יום שבת, 29 בנובמבר 2014

בוליווד - הגילטי פלז'ר החדש שלי

"בוליווד" - סדרת דוקו ריאליטי חדשה עולה השבוע ב- YES, וההתמכרות אליה מובטחת.
 
אמנם לא חסרות סדרות ריאליטי, ולא חסרות גם סדרות דוקומנטריות, אבל שילוב בין השניים שהוא גם כיף טהור ומזוקק דווקא קשה למצוא. כזו היא "בוליווד", סדרה חדשה מבית היוצר של YES שמטיסה שחקנים, זמרים, ושתי קרובות משפחה חסרות כישרון (ואת זה הן אמרו, לא אני) היישר לבוליווד כדי לנסות ולהשתלב בתעשיית הסרטים ההודית המשגשגת.
 
צילום: ערן כהן

מי בקאסט? - גלית גיאת המוכשרת שנראית מדהים ונראה שלא הזדקנה בשנייה מאז שכיכבה ב-"שמש" (אני בטוחה שיש ציור שלה בעלית גג כלשהי שמזדקן במקומה), איציק כהן שהשיל כמה עשרות קילוגרמים אבל לא איבד עימם את חוש ההומור המעולה, ועידן יניב השרמנטי עם הצחוק המוזר בעולם, שבאמת רוצה לחיות בסרט הודי ומשתלב מעולה באוכלוסייה המקומית. לצדם תמצאו גם את קארין כהן, ניסים גרמה, מעין רפאלי ובת-אל מוסאווי.

אני מודה שאני מחבבת את ז'אנר סדרות הדוקו-ריאליטי ב- YES. לרוב אני נמנעת מריאליטי, אבל סדרות הדוקו ריאליטי שהם מפיקים הן פשוט תענוג צרוף של מפגש תרבויות הזוי למדי בין ישראלים לשאר העולם, והסיטואציות המביכות שנוצרות בתהליך.
 
צילום: רפי דלויה
 
בחודש שלהם בבוליווד, הוליווד ההודית, יוזמנו השחקנים לאקדמיה מיוחדת שתערך כחודש ימים, בה הם יוכשרו להשתלב ולככב בתעשייה המקומית. הם יגורו בדירת שחקנים מצוידת, ומשם ישתלבו מדי יום בלימודים ויישלחו לאודישנים.
 
במהלך התקופה, הם יאומנו על ידי מיטב המומחים בתחומים הבאים: משחק, ריקוד, שירה, לימוד השפה ההודית, ואמנויות לחימה כחלק מתפקידי אקשן בסרטים. את התהליך ילווה סוכן שחקנים מהתעשייה המקומית שמכיר את רזי העיר וידחוף אותם אל ההצלחה – תפקיד בסרט בוליוודי.
 
בנוסף, הם ילמדו את המנהגים המקומיים על מנת לשפר את יכולות המשחק שלהם: בישול, רוחניות, היכרות עם הודו ועוד.
 
אם לשפוט לפי הפרק הראשון בו צפיתי בהקרנת הבכורה שנערכה בסינמה סיטי- הכימיה בין חברי הקאסט נהדרת ותוביל ללא מעט רגעים מצחיקים והזויים. אני כבר כיוונתי הקלטה ב- YES MAX לסדרה כולה.  
 
 
 
יוצר: ירון ליכטנשטיין / מפיק ראשי: יואב חיון / עורך ראשי: אבי יפה / קריאייטיב: אליאב גולדפריד
 


בוליווד

סדרה חדשה – ימים א-ה ב- 20:30 מה- 30/11

בערוץ yes Comedy וב-  yes VOD

 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה