יום חמישי, 25 בפברואר 2021

קוסמטיקה בתחפושת! במיוחד לפורים - כשמוצרי האיפור והטיפוח באייהרב מתחפשים

 במיוחד לכבוד חג פורים - מוצרי האיפור והטיפוח "המחופשים" הכי משמחים באייהרב! ❤🎉🎉🎉

לחיצה על הפריט תוביל לעמוד שלו באייהרב :)



🎉שפתוני לחות שמחופשים לצבעים של קריאולה, של ליפ סמאקרס הנהדרים. אני מאוהבת בשפתוני הלחות הכיפים שלהם וקניתי בעבר כבר כמה שפתוני לחות שלהם, בין היתר של הנסיכה ליאה ושל חייל סער :) 



🎉זה שפתון לחות או סינדרלה?  



🎉ויש גם שפתון מחופש לבל, מהיפה והחיה! 



🎉פצצות אמבט מחופשות לדונאטס. הן נראות הרבה יותר מדי מגרות ואני לא קונה אותן מחשש שהן יעשו אותי רעבה, ושהזאטוט יתפתה לנגוס בהן באמבטיה בטעות... 


🎉מסכת שיער מחופשת לבקבוק מיונז

המסכה מצוינת בהתרת קשרים והשיער רך ונעים אחרי השימוש בה, אבל הריח שלה היה בלתי נסבל לטעמי. כבר עדיף ריח של מיונז.   



🎉אתן רוצות להשתמש במסכת פנים אבל גם להתחפש לחתולה באותו הזמן? אין בעיה! הסרט הכי חמוד לשיער, עם אוזני חתול של etude house הגיע כדי לעזור. הזאטוט מנסה לגנוב לי אותו בכל פעם שאני משתמשת בו, כי גם הוא רוצה אוזני חתול 😄🐱 



🎉קרם הידיים הכי פיצ'י. בצורת אפרסק מגרה. 



🎉מה מתאים יותר למסכת בועות מאשר אריזת תמנון מתוקה?  



🎉זה סרום עיניים עם אצות או בכלל לוויתן? Why not both? 🤷‍♀️ 



🎉טינט נהדר בטעם דובדבן לשפתיים - אם זה נראה כמו דובדבן, נותן גוון דובדבני לשפתיים ומריח כמו דובדבן - זה מתבקש שהשפתון יגיע גם בצורת דובדבן כמובן 🍒 



🎉שפתון טינט שהתחפש לסוכריה, עם ריח מתוק וצבע עדין על השפתיים. יש מגוון של טעמים וגוונים נוספים באתר. 




איזה פריט מחופש הכי אהבתן? ומה כבר ניסיתן? כיתבו לי בתגובות למטה.

חג פורים שמח לכולן ולכולם! 🥰

כמה מילים על אתר iHerb ולמה אני אוהבת אותו כל כך, וגם טיפים לקניה חכמה:
למי שעוד לא מכירה, אייהרב (iHerb) הוא אתר אמריקאי מעולה בו תמצאו עשרות אלפי מוצרים במגוון רחב של תחומים - איפור, חומרי ניקיון, מוצרי מזון טעימים, מוצרי טיפוח לגוף ולפנים, תוספי תזונה ועוד, לרוב במחירים מעולים יחסית לארץ (לעתים בחצי או שליש מהמחיר בארץ על אותו המוצר בדיוק). 

המשלוח מהאתר זול יחסית ותלוי במשקל ההזמנה והמוצרים שכוללת ההזמנה, ובקניה מעל $60 המשלוח הרגיל הוא חינמי. יש גם מוצרים מוזלים בקטגוריית ה-Trials, שגם הם לרוב מורידים את מחיר המשלוח. 

יש מספר אופציות למשלוח: 
1. משלוח מהיר עם DHL עד הבית- מגיע בדרך כלל בתוך פחות משבוע.
2. משלוח עד הבית עם BOXIT - מהיר גם הוא.
3. משלוח לנקודת איסוף או לוקר עם BOXIT - בדרך כלל לוקח בסביבות 10 ימים, תלוי באזור. ושימו לב שהמשלוח הזה הוא בחינם בקניה מעל 60 דולר. 

שימו לב שמומלץ לא לעבור את הסכום של 75$ בכל הזמנה, על מנת שלא תצטרכו לשלם מע"מ או כל מס נוסף אחר על החבילה. 


הנחות באתר:

כדי לקבל 5% הנחה בכל קניה באייהרב הכניסו את הקוד - SDM370 לסל הקניות, או שפשוט תיכנסו מהקישור כאן וההנחה תחושב אוטומטית

בנוסף אני מעדכנת מדי שבוע בקבוצת הפייסבוק "my iHerb - אייהרב שלי" את ההנחות השבועיות המשתנות. יש כבר כמעט 35,000 חברות בקבוצה! מוזמנות ומוזמנים להצטרף גם וליהנות מההמלצות, הטיפים והעדכונים בקבוצה.  

כדי לא לפספס שום דבר אתן מוזמנות גם לקבוצת הטלגרםולפרופיל האינסטגרם של הקבוצה ❤


לכל הפוסטים ולכל ההמלצות בבלוג שלי "מדריך השופיסטית לגלקסיה" על מוצרים שהזמנתי מהאתר, היכנסו לקישור:
http://shopistit.blogspot.co.il/search/label/IHERB


(המלצות חדשות עולות כל הזמן, כדאי לשמור במועדפים ולהציץ מדי פעם).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה