יום רביעי, 11 ביוני 2014

הטיפים שלי באתר "למטייל", והסייל השנתי הגדול!

בכל פעם שאני מתכננת טיול אני נכנסת לאתר "למטייל" לקרוא את הטיפים שתרמו גולשים, ובכל פעם כשאני שבה מטיול - אני מעלה אליו טיפים בעצמי.

עמוד הטיפים השלם שלי - בינתיים עם טיפים על טיולים בפראג ובברצלונה

 

כשאנשים קוראים את הטיפים שלי - הם נהנים מטיפים שישדרגו להם את הטיול, ואני נהנית מנקודות שאני מקבלת על כל קריאת טיפ שלי או לייק לטיפ כזה, וכשהן מצטברות אני יכולה לקבל איתן שוברי קנייה בחנויות "למטייל" שאיתן ניתן לרכוש עד 75% מערך הקנייה (כולל כפל מבצעים).

ממליצה לכם גם להצטרף ולכתוב על הטיולים שלכם - כיף להיזכר בטיול כשכותבים את הטיפים, וכיף להשתמש בנקודות כדי להצטייד לטיול הבא.

הסייל הגדול

דרך נוספת להצטייד בזול בחנויות "למטייל" היא ליהנות מהסייל השנתי שמתקיים זו הפעם ה-13 ברציפות, ומעניק עד 60% הנחה, שהתחיל לפני מספר ימים ויתקיים עד ה- 21 לחודש, וכולל לא רק הנחות אלא גם הרצאות מעניינות.

הפנינג התרמילאות והטיולים, נערך בין התאריכים 5 ביוני ועד ה- 21 ביוני 2014- בכל סניפי רשת "למטייל".  במסגרת ההפנינג, מארחים סניפי "למטייל" מדריכים ומרצים מובילים, להרצאות מרתקות בכל הקשור לעולם התרמילאות, ונערכים שלל מבצעים והנחות על מגוון מוצרי טיולים.
 
המבצע המוביל יציע עד 60% הנחה על המוצרים ההכרחיים לכל טיול תרמילאות,  של המותגים המובילים בעולם: נעליים, תרמילים, שקי שינה, כלי בישול לשטח, מקלות הליכה, פנסים ועוד.
 
לדוגמא:

60% הנחה על תיק כלי רחצה מתרחב נתלה תוצרת WILDCAT – 39.6 ₪ בלבד (במקום 99 ₪)

50% הנחה על תרמיל  AIR ZON תוצרת לאו אלפיין – 347.5 ₪ בלבד (במקום 749 ₪)

50% הנחה על מקל הליכה תוצרת WILDCAT – 65 ₪ בלבד (במקום 129.90 ₪)

50% הנחה על מעיל גשם תוצרת WILDCAT – 145 ₪ בלבד (במקום 289.90 ₪)

45% הנחה על מכנסי מטיילים מתקצרים לגברים/ לנשים- 164.9 ₪ בלבד (במקום 299.90 ₪)

35% הנחה על פנס ראש גיזמו תוצרת BLACK DAIMOND - 120.3 ₪ בלבד (במקום 185 ₪)

30% הנחה על מזרן פלציב תוצרת WILDCAT - 41.3 ₪ בלבד (במקום 59 ₪)


 
צילום- ירון ברנר
 





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה