יום שני, 26 במאי 2014

החליפו את הסיסמה שלכם באיביי. עכשיו.

למקרה שאיכשהו עוד לא שמעתם על זה - איביי הותקפה במתקפת סייבר, וקוראת לכל משתמשיה (ויש 145 מליון כאלה) להחליף סיסמה באופן מיידי.
 

עכשיו, כמו שהסברתי להמון אנשים ששמעו את החדשות והתקשרו אלי כי הם יודעים שאני קונה המון באיביי - גם אם יש לאנשים את הסיסמה לחשבון שלי באיביי, כל עוד אין להם את הסיסמה שלי לפייפאל - גם אם הם יקנו פורשה הם לא באמת יוכלו לשלם עליה (והסיסמאות, כמובן, שונות זו מזו בג'ימייל, פייפאל וחשבון האיביי שלי).
 
זה כמובן עדיין לא אומר שלא רצתי להחליף את הסיסמה באיביי מיד, כדי שלא ירכשו דבר עם החשבון שלי וכדי למנוע גישה לפרטים אישיים.
 
 
אז אם עוד לא עשיתם את זה - זה הזמן. בעמוד הראשי של איביי הם כבר העלו קישור ישיר לשינוי הסיסמה האישית, ואם יש לכם שאלות כלשהן או אם אתם נתקלים בקשיים- מומלץ לפנות לעמוד של איביי ישראל בפייסבוק, ותקבלו מענה.
 
 
שתהיה קניה מקוונת בטוחה ומהנה לכולנו.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה