יום שבת, 15 באוגוסט 2015

דומינו'ס - הפעם הגזמתם!

כשדומינו'ס התפרעו עם הפיצות המוגזמות החדשות שלהם, בהם שילשו את התוספות, עוד שתקתי. בעיקר כי הייתה לי פיצה כזו בפה וזה לא יפה לדבר בפה מלא.
 
אבל עכשיו הם לגמרי הגזימו עם ההמצאה החדשה - מוגזמת שוקולד m&m's. הבנתי שהרעיון הגיע ממוחו הקודח של ילד חובב שוקולד וזה לא מפתיע, אבל למה היה צריך להרוג לי סופית את הדיאטה דלת הפחמימות ולהוסיף לשוקולד הבלגי הנמס גם M&M (שמעולם לא ידעתי כמה הם טעימים כשהם חמים ונמסים מבפנים!), גבינת ריקוטה ופצפוצי שוקולד לבן!
 
תאמינו לי, זה פשוט מושחת. והיה לי כל כך טעים כשאכלנו אותה בשבוע שעבר, שהיה ממש קשה לי להתאפק השבוע ולא להזמין אותה שוב כשעברתי ליד דומינו'ס. הפעם עמדתי בפיתוי באופן קסום כלשהו, אבל אני לא מתחייבת מה יקרה בפעם הבאה!
 
אגב, המהדורה היא מוגבלת - עד סוף אוגוסט בלבד. אז כדאי לכל חובבי השוקולד לטעום לפני שייגמר.
 
 
ואיך המחיר?

"מוגזמת שוקולד m&m's" של דומינו'ס תשווק במהדורה מוגבלת עד סוף אוגוסט במחיר של ב- 24.90 ₪ בלבד!
 
אמנם היא מוגדרת כקינוח ליחיד, אבל אם הזמנתם ביחד איתה גם פיצה - היא בהחלט תספיק כקינוח מתוק לשני בני זוג ביחד, ואפילו ליותר אנשים מזה אם אתם מוכנים לחלוק (הפיצה מגיעה מחולקת ל- 4). שיירשם בפרוטוקול - אני לא מוכנה. אל תיקחו לי את הפיצה שוקולד שלי.
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה