יום שלישי, 5 במרץ 2019

קולקציית התכשיטים היפהפייה של רוני קהאן - תכשיטי מעצבים במחירים שווים

לכל אישה יש את התכשיטים שהיא הכי אוהבת - טבעות, שרשראות צמידים או או עגילים, ויש כמובן כאלה שלא מפלות ומאוהבות בכולם.

האהבה הגדולה שלי היא שרשראות. צמידים זה נחמד וטבעות זה תמיד כיף, אבל אני לחלוטין מכורה לשרשראות ובן הזוג יודע שעם שרשרת במתנה הוא לא יכול לטעות (מקסימום אקנה שרשרת אחרת עם פתק ההחלפה...). יש לי אוסף מרשים למדי של שרשראות ואני תמיד שמחה לצרף אליו שרשראות יפהפיות נוספות, ולכן כשהגעתי לדוכן התכשיטים המרשים של רוני קהאן בקנין עזריאלי במודיעין הרגשתי פשוט כמו ילדה שנכנסת לחנות ממתקים.



כל כך הרבה תכשיטים מקוריים ומיוחדים במקום אחד! המון שרשראות מעוצבות נהדרות והבחירה ביניהן (הוזמנתי לבחור לי אחת) הייתה קשה ביותר, אז כמובן שבסוף קניתי שרשרת נוספת כי לא יכולתי להשאיר אותה מאחור. למעשה אפילו הודעתי כבר לבן הזוג גם איזו שרשרת נוספת של רוני קהאן אני רוצה ביום ההולדת הקרוב שלי (השרשרת שבתמונה).



קולקציית החורף של Roni Khan

רוני קהאן, רק בת 27, נולדה למשפחה שחיה ונושמת תכשיטים, ואת עסק התכשיטים שלה החליטה להקים במהלך לימודי התואר במשפטים ובראיית חשבון כשהשתתפה בתכנית חילופי סטודנטים בסינגפור והמשיכה לטייל בעולם. לאחר שנחשפה למגוון מסחרר של עיצובי תכשיטים ברחבי העולם החליטה רוני להביא את המבחר, הסגנונות השונים של התכשיטים שראתה, וכמובן גם את המחירים השווים לתכשיטי מעצבים, גם לישראל.

בתמיכת המשפחה נפתח הסניף הראשון כעסק משפחתי ב-2016 ובמהרה הוא גדל וממשיך להתרחב כל הזמן בזכות הפופולריות העצומה של התכשיטים, עם הטאץ' הבינלאומי. 

לדברי רוני: ​"החזון שלי הוא שכל אישה בכל גיל תגיע לדוכן ותבחר עבורה תכשיט שיראה כאילו עוצב במיוחד בשבילה, כל זה, במחיר נוח , שכיף לחזור ולקנות". 




מה בקולקציה:
בקולקציה תמצאו מבחר גדול של תכשיטים בעיצובים קלאסים ובעיצובים מודרניים: עגילים צמודים ונופלים, צמידים מחומרים שונים, שרשראות יפהפיות, טבעות (חלקן מתכווננות), המון תכשיטי אוברסייז ושרשראות סטייטמנט, תכשיטים א-סימטריים, תכשיטים גיאומטריים, תכשיטי זירקון, שרשראות כפולות ומשולשות ומוטיבים מקסימים וחוזרים כמו מוטיב העלים.


חומרי הגלם
פלדת אל חלד, ציפויי זהב וכסף, עור ודמויי עור. הקולקציות כוללות פריטים הנצבעים בעבודת יד, אבני חן ותכשיטים בשילוב זרקונים. 






התכשיטים שבחרתי:
בחנות התלבטתי קשות בין מספר שרשראות ואפילו התייעצתי עם חברי הפייסבוק שלי במשאל עם זריז שהנושא שלו היה - "באיזו שרשרת לבחור?!". וכמו שכתבתי, בסופו של דבר לא יכולתי לבחור אחת בלבד. 

בסופו של דבר בחרתי with a little help from my friends בשרשרת סטייטמנט מאסיבית בגווני כסף, אפור ופנינה שמחירה הוא 229 ש"ח, ושרשרת עלים ארוכה בגווני ירוק וטורקיז שמחירה הוא 159 ש"ח. הן יתאימו להמון בגדים בארון שלי כך שאענוד אותן הרבה ואני בטוחה שאחזור כדי לרכוש שרשראות נוספות מהקולקציה.





את השרשראות ארזו המוכרות המקסימות בסניף בתיק תכשיטים שמקבלות הלקוחות במתנה, שיהיה מעולה לנסיעות כי יש בו מקום מסודר לכל שרשרת עם תיקתקים שדואגים לכך שהן לא יסתבכו זו בזו. 


מחירים והיכן ניתן להשיג:

טווח מחירי הפריטים - 50-400 ₪ 

ניתן להשיג בכל סניפי רשת RONI KHAN ברחבי הארץ: קניון עזריאלי, קניון אילון, קניון הזהב ראשלצ, קניון רננים רעננה, קניון G כפר סבא, קניון גבעתיים, קניון מודיעין עזריאלי ובאתר הבית -

תגובה 1:

  1. התמונות מדברות בעד עצמן. קולקציה מדהימה שכל אחת תוכל למצוא תכשיט ייחודי לה. מצפה לקולקציות נוספות, תודה רבה.

    השבמחק