יום חמישי, 3 ביולי 2014

חדש מהוואי: סדרת קרטין סטרונג - לטיפוח שיער דק או חלש

חדש על המדף מבית הוואי - שמפו ומרכך קרטין סטרונג עם אריזה בצבע הכי יפה שיש!
 
אבל אני יודעת שפחות מעניינת אתכם האריזה ויותר מה שיש בה. ככה אתם, לא שטחיים כמוני (או לא חובבי צבע סגול) -  אז מה שיש באריזות הסגולות היפות הם שמפו וקונדישנר שמכילים קומפלקס קרטין שנועד לחזק את מבנה השערה, להפחית את השבירות שלה ולטפח את השיער.
 
ומה זה הקרטין הזה שאנחנו שומעים עליו כל כך הרבה לאחרונה ושהופך ליותר ויותר נפוץ בתחום הטיפוח והיופי? -ובכן, מדובר בחלבון שנמצא לכולנו בשיער והינו בעל תפקיד חשוב בשמירה על שלמות עורנו וחיזוק מבנה סיב השערה. הוא משקם שיער פגום, עוזר במניעת שבירת שיער, ומתקן נזקים על פני סיב השערה, ואפילו מכנים אותו "חלבון המשי" בויקיפדיה.
 

לאור כל היתרונות האלה, השיקה הנקל Beauty Care את הסדרה החדשה לשיער דק או חלש - סדרת הוואי Keratin Strong המכילה קרטין נוזלי המציע מענה טיפולי לשיער דק או חלש.
לא משנה למה השיער שלכן דק ושביר - גנטיקה, צביעה, תנאי אקלים - השמפו והמרכך מבטיחים להעניק לשיער רכות וברק ולטפח אותו, וכדי לבדוק האם הם מקיימים את ההבטחות קיבלתי להתנסות את השמפו והמרכך והשתמשתי בהם במהלך השבוע.
 
ראשית, הריח שלהם מעולה - פירותי ומעט חמצמץ, הם מזכירים לי בושם פרחוני שאני לא מצליחה להיזכר בשמו.
השמפו מגיע בצבע כל כך יפה - נוזל בצבע לילך פנינה שמנקה היטב את השיער ומשאיר תחושה נעימה. אחרי השימוש בשמפו השתמשתי במרכך, שהותיר את השיער שלי רך, מבריק וקל לסירוק, עם ניחוח פירותי.
האם השיער שלי עמיד יותר או חזק יותר? בלי מיקרוסקופ שיציץ לי לעומק השערה קשה לדעת, אבל אני בטוחה שאמשיך להשתמש במרכך והשמפו פשוט כי השיער שלי מרגיש ונראה לא רע בכלל בשימוש בהם.
 
גם המחיר שלהם מצוין לדעתי: שמפו ומרכך הוואי Keratin Strong יוצעו בבקבוק של 700 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 14.99 שקלים.
 
ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.
 
 
Have a "good hair day"!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה