יום רביעי, 12 באפריל 2017

פסטיבל יד2 - מאות דוכנים, הופעות והפתעות - בחול המועד פסח

אני חייבת להודות שאני מכורה לחנויות יד שנייה - גם בגלל שאפשר למצוא בהן דברים מיוחדים שלא תמצאו בארון של כל אחת, גם בגלל המחיר הזול, וגם בגלל התמיכה ב"קיימות" ובמיחזור למען עתיד ירוק יותר וצמצום הררי הפסולת.
 
אפילו כשאני מגיעה לארץ חדשה אני בודקת תמיד היכן יש חנויות יד שנייה. כך למשל מצאתי המון מציאות בשוק המפורסם של רומא, ואת השמלה הזו שאני אוהבת מצאתי בחנות יד שניה בפראג שמוכרת בגדים לפי משקל והיא עלתה בסביבות 15 ש"ח.
 

זו גם הסיבה שזה קצת מבאס שלא אצליח להגיע לפסטיבל יד 2 שיתקיים מחר ומחרתיים (מה גם שיש לי כמה בגדים מגניבים גדולים/קטנים מדי שאני אומרת לעצמי כל הזמן שאולי כדאי להציע למכירה בחנויות יד 2), אבל אם יש בין הקוראות והקוראים חובבות וחובבי יד שניה - זה מה שאתן צריכות לדעת -
 
הפסטיבל יתקיים במהלך חוה”מ פסח בתאריכים ה-13 וה-14 באפריל, ימים חמישי ושישי, משעה 11:00 עד שעה 17:00 בגן כרונינגן בתל אביב, בצמוד לאצטדיון בלומפילד. ובקישור כאן תמצאו את כל הפרטים.
 
 





בפסטיבל צפויים להיות מאות דוכנים, הופעות והפתעות. אם אתן הולכות - שיהיה ציד מוצלח!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה