יום חמישי, 30 ביולי 2020

המומלצים שלי מאייהרב: ליפסטיקים אהובים

הידעתן? היום חוגגים את יום הליפסטיק העולמי 💄💋
הוא קיים כבר 5,000 שנים. בעבר הפיקו אותו מאבני חן ומצמחים עם פיגמנט אדום וסגול (חלקם היו רעילים, אבל מה לא עשו למען היופי). 
המלכה קלאופטרה, כך מספרים, נהגה להשתמש בשפתון שנוצר מרסק של חיפושיות ונמלים, שיצר פיגמנט ארגמני. 

איזה מזל שהיום אנחנו יכולות פשוט להזמין אותו מאייהרב! 

אז לכבוד היום החגיגי, והעובדה שתמיד יש לי שפתון בתיק - הנה כמה המלצות על ליפסטיקים שהזמנתי מאייהרב ואני אוהבת במיוחד.




ליפסטיק בגוון אדום מט עשיר של e.l.f. הזמנתי אותו כל כך הרבה פעמים ויש לי אחד בכל תיק ופינה בבית. 😄 הליפסטיק האהוב עלי ביותר מאייהרב (צירפתי תמונה מפורים איתו :) ).




גוון ורוד עדין שמדגיש את הצבע הטבעי של השפתיים. מושלם כשפתון עדין ליום יום ויכול לשמש גם כבסיס לליפסטיק. 





גוון אחד לאיפור יום וגוון שני לאיפור לערב (למרות שאין באמת חוקים ואני אוהבת אודם אדום גם בשעות היום). שני גוונים יפים בליפסטיק אחד. והוא גם מוזיל משלוח!

הזמנתי שני סוגים עם 4 גוונים שונים: אדומים לוהטים, וגווני אוכמניות. 


עמיד למדי אבל מצליח לא לייבש את השפתיים. 
המרקם שלו נעים מאוד וקל למריחה. אחד הליפסטיקים הכי יפים ונעימים שהזמנתי מאייהרב. 




אחד השפתונים הותיקים ביותר בתיק האיפור שלי. עמיד מאוד, מתייבש מהר על השפתיים ולא מייבש אותן יותר מדי. אני אוהבת במיוחד את גוון הדובדבן העשיר. 




❤כרגיל, מוזמנות להשתמש בקוד sdm370 לקבלת 5%-10% על ההזמנה ❤ (השתמשו גם בקוד value60 ותקבלו את ההנחה הכי גבוהה מביניהם אוטומטית). 



כמה מילים על אתר iHerb ולמה אני אוהבת אותו כל כך
למי שעוד לא מכיר, אייהרב (iHerb) הוא אתר אמריקאי מעולה בו תמצאו עשרות אלפי מוצרים במגוון רחב של תחומים - איפור, חומרי ניקיון, מוצרי מזון טעימים, מוצרי טיפוח לגוף ולפנים, תוספי תזונה ועוד, לרוב במחירים מעולים יחסית לארץ (לעתים בחצי או שליש מהמחיר בארץ על אותו המוצר בדיוק). 


המשלוח מהאתר זול יחסית ותלוי במשקל ההזמנה והמוצרים שכוללת ההזמנה, ובקניה מעל 40$ המשלוח הרגיל הוא חינמי. יש גם מוצרים "מוזילי משלוח" שהוספתם לעגלה מורידה את מחירי המשלוח, אותם תוכלו למצוא כאן. בנוסף יש גם מוצרים מוזלים בקטגוריית ה-Trials, שגם הם לרוב מורידים את מחיר המשלוח. יש מספר אופציות למשלוח, כאשר משלוח האקספרס הוא היקר יותר אבל מגיע בתוך פחות משבוע, ויש משלוח רגיל וזול יותר, אבל המשקל של המוצרים מוגבל לעד 1.81 ק"ג במשלוח הזה (לפעמים הוא גם חינמי כשמזמינים רק מוזילי משלוח).

שימו לב שמומלץ לא לעבור את הסכום של 75$ בכל הזמנה, על מנת שלא תצטרכו לשלם מיסוי על החבילה. 

הנחות באתר:

כדי לקבל בין 5% ל- 10% הנחה בכל קניה באייהרב הכניסו את הקוד - SDM370 לסל הקניות, או שפשוט תיכנסו מהקישור כאן וההנחה תחושב אוטומטית





בנוסף אני מעדכנת מדי שבוע בקבוצת הפייסבוק "my iHerb - אייהרב שליאת ההנחות השבועיות המשתנות. 

כדי לא לפספס שום דבר אתן מוזמנות גם לקבוצת הטלגרםולפרופיל האינסטגרם של הקבוצה ❤



לכל הפוסטים ולכל ההמלצות בבלוג שלי "מדריך השופיסטית לגלקסיה" על מוצרים שהזמנתי מהאתר, היכנסו לקישור:
http://shopistit.blogspot.co.il/search/label/IHERB


(המלצות חדשות עולות כל הזמן, כדאי לשמור במועדפים ולהציץ מדי פעם).

2 תגובות:

  1. הייתי שמחה לקבל המלצות על color stay, כלומר על העמידים

    השבמחק
  2. הייתי שמחה לקבל סקירה על ה-color stay, כלומר על העמידים בתוספת גלוס.
    תודה!

    השבמחק