יום ראשון, 14 באפריל 2019

המומלצים שלי מאייהרב: חומרי ניקוי טבעיים מעולים

מכירים את הנשים האלה שהבית שלהן תמיד מצוחצח ומריח כמו אקונומיקה? אז זו ממש לא אני. לעומת זאת לבית שלי יש ריח נקי של לבנדר, ריח מרענן של למונגראס ועוד מגוון ריחות של התכשירים הטבעיים המעולים שהזמנתי מאייהרב שגם בלי לכלול אקונומיקה ובלי אדים רעילים ומסוכנים עושים עבודה מעולה בניקוי וחיטוי של הבית.  

בפוסט הזה אני שמחה לכלול את ההמלצות שלי על חומרי הניקוי הטבעיים המעולים שהזמנתי מאייהרב, ולשמחתי הם לא רק מצוינים ומאוד יעילים אלא גם עולים בד"כ הרבה פחות מחומרי ניקוי טבעיים שנמכרים בארץ!



כמה מילים על אתר iHerb ולמה אני אוהבת אותו כל כך
למי שעוד לא מכיר, אייהרב (iHerb) הוא אתר אמריקאי מעולה בו תמצאו עשרות אלפי מוצרים במגוון רחב של תחומים - איפור, חומרי ניקיון, מוצרי מזון טעימים, מוצרי טיפוח לגוף ולפנים, תוספי תזונה ועוד, לרוב במחירים מעולים יחסית לארץ (לעתים בחצי או שליש מהמחיר בארץ על אותו המוצר בדיוק). 

המשלוח מהאתר זול יחסית ותלוי במשקל ההזמנה והמוצרים שכוללת ההזמנה, ובקניה מעל 40$ המשלוח הרגיל הוא חינמי. יש גם מוצרים "מוזילי משלוח" שהוספתם לעגלה מורידה את מחירי המשלוח, אותם תוכלו למצוא כאן. בנוסף יש גם מוצרים מוזלים בקטגוריית ה-Trials, שגם הם לרוב מורידים את מחיר המשלוח. יש מספר אופציות למשלוח, כאשר משלוח האקספרס הוא היקר יותר אבל מגיע בתוך פחות משבוע, ויש משלוח רגיל וזול יותר, אבל המשקל של המוצרים מוגבל לעד 1.81 ק"ג במשלוח הזה (לפעמים הוא גם חינמי כשמזמינים רק מוזילי משלוח).

שימו לב שמומלץ לא לעבור את הסכום של 75$ בכל הזמנה, על מנת שלא תצטרכו לשלם מיסוי על החבילה. 

הנחות באתר:

כדי לקבל 5% הנחה בכל קניה באייהרב הכניסו את הקוד - SDM370 לסל הקניות, או שפשוט תיכנסו מהקישור כאן וההנחה תחושב אוטומטית

הנחה נוספת בקניה ראשונה - נסו להכניס את הקוד welcome5 להנחה של 5$ נוספים. 

בנוסף אני מעדכנת מדי שבוע בקבוצת הפייסבוק "my iHerb - אייהרב שליאת ההנחות השבועיות המשתנות. 



מוצרי ניקיון טבעיים מומלצים מאייהרב

ספריי רב תכליתי לניקוי ולחיטוי בריח אשכולית אדומה ובריח לבנדר
ספריי מדהים שפשוט מנקה ומחטא הכל! הוא הסיר בהצלחה מסחררת אפילו שומן שרוף מהכיריים ומתבניות לתנור, הבריק את ארונות המטבח ואת המראות והחלונות בבית והסיר גם לכלוך עיקש מהאריחים. 

הספריי טבעי ומבוסס על מקורות צמחיים ומינראלים שונים (כגון שמן קוקוס, חומצת לימון ועוד. בדף המוצר יש פירוט מלא), ולא נוסה על בעלי חיים. הוא מגיע בבקבוק גדול עם שפיצר באריזה גדולה ונוחה מאוד לשימוש, ומספיק להמון שימושים. 

הספריי לא צורב, אין אדים רעילים שעולים בשימוש בו ואפילו אין צורך להשתמש בכפפות כשמנקים איתו. מבין מגוון של 5 ריחות שונים. ניסיתי בינתיים שניים - ריח אשכולית אדומה וריח לבנדר. שניהם היו נהדרים ונעימים והיה כיף לנקות איתם. אני מחכה גם לריח המלפפון שיחזור למלאי כדי להזמין אותו כי הוא נשמע מעניין ויש עליו המון המלצות, ובינתיים משתמשת בשני הריחות המצוינים שהזמנתי כדי לנקות את כל הבית.

מחיר - $8




תכשיר לניקוי האסלה בניחוח אורנים
התכשיר הטוב ביותר שניסיתי לניקוי ולחיטוי אסלות. מפזרים באסלה את הנוזל, משאירים מספר דקות ומנקים בקלות. משאיר ניחוח נעים ואסלה מבריקה. 

חומר הניקוי טבעי ומבוסס על צמחים, מתכלה ביולוגית וידידותי לסביבה. לא נוסה על בעלי חיים. 

מחיר - $7



ג'ל להסרת כתמים
ג'ל להסרת כתמים מבדים. יעיל נגד כתמי דשא, בוץ, שומן ועוד. הבקבוק מגיע עם ראש מברשת עם סיבי סיליקון מובנים כדי שיהיה קל למרוח את הג'ל על הכתם. הוא מבוסס על צמחים ומינראלים ולא נוסה על בעלי חיים. 

הג'ל הכי יעיל כשהכתם עדיין טרי. פשוט מרטיבים את הבגד, מורחים את הג'ל ומכניסים למכונת הכביסה לתכנית רגילה. מאוד שימושי על כותנה ופוליאסטר, ופחות שימושי על בדים עדינים כמו משי, וגם על צמר. 

מחיר - $4.35




נוזל לניקוי רצפות בריח למונגראס
נוזל שקוף וטבעי לניקוי רצפות, מבוסס על צמחים ומגיע בניחוח נעים של למונגראס. לא נוסה על בעלי חיים. אני מוהלת כמות של פקק בדלי מים והכמות הקטנה הזו מספיקה כדי לשטוף את כל הבית ולהשאיר את הרצפה נקיה וריחנית, ללא סימנים. 

מחיר - $9




סט 3 כדורי צמר למייבש הכביסה - לייבוש מהיר יותר של הבגדים
סט של שלושה כדורי צמר טבעיים שמכניסים עם הבגדים הרטובים למייבש הכביסה. הכדורים עוזרים לבגדים להתייבש מהר יותר וחוסכים לנו חשמל כי הייבוש מסתיים מהר יותר (חסכון של בערך 30%). בנוסף הם מרככים את הבגדים ומפחיתים את הקמטים. מתאימים ל- 1000 שימושים. 

מחיר - $15.68




מרכך כביסה היפואלרגני לתינוקות
מרכך כביסה היפואלרגני, ידידותי לסביבה, בניחוח קמומיל מרגיע ונעים. לא נוסה על בעלי חיים. מתאים לכ- 40 שימושים.

מרכך מצוין שלא מגרה בכלל את העור ומתאים לעור האטופי הרגיש של פעוט הבית. ההסתייגות היחידה שיש לי היא שהוא יחסית יקר, אפילו יותר ממרככי כביסה היפואלרגנים לתינוקות שיש בארץ (כמו של בדין או סנו מקסימה), ולכן מומלץ לקנות במבצע. 

מחיר- $13.95





אבקת כביסה היפואלרגנית
לשם שינוי מדובר במוצר שלא ניסיתי בעצמי כי אני לא משתמשת באבקות כביסה אלא בג'ל, אבל בקבוצת הפייסבוק שלי "אייהרב שלי" עלו המון המון המלצות עליה. גם באתר יש כמעט 1,500 ביקורות עליה, רובן המוחלט חיוביות מאוד ומהללות את היעילות שלה, ולכן החלטתי לחרוג ממנהגי ולהכליל אותה ברשימת המומלצים בכל זאת. 

מדובר באבקת כביסה טבעית, ידידותית ולסביבה והיפואלרגנית. נטולת ריח, לא מכילה SLS או פוספטים כלשהם. האריזה מאוד חסכונית ומספיקה ל- 100 שימושים! 

מחיר - $17




אלה ההמלצות שלי לפעם הזו, אבל הפוסט עשוי להתעדכן במוצרים נוספים בהמשך כי אני כל הזמן מנסה מוצרים חדשים מאייהרב. שווה לשמור במועדפים ולהציץ מדי פעם :)

כדי לא לפספס אף המלצה, אף פוסט על מתנות חינם אונליין ואף אירוע מיוחד - אתם מוזמנים להצטרף גם לעמוד הפייסבוק של הבלוג "מדריך השופיסטית לגלקסיה", ולעקוב אחרינו שם. נשמח לראות אתכם! 

אתם מוזמנים להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק - "my iHerb - אייהרב שלי", שם עולים עדכונים מדי שבוע על הנחות ומבצעים מיוחדים, ושם תוכלו ליהנות גם מהמידע והטיפים שמשתפים חברי הקבוצה. 



לכל הכתבות וכל ההמלצות והסיקורים שלי בבלוג על מוצרים מאייהרב, ליחצו כאן

שאלות ובקשות לאיתור מוצר ספציפי אתם מוזמנים להשאיר בתגובות למטה :)

‏My iHerb - אייהרב שלי!‏
קבוצה ‏ציבורית‏ · ‏11,980‏ חברים
הצטרף לקבוצה
שלום לכולם ולכולן וברוכים הבאים לקבוצת מכורי אייהרב שלנו שכוללת כבר אלפי חברים! (אם אתם עדיין לא מכורים, יש סיכוי טוב שזה יקרה ממש עוד מעט :)) כאן ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה