יום חמישי, 19 ביולי 2018

מתנות בבלוג: ערכת התנסות של איב רושה במתנה!

לאיב רושה יש מוצרים טבעיים נהדרים ולא ממש מפתיע שהיא אחת החברות הפופולריות ביותר בצרפת, עם המון סניפים ברחבי העולם. סיקרתי כבר בעבר בבלוג כמה מהמוצרים של החברה ואני מאוד אוהבת אותה, במיוחד את הלקים הבוטנים עליהם כתבתי כאן ואת סדרת עונג הטבע עליה כתבתי כאן

שמחתי לגלות שהחברה מחלקת כעת ערכות התנסות, כך שגם אתן תוכלו להכיר את המוצרים. אני בטוחה שתאהבו אותם. 

איך מקבלים את הערכה?



נכנסים לקישור כאן, ממלאים את הפרטים, מקבלים קוד וניגשים לאחת מחנויות הרשת לקבלת ערכת המתנה. 

רק היום נרשמתי ועדיין לא אספתי את שלי אז אני לא יודעת עדיין מה כוללת הערכה, אבל מי שכבר אספה מוזמנת לכתוב בתגובות כאן למטה ואשמח גם לקבל תמונה (אפשר ורצוי לשלוח בהודעה לעמוד הפייסבוק של הבלוג) כדי שאוכל להעלות לטובת קוראות הבלוג שיאהבו אתכן לנצח. 

את הערכה אפשר לאסוף עד סוף יולי 2018.


תהנו!

2 תגובות:

  1. אפרת, תודה! קיבלתי שקית ירוקה חמודה ובה בקבוקון שמפו ושתי שפופרות של סרום. טרם ניסיתי, אך הגודל מתאים לנסיעה. מתנה מעולה וגם גיליתי שיש סניף של אב לרוש במלחה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! שמחה שהספקת לקבל את המתנה.
      אני גם הספקתי לאסוף. הערכה חמודה :)

      מחק