יום שבת, 12 באפריל 2014

מסעדת "דודא" באילת: פשוט טעים

בחופשתנו האחרונה באילת ביקרנו ההאבי ואני במספר מסעדות לא רעות בכלל. בין המסעדות הטובות הייתה מסעדת "דודא". ביקרנו בה ביום האחרון לחופשה, כך שעזבנו את אילת שבעים ומרוצים. ב"דודא" תמצאו אוכל ביתי, פשוט וטעים, במחירים הוגנים ואפילו זולים. למי שמכיר את מסעדת "נאפיס", זה פחות או יותר הסגנון - אוכל עממי, מאפים מהטאבון כגון פיצלווח וסמדודק, מנות עיקריות בשריות, פסטות, חומוס עם תוספות טעימות, ועוד.
מאז שגילינו את המסעדה במקרה לפני מספר שנים אנחנו מגיעים אליה בכל פעם שאנחנו באילת. בעבר היו בה מספר מנות מהמטבח התימני שאני אוהבת, ומנת הדגל מבחינתי הייתה הפתות המתוק שהוגש תמיד עם המון קוקוס אגוזים ודבש, ותמיד הייתי מזמינה אותו לקינוח (ולעולם לא מסיימת, כי זו מנה ענקית).
 
לצערי הפעם גיליתי שהמנה לא מופיעה בתפריט, אבל זכיתי להפתעה - כששאלתי את דנה, המלצרית המקסימה שעובדת במקום כבר מעל 5 שנים, מה קרה למנה הזאת היא השיבה שהם אמנם הורידו אותה מהתפריט אבל ללקוחות כמוני שזוכרים את המנות הישנות והאהובות הם מוכנים להכין אותה! מעולם זה לא קרה לי במסעדה!
מעבר לכך - עוד לפני שהזמנו כבר דאגו לנו והביאו לשולחן, על חשבון הבית, סלטים, חומוס ופיתות -
 
החומוס היה טעים, והגרגירים רכים ומבושלים בדיוק במידה הנכונה, עם שמן זית שזולף בנדיבות מעל. גם שאר הפינוקים שבצלחות הקטנות היו מצוינים, במיוחד סלט תפוחי האדמה והירקות בתחמיץ.
 
החלטנו להזמין את הפיצלווח (25 ש"ח), בנוסף לפתות שכבר הזמנתי (30 ש"ח). 2 המנות הגיעו בערך באותו הזמן לשולחן.
הפיצלווח הייתה גדולה עשירה ומפנקת. כפי שניתן לראות - לא קימצו ברוטב ובתוספות (והצלחת גדולה מכפי שהיא נראית בתמונה).
בתמונה - פקמן פיצלווח
 
והפתות הט-ע-י-ם שלי:
אני יודעת שזה לא נראה מדהים, אבל הטעם של המנה הזאת פשוט מעולה. אני עדיין מחפשת מתכון לפתות מתוק כדי שאוכל להכין לי כזה בבית, למרות שאולי מינון של פעם בכמה שנים ורק באילת דווקא עדיף עבור הגזרה.
 
הזמנו גם מילקשייק וניל-ריבת חלב שעלה בסביבות 20 ש"ח ונעלם במהירות, ולכן לא זכה לתמונה...
לסיכום - אם אתם באילת ומחפשים מסעדה עם אוכל פשוט טעים, במחירים הוגנים לכל כיס - זה המקום בשבילכם. תמסרו ד"ש לדנה המלצרית, ואני מציעה שתשאלו אותה אם אתם יכולים לקבל פתות מתוק
המסעדה נמצאת קרוב לקניון "מול הים", ויש מולה חניה חינם לאורחי המסעדה (החניות האחרות מסביב הן כחול-לבן).
לאתר המסעדה ליחצו כאן
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה