יום שישי, 11 באפריל 2014

שלוש שרשראות חדשות

התחדשתי לי בשלוש שרשראות גדולות ויפות.
 
שתי שרשראות מחנות הוניגמן בקניון, שרשרת אחת מאיביי שממש לא עלתה המון, וזה מתחיל להישמע כמו ההקדמה לשר הטבעות. נכון?
 
בכלל לא התכוונתי להגיע לקניון השבוע, וגם לא לקנות שרשרת, אבל שותפתי לביקור בקניון ביקשה שאתלווה אליה ואייעץ לה. נכנסנו להוניגמן כדי להחליף קרדיגן שהיא קנתה, ובעודה מודדת קרדיגן כחול מעניין, עיניי נדדו למעמד התכשיטים בחנות, אתן יודעות, זה שליד הקופה ותמיד נראה כאילו הוא עומד להתמוטט בכל רגע מכמות הפריטים שעליו.
גיליתי עליו 2 שרשראות מקסימות שמיד חמדתי לעצמי -
שרשרת קשר קלטי כסופה (היתה גם בזהב, אבל הכסופה יפה יותר לדעתי):
 
 
ושרשרת נוספת, בעיצוב מודרני וזורם. אהבתי את הגלים וה"קימורים" שלה.


 
אני אוהבת שרשראות ויש לי אוסף עצום שלהן (אני בטוחה שהגעתי כבר ל-365, כך שיש שרשרת לכל יום, ואני עובדת על הגעה ל- 730, כי צריך גם אחת לכל ערב כמובן). בין היתר אני אוהבת שרשראות גדולות ומסיביות, ולשמחתי הן טרנדיות העונה ולכן רשתות רבות מציעות שרשראות עם נוכחות.
 
שמחתי גם לגלות שאני יכולה לשלם על שתי השרשראות עם שוברי רב תו. הצטברו אצלי המון שוברים שתאריך התפוגה שלהם הוא עד סוף השנה (בעיקר מכל אתרי הסקרים ברשת) ולפעמים קשה להשתמש בהם מכיוון שחנויות רבות לא מאפשרות להשתמש בהם בהתאם לערכם המלא, ומטילות המון מגבלות על השימוש, ואז אני מתבאסת מזה ולא משתמשת בתלושים בסופו של דבר. בהוניגמן לא נתקלתי בבעיה הזאת, ושילמתי באמצעות הרב תו על 2 השרשראות. כל אחת מהן עלתה 50 ₪, מחיר הוגן לדעתי. בכלל, חלק גדול מהתכשיטים בהוניגמן מוצלחים מאוד העונה, והמחירים סבירים לגמרי. שווה ביקור.
 
והשרשרת השלישית - את השרשרת מאיביי קיבלתי בדואר באותו היום ממש, כך שיצא שהתחדשתי בשלוש שרשראות ביום אחד. כיף.
השרשרת הזהובה עלתה 4$ בלבד, והמשלוח היה בחינם.
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה