יום שלישי, 9 ביוני 2020

מיטחברת - המצאה גאונית להורים עייפים


רוצים לתת מתנה באמת שימושית להורים טריים ועייפים? שיכרו עבורם את המיטחברת - העריסה לתינוקות שצמודה ומחוברת למיטת ההורים.



התאומים שלי כבר בני שלושה חודשים, ואני יכולה להעיד אחרי שהם ישנו בה מגיל לידה שהמיטחברת היא פשוט המצאה גאונית! היא כל כך עזרה לי כי לא הייתי צריכה לקום לעריסה של התאומים כל היום וכל הלילה הם פשוט היו ממש לידי, צמודים אלי, בטוחים, ובטווח יד. 


כך התאפשר לי בקלות להניק או ללטף ולהרגיע אותם, להניח בעריסה הצמודה ולחזור לישון. בהשוואה לעריסה הרגילה שהייתה לזאטוט הראשון שלנו (אז לצערי עוד לא היכרתי את המיטחברת) ממש הרגשתי בחודשים האלה את ההבדל בנוחות ובמהירות התגובה שלי לסימני אי נוחות של הקטנטנים, והכי חשוב - את ההבדל המשמעותי בשעות השינה, כי ככל שהקטנים נרגעו מהר יותר כך ישנתי יותר.


אנחנו השתמשנו במיטחברת גולד היפה שאפשר לשכור לכמה חודשים או לקנות, ולהרכיב בקלות ובמהירות בבית. החברה מציעה גם שבועיים התנסות ללא התחייבות, ועם המיטחברת מקבלים גם שמיכת עיטוף במתנה. 


מבחינתי זו הייתה תגלית משנת חיים בהריון הזה ואני מודה לכל מי שכתב והמליץ עליה. ולא חסרים ממליצים, כי מבין 30,000 הלקוחות שכבר הזמינו מיטחברת נתקלתי ברשת בהמון המלצות של הורים שנעזרו בה, ואני, בן הזוג, וגם התאומים מצטרפים לקבוצת הממליצים בשמחה ❤









כל מה שרציתם לדעת על העריסה המיטחברת

- העריסות חזקות ועשויות מחומרים ידידותיים לתינוק ולסביבה, ומורשי תקן.

- העריסה מגיעה בצבע עץ בוק טבעי. במקרה של צביעה מגוונת משתמשים בחברה בצבעים על בסיס מים.

- בחברה מייצרים עריסות מיטחברות כבר למעלה מ 10 שנים, והם עיצבו עריסה מתפרקת ונוחה, קלה יותר לאחסון והובלה. 

- עיצוב ייחודי לנוחות מקסימלית - העריסה המיטחברת נוחה להרכבה ולשימוש ופחות מסורבלת לעומת עריסות מתחברות אחרות.

- מתחברת בקלות ויעילות לכל מיטת הורים - המיטחברת נצמדת למיטת ההורים באמצעות רצועת הידוק כך שאפשר לישון בשקט תרתי משמע.

- התאמה אישית לגובה מיטת ההורים - על מנת להבטיח נוחות מקסימלית מותאמת העריסה לגובה מיטת ההורים (בלי שתדרשו להתאים את הגובה בזמן הרכבתה).

- קלה ופשוטה להרכבה ואחסון - במיטחברת השקיעו  זמן רב בחשיבה ופיתוח של דגם שיהיה גם חזק ובטיחותי, גם נוח וקל להרכבה וגם בגודל ידידותי לאחסון והובלה.

- שירות לקוחות מעולה ושבועיים התנסות ללא התחייבות - במיטחברת עומדים מאחורי המוצר שלהם ובטוחים שגם אנחנו נהנה מהשימוש בו ולכן הם מציעים שבועיים התנסות ללא התחייבות. במידה ותחזירו את העריסה בשבועיים הראשונים תזוכו בדמי השכירות.

- בעלת אישור בדיקה של מכון התקנים הישראלי.

- מגיעה בשני דגמים שונים: קלאסית וגולד.


פרטים נוספים על המיטחברת תוכלו לקרוא באתר החברה, ובעמוד הפייסבוק של החברה. 

צרו איתם קשר, ומנסיוני, אני בטוחה שתקבלו שירות נהדר משירות הלקוחות שלהם, ואת כל הפרטים וכל העזרה שתצטרכו. 


גם אנחנו ממליצים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה