יום שני, 1 ביוני 2015

האפליקציה החדשה של דומינו'ס - כך תזמינו פיצה ב- 5 שניות ותזכו בפרסים!

הרשת שהשיקה את אפליקציות ה- Builder וה- Tracker וחוללה מהפכה בשוק המזון המהיר עם כ-62% הזמנות משלוחים מהדיגיטל עושה זאת שוב עם טכנולוגיית ה- ONE CLICK PIZZA המושקת כעת באפליקציה ובאתר.
 
מה זה אומר מבחינתכם? - שאפשר לבצע הזמנה סופר מהירה, ולקבל הזדמנות לזכות בפרסים שווים בחמשת הימים הקרובים.


איך זה עובד?

לקוח (עם הזמנת עבר ברשת) יוכל בלחיצת כפתור אחת להטעין הזמנה המכילה את הנתונים הפופולריים/שכיחים ביותר שלו: מכתובת למשלוח ועד אמצעי תשלום, ולכן מהיום אפשר להזמין פיצה בפחות מחמש שניות!
 
זה נורא פשוט - אני הזמנתי דרך האתר, המערכת זיהתה אותי ואת ההעדפות שלי והציעה לי להזמין פיצה מבין הפיצות שהזמנתי בעבר, הפיצות המועדפות שלי - וכך בלחיצת כפתור בוצעה הזמנה והחב'רה הנחמדים של סניף דומינוס בגבעה הצרפתית התחילו לעבוד על הפיצה שלי.


ועכשיו (ועד ל-05.06.15)  גם יש הזדמנות לכל מי שמזמין דרך האתר או האפליקציה בלחיצה על "ONE CLICK PIZZA" לזכות בפרסים מגניבים, כשהמגניב מכולם הוא כמובן הג'אדג'ט הנחשק, ה- iWatch, ויש גם iPad air 2, ו- iPhone 6 בין הפרסים!
 
אז במה זכיתי?
לקוח שיזמין באמצעות הכפתור, בכל ימות המבצע, בין השעות 18:00-24:00. יוכל לגרד כרטיס גירוד דיגיטלי ולגלות איזה פרס קיבל. לזערי לא זכיתי ב- iWatch.בהזמנה שלי, אבל קיבלתי קלזונה במתנה להזמנה הבאה..
 
אני חושבת שזה נחמד ויעיל שדומינו'ס פיצה מקדמת בשנים האחרונות את חווית המשתמש בדיגיטל.  כך אפשר ליהנות  מאתר הזמנות מתקדם ואפליקציית מובייל שכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה. כלים  כדוגמת ה- Domino's tracker  או  Domino's builder מסייעים בבניית הפיצה עם כל התוספות שהכי אוהבים  והזמנתה. לא פלא שבוצעו כבר יותר מ- 2,000,000 הזמנות באמצעות האתר.

הממשק מאוד נוח וידידותי למשתמש, ויש גם מקום להוסיף הערות לצוות העובדים בסוף ההזמנה. אני אוהבת להשאיר הערות נחמדות שיאירו להם קצת את היום במטבח החם.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה