יום שבת, 4 ביולי 2015

ביוטי בוקס יולי- קופסה של שמש ושל ים

קופסת ביוטי בוקס לחודש יולי היא קופסה בעיצוב מקסים שמזכיר יותר מכל שמש וים ומעניק תחושה שהנה הגיע לו החופש, אפשר ללכת לים, לשכב בשמש, להתבטל ולא לעשות כלום...  
 
כמובן שמפאת גילי ה-"מופלג יחסית לטינאייג'רים" אני לא באמת יוצאת לחופש הגדול (למה, למה לא הלכתי להיות מורה?), אבל היי - יש לי את קופסת ביוטי בוקס לנחם אותי, והיא בהחלט שימחה אותי החודש, אז גם זה נהדר.
 
זוכרות איך זה עובד? כל מנויות ה"ביוטי בוקס מקבלות ישירות עד לביתן קופסת הפתעה של מוצרי איפור, טיפוח ופינוק, המכילה לפחות 5 מוצרים, לפחות אחד מהם בגודל מלא וברוב המקרים (כמו החודש) יהיה יותר ממוצר אחד בגודל מלא או יותר מ- 5 מוצרים.
 
ומה היה בקופסה החודש?

באחת הקופסאות הטובות ביותר EVER לא היה אפילו מוצר אחד שלא קלע בדיוק לטעמי. 2 מוצרים מושלמים בגודל מלא, 3 בגודל מוקטן ועוד דוגמית אחת של הבושם הקבוע החדש שלי הפכו את קופסת יולי למוצלחת במיוחד מבחינתי.
 
https://instagram.com/p/4tria8J_I3/?taken-by=efratzoe

לוריאל אלביב - מסיכת טיפוח לשיער
אחת מהמסיכות המוכרות והאהובות ביותר בשוק מסיכות השיער ואחת המסיכות האהובות ביותר במדפי האמבטיה שלי. המסיכה של לוריאל פריז היא מסיכת פלא שתוך 60 שניות בלבד משקמת את השיער ומעשירה אותו בלחות ובריח נהדר, וגם המחיר שלה לא רע בכלל.
 
גודל מלא

מחיר: 40.5 ש"ח ל - 200 מ"ל.
 

דיאודורנט neo מבית גרנייה
האם הוא נקרא על שם ניאו מהמטריקס והוא נועד לאנשים שאוהבים ללבוש שחור כי הוא לא מכתים את הבגדים? ייתכן. מה שבטוח זה שלדיאודורנט החדש של גרנייה יש ריח פרחוני עדין ונעים ובזכות מנגנון מריחה חדש ונחמד הוא גם קל למריחה הרבה יותר מדיאודורנט רול און. פשוט לוחצים עליו קצת להוצאת הדיאודורנט ומורחים.

הדיאודורנט מכיל גם קרם לחות, ולכן הוא לא רק מנטרל את ריח הזיעה אלא גם מטפח את העור.
 
גודל מלא

מחיר: 30 ש"ח ל- 40 מ"ל.
 
 

 
קרם רגליים מבית "סבון של פעם"
 מהחנות הריחנית ביותר בקניון מגיע קרם הרגליים המכיל מנטה, קמפור, ואלוורה, המרעננים את כפות הרגליים שהולכות לומר שלום לעולם הגדול בזמן הקרוב בזכות הקיץ והסנדלים הפתוחים. הקרם מגיע באריזת זכוכית קטנה מעוצבת ומתוקה, ונספג בקלות בעת המריחה.
 
גודל מיוחד לנסיעות - 15 מ"ל.
 
מחיר: 59 ש"ח ל- 150 מ"ל.
 

 
תחליב ניקוי לפנים מבית AHAVA
תחליב ניקוי משולב לשלוש פעולות בבת אחת, וזה כבר המוצר השני אחרי מסיכת השיער שחוסך לנו זמן בביוטי בוקס יולי. המכשיר הוא בו זמנית חלב פנים, מי פנים ומסיר איפור גם מאיזור העיניים.

תמיד אפשר לסמוך על מוצרי AHAVA שיעשו את העבודה, והתכשיר הזה אינו יוצר דופן. השתמשו ברפידת צמר גפן כדי לנקות עימו את עור הפנים, והוא ינקה וירענן היטב את העור. כיף להשתמש בו במיוחד לאחר חשיפה לשמש, אז מרגישים היטב את הצינון והקירור של תחליב פנים על העור.
 
גודל מיוחד לנסיעות - 30 מ"ל.
 
מחיר: 95 ש"ח ל- 250 מ"ל.
 



קרם ידיים מבית לאוקסיטן בניחוח צ'רי בלוסום
כיף לקבל בקופסה מוצר של חברת לאוקסיטן היוקרתית, ואפילו בדיוק בריח שאני הכי אוהבת ולכן גם רכשתי בעבר את הבושם של החברה בדיוק בניחוח הזה - צ'רי בלוסום, או פריחת הדובדבן.
 
קרם הידיים הקטן והריחני הזה הוא תוספת מושלמת לתיק האיפור או לשולחן העבודה (תמיד יש לי קרם ידיים כלשהו שמסתובב ליד המחשב על שולחן העבודה שלי). מרקם קליל וחסר שומניות המועשר בויטמין E ובחמאת שיאה, ספיגה מהירה וריח נפלא שנותר על כפות הידיים ומתפשט בחדר. מושלם.
 
גודל מיוחד לנסיעות - 12 מ"ל.
 
מחיר: 49 ש"ח ל- 30 מ"ל.
 

 
דוגמית בושם ורסצ'ה לאישה -  VERSACE EROS POUR FEMME
הבושם החדש לאישה מבית ורסצ'ה, בעל תווים בולטים של לימון ויסמין ומריח פשוט מעולה, ולכן אומץ כבושם החדש שלי, בנוסף לשני בשמי קודמים של ורסצ'ה שאני אוהבת במיוחד - ווסצ'ה וומן ו- ברייט קריסטל. מומלץ לרחרח בפרפומריה הקרובה לביתכן.

דוגמית בושם.

מחיר: 349 ל - 50 מ"ל.


מחירה של הקופסה הוא 99 ש"ח לחודש, והוא כולל מע"מ ודמי משלוח עם שליח עד הבית.
 
 
 
תזכורת - המנוי הוא חודשי וללא התחייבות, כך שניתן לבטלו בכל עת. אם למשל ראית בבלוגוספירה  שהקופסה של חודש מסויים פחות מדברת אלייך ופחות מתאימה לך - תמיד ניתן לבטל. אני ממליצה תמיד לקרוא ולראות אם קופסת החודש קולעת לטעמך או לא.
 
לרכישת ביוטי בוקס ליחצו כאן
 
 


רוצות להיזכר מה היה בקופסאות קודמות? - כאן תמצאו קישורים לסקירות של קופסאות קודמות (צריך לגלול למטה כדי לקרוא על כל הקופסאות).


 
*** הקופסה התקבלה לסקירה ***
 
 
 

תגובה 1: