יום שבת, 12 באפריל 2014

המחבתות הכי יפות במטבח שלי

אחד הצבעים האהובים עלי ביותר הוא סגול. אני אוהבת בגדים סגולים, תכשיטים סגולים, מצעים סגולים, ומעכשיו - גם מחבתות סגולות!
 

 


 
את המחבתות הסגולות הקרמיות שלי קיבלתי להתנסות מחברת "אריאל בונוס", והן כל כך יפות שאני פשוט נהנית לבשל איתן. 
 
כדי לחסוך מקום באריזה - המחבתות הגיעו כשהן מסודרות אחת בתוך השנייה והידיות בתוכן:

 
ההרכבה של הידיות למחבתות הייתה פשוטה ואינטואיטיבית (הרכבתי לבד, אני גאה בעצמי. שימו לב - צריך מברג פיליפס. יש כזה בכל בית). בסיום ההרכבה היו לי 3 מחבתות יפות כמו בתמונה על האריזה. אחת קטנה בקוטר של 20 ס"מ, אחת בקוטר של 24 ואחת בקוטר של 28. הן מתאימות לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה. ל-2 הגדולות יש מכסה שקוף, וזה יעיל מאוד כשמכינים תבשילים עם רטבים שונים כדי למנוע הכתמה של כל הכיריים בנקודות של רוטב.
חוץ מהצבע גם העיצוב שלהן מרשים. שטח המחבת הוא בצורת פוליגונים, מה שנתן לחביתה שלי מראה מעניין. המבנה גם אמור למנוע הידבקות למחבת גם ללא שימוש בשמן. עם החביתה שהכנתי הייתה מעט מאוד הידבקות, כמו שאתם יכולים לראות בתמונה.

 
כשהכנתי עוף, מכיוון שברוטב שלו היה מעט שמן לא הוספתי כלל שמן בנוסף, ולא הייתה הידבקות של חתיכות עוף למחבת. קל מאוד לנקות את המחבת בשל כך.

 

חוץ מהיופי שלהן, הן גם יעילות מאוד. מנסיוני הן מתחממות מהר מאוד (לטענת היצרן - בשל המבנה המיוחד שלהן). תכונה חשובה נוספת היא שהחום מפוזר בצורה אחידה כך שלא נוצר מצב שחצי המבורגר במחבת רק מתחמם עדיין, והחצי השני כבר מוכן.
 

אני מאוד מרוצה מהמחבתות וצופה שימוש נרחב בהן במטבח
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה