יום רביעי, 9 באפריל 2014

המלצה: סרום עיניים מצוין Advanced Night Repair Eye מבית אסתי לאודר

העור סביב העיניים שלי, כמו אצל נשים רבות, הוא דק ועדין. קרם פנים רגיל אינו מתאים לטיפול בו מכיוון שעור הפנים שלי שונה מאוד מהעור העדין סביב העיניים, וקרם הפנים שלי, מן הסתם, מותאם לעור הפנים שלי.
כשמוסיפים לעניין את העובדה שגם העיניים שלי רגישות מאוד, מובן למה קשה לי למצוא סרום טוב לעור שמסביב לעיניים, שגם לא יהיה שומני מדי, גם לא יגרום לי לדמוע, וגם יחזיר את החיוניות לעור. לשמחתי - החודש סוף סוף מצאתי את האחד! הניאו של הסרומים אם תרצו.
קיבלתי להתנסות את הסרום הנפלא של אסתי לאודר Advanced Night Repair Eye, סרום חדשני ועוצמתי שתוך שבוע של שימוש כבר חולל פלאים בעור שמסביב לעיניים שלי.
בתוך האריזה התכולה מצאתי בקבוקון משאבה בצבעי חום זהב יפים. כבר במריחה ראשונה הרגשתי את ההקלה ביובש ואת הלחות חוזרת לעור. הסרום
נספג בקלות ומרקמו נעים. לכמה שניות מרגישים עקצוצים בזמן הספיגה, אך לאחר מכן מרגישים מייד תחושה נעימה ומרעננת, והעור פשוט מרגיש טוב יותר.
לאחר שימוש של שבוע הבחנתי כי הסרום עזר גם בהפחתת כהויות מסביב לעיניים שלי, וסייע בשיפור מראה הקמטוטים הקטנטנים בצדי העיניים. העור הפך לרך ונעים יותר, ואפילו קיבלתי מחמאות מבני משפחתי שישר שמים לב לכל דבר שמשתנה בי, ונשאלתי אם אני משתמשת בקרם פנים חדש indecision
את הסרום הנחתי, לפי ההנחיות, בערב לפני השינה, כדי שיפעיל את הקסמים שלו בלילה בזמן שאני ישנה, ובבוקר לפני הנחת קרם פנים. מספיקה טיפה קטנטנה מהסרום בכל פעם, כך שאני מעריכה שיעברו מספר חודשים עד שהבקבוק ייגמר.
לדברי היצרנית, הסרום מכיל טכנולוגיית תיקון מתקדמת, שהוכחה כמסייעת לעיכוב של עד 100% מהנזק הנגרם מהאוזון לאחר חשיפה לריכוזי אוזון גבוהים. התוצאה המתקבלת היא הפחתה דרמטית בכל סימני ההזדקנות המשמעותיים והניכרים לעין, כולל קמטוטים, קמטים, שקיקים, עיגולים שחורים, יובש וגוון עור לא אחיד. הסרום, המתהדר ביותר מ-20 פטנטים ברחבי העולם, מספק לחות אינטנסיבית ועוזר לשמירה על מראה קורן, נינוח ורך כמשי באיזור העיניים כולו.
 
לפרטים נוספים ולהטבות ייחודיות - כדאי להצטרף לעמוד הפייסבוק של אסתי לאודר. אני כבר שם.
 
פרטים כלליים: תכולה: 15 מ`ל. מחיר לצרכן: 380 ש`ח (לפני הנחות). ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה