלאסיות) - גיבורי על, דמויות מסדרות טלויזיה, מסרטים, מספרים ועוד. בכל פעם שאני נכנסת אליו אני שוקעת בו לכמה שעות טובת.
ובגלל שהזכרתי שיש מחלקה שלמה של תחפושות לחיות, הייתי חייבת להראות לכם את התחפושת המטופשת הזאת שמיועדת לכלב:
ויש גם אחת של הפרש בלי הראש
 
אני חייבת להודות שזה משעשע, אבל אני לא חושבת שהייתי מציקה לחיות המחמד שלי עם תחפושות.
 
ועכשיו למשהו שונה לגמרי - מוכר מעולה מאיביי עם דמי משלוח נורמאליים לארץ:
מוכר עם דמי משלוח סבירים לארץ (בסביבות ה- 14$, וכשמצרפים זאת למחיר הנמוך של התחפושת זה משתלם. בנוסף - על כל פריט נוסף תשלמו דמי משלוח נוספים נמוכים יותר -  $5.98), בעל מגוון עצום של תחפושות ואביזרים. התחפושות מגיעות במגוון מידות, וניתן לבחור מידה לפני הרכישה, כך שלא צריך לשלוח הודעה למוכר עם המידה, אלא פשוט לבחור אחת. זו תמיד השיטה העדיפה עלי בקניות באיביי, ולא כל מוכר מציע אותה.
 
דוגמאות:
ערפדית/אישה מימי הביניים
מחיר - $27.49.  מידות S-2X.
 
 
 
אישה מיריד רנסאנס
מחיר - $24.51. מידות - S-XL
 
 
מלאך אפל:
מחיר $31.49  מידות  XS-XL
 
 
אלה יווניה
מחיר  $31.49 מידות S-3X
 
 
 
 
קליאופטרה
מחיר-  $36.99 מידות - S-XL
 
 
 
הבנתם את הרעיון. המון תחפושות יפייפיות (יש גם חפיפה חלקית בתחפושות בינו לבין האתר הקודם, כך שמי שלא יכול להזמין מהאתר הראשון- יוכל להזמין מכאן). גם כאן אפשר להסתובב שעות בחנות של המוכר הזה באיביי. אל תגידו שלא הזהרתי אתכם.
וטיפ אחרון לסיום - כדאי לצרף מספר תחפושות/אביזרים בקניה כדי לחסוך בדמי משלוח, אבל הקפידו לא לעבור את ה- $75 כדי שלא תצטרכו לשלם מע"מ, מכס ומס קניה על החבילה.
מקווה שאהבתן את הרשומה ושהיא תעזור לכן במציאת תחפושת לפורים.
אז מה דעתכן על התחפושות? באיזו מהן הייתן בוחרות?
 
 לא רוצים לפספס שום מדריך, המלצה או מתנה? - הירשמו עכשיו לקבלת עדכונים מהבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה