יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

מומלצי החודש באיפור וטיפוח: מסקרה ICON לעיבוי הריסים, שמפו ומסיכה לשיער עם שמן ארגן ומסיכת חימר ופחם

הפעם במומלצי החודש שלי- שמפו ומסיכה לשיער עם שמן ארגן שמצילים שיער יבש וחסר חיים, סדרת מסקרות מעבות נהדרת חדשה מבית איל מקיאג' שלא מפסיקים לחדש, ומסיכת פחם וחימר מעולה של אז'ליק מאחד מהאתרים שאני הכי אוהבת בעולם. 



סדרת המסקרות החדשה ICON מבית איל מקיאג'
IL MAKIAGE השיקה לאחרונה את סדרת המסקרות החדשה ICON - ICON HIGH VOLUME AND INTENSE CURL MASCARA - מסקרה חדשנית שמעניקה לריסים נפח, מעגלת באינטנסיביות, מעבה, מרימה ומאריכה את הריסים. 

למסקרה החדשה מרקם קרמי עשיר שמאפשר מריחה קלה ואחידה, ללא גושים, אינו נמרח או מתפורר, מתייבש במהירות, ולא מרגיש "כבד" או מציק על הריסים. המסקרה עמידה מאוד והיא החזיקה מעמד יום שלם עד שהסרתי אותה בערב. 

(צילום: מוטי פישביין)


למסקרה ICON מברשת סיליקון אליפטית, מקצועית וייחודית, בעלת סיבים דקים ומרווחים באורכים שונים, אשר מאפשרים להגיע לכל ריס וריס מהשורש ועד לקצה. הסיבים הקצרים בקצוות המברשת מאפשרים את הדגשת הריסים התחתונים וצידי העין והסיבים הארוכים במרכז מעניקים נפח מרבי, מעגלים, מרימים ומפרידים את הריסים. 
המבנה המיוחד של המברשת מקל על השימוש בה ומאפשר גם למתחילות בעולם האיפור למרוח את המסקרה בקלות ולקבל מראה ריסים מודגש ויפה, עם אפקט של איילנר, כמעט כמו קליאופטרה.


בסדרת ICON שלושה גוונים: גוון שחור עמוק לאפקט שחור עז, גוון חום למראה עדין וטבעי וגוון כחול רויאל להענקת מראה מלכותי ובולט.

המסקרה נטולת אלכוהול ופראבאנים, ולא נוסתה על בעלי חיים. 

מחיר: 139 ₪.

ניתן להשיג ב-41 סניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ.


מסכה ושמפו לשיער יבש ופגום על בסיס שמן ארגן
מאז הלידה, השיער שלי לא ממש חזר לעצמו. אחרי הנשירה המטורפת (שקצת התמתנה בזכות תוספי התזונה שאני לוקחת) השיער שלי ששרד נשאר יבש פגום ואומלל, כך שאני כל הזמן מחפשת מוצרים לשיער שייתנו לו קצת אוויר לנשימה ויעזרו לו להיראות נורמאלי יותר ופחות מסכן. תוסיפו לכל זה את  מזג האוויר בישראל, נזקי השמש, זיהום אוויר ועוד שלל גורמים בישראל שלא תורמים למצב השיער שלנו בארץ, ותבינו כמה מוצרי טיפוח איכותיים לשיער נחוצים כן. 

פוטנציאל לשיקום השיער גיליתי השבוע בשני מוצרי שיער שעשו לאחרונה עלייה לארץ. מדובר בשמפו ובמסכה מזינים לשיער מסדרת SERI המבוססים על שמן ארגן ומינרלים חיוניים. המוצרים פותחו במפעלים המשוכללים של FARCOM PROFESSIONAL, מותג מוצרי הטיפוח הבינלאומי לשיער הממוקם ביוון, בהתאמה למזג האוויר והאקלים המאפיינים את ישראל לאורך כל עונות השנה.



שמפו על בסיס שמן ארגן – השמפו החדש מבוסס על שמן ארגן ומגוון מינרליים לשיקום השיער וסיב השערה. השמפו מנקה ביסודיות את השיער, מרכך, מזין, מעשיר את השיער בברק ומתאים לשיער יבש ופגום. להשלמת פעולת הזנת השיער של השמפו, רצוי להשתמש במסכת ההזנה. השמפו מתאים הן לגברים והן לנשים. לשמפו יש ריח פרחוני ומרענן נפלא והוא מעניק הרגשה נקיה ונעימה לשיער לאחר השימוש בו. 

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-60 ₪ (300 מ"ל), למרות שמצאתי אותו במבצעים גם ב- 45 ש"ח, אז שווה לחפש מבצע טוב. 

מסכה על בסיס שמן ארגן – המסכה מבוססת על שמן ארגן, פרוטאינים, חמאת שיאה, מגוון מינרלים וחומרי ריכוך המטפלים בשיער ומזינים אותו. לאחר השימוש במסיכה השיער שלי היה רך, מבריק ונעים, ונראה בריא יותר. הריח של המסיכה נעים מאוד בניגוד להרבה מסיכות שיער אחרות, וכיף להשתמש בה ולהתפנק באמבטיה.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-80 ש"ח (300 מ"ל) 

להשיג: במספרות המורשות ברחבי הארץ.



(צילום: ניר עצמון)

מידע נוסף על חברת FARCOM Professional
FARCOM Professional הנה חברה בינלאומית למוצרי טיפוח השיער אשר נוסדה ביוון ב-1970 ומייצרת כיום מוצרים לשוק הפרטי ולשוק מוצרי השיער המקצועי בישראל ולכ-40 מדינות נוספות ברחבי העולם. לחברה שלוש סדרות טיפוח מרכזיות: SERI, EXPERTIA, HD הכוללות מגוון מוצרי טיפוח לשיער, מוצרים לעיצוב ושיקום השיער וצבעים לשיער. Professional FARCOM עומדת בכל התקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר, לרבות משרד הבריאות בישראל ומשווקת את מוצריה במספרות המובילות ברחבי העולם. www.farcom.co.il 


מסיכה שגיליתי באתר אייהרב והזמנתי באחת מההזמנות האחרונות שלי מהאתר. זו אחת המסיכות הטובות ביותר שניסיתי לכיווץ נקבוביות ואיזון עור שומני. היא מתייבשת במהירות ויוצרת אפקט של כיווץ ומתיחה כך שאי אפשר להזיז את הפנים עד ששוטפים אתה, וגם קצת נראים מפחיד עם הגוון האפור-ירוק שלה על הפנים, אבל זה שווה את זה כי אחרי שתשטפו אותה- תגלו איזו השפעה מעולה יש לה על העור. 

מספיקה כמות קטנה בכל פעם ולכן אני מעריכה שהיא תספיק לפחות לחצי שנה, כך שהיא גם די חסכונית. המחיר שלה הוא 70 ש"ח, אבל אם תכניסו את הקוד שלי לסל הקנות תקבלו 5% הנחה. זה הקוד- SDM370.

לכניסה לעמוד המסיכה באתר אייהרב ליחצו כאן.

בקישור כאן אתם יכולים למצוא את ההמלצות שלי על המון מוצרים נוספים שהזמנתי מאייהרב. אתם מוזמנים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי שעוסקת בהמלצות ודיסהמלצות על מוצרים מאייהרב - "אייהרב שלי. בקבוצה אני גם מעלה קודים תקופתיים שמוזילים עלויות באתר. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה