יום שבת, 6 באוגוסט 2016

קולקציית עפרונות העיניים העמידים החדשה מבית איל מקיאג' - Long-Wear Eye Pencil Collection

כל השקת קולקצייה חדשה מבית איל מקיאג' היא מסקרנת ואני חייבת לנסות את כל הקולקצייה מייד כשמזדמן לי. זה כמובן היה גם המקרה עם קולקציית עפרונות העיניים העמידים החדשה מבית איל מקיאג'- Long-Wear Eye Pencil Collection.
 

קולקציית עפרונות העיניים העמידים החדשה כוללת 7 גוונים בעלי גימור מט וגימור מטאלי. כל העפרונות בסדרה מתאימים לתיחום, הדגשה והצללת העיניים בקו הריסים העליון והתחתון.
 
העפרונות מכילים ריכוז גבוה במיוחד של פיגמנטים, המרקם שלהם רך ונמרח בקלות רבה, שמאפשרת שרטוט מדויק עם העפרון. ניתן ליצור איתו קו דק וחד או קו רך ומראה מעושן.
  
 
עמידות העפרונות היא ל- 24 שעות, והגוונים שניסיתי במשך מספר ימים (ברונזה, כחול ושחור, אותם אתן יכולות לראות בתמונה מעל) בהחלט החזיקו מעמד יפה משעות הבוקר המוקדמות ועד להסרת האיפור מאוחר בלילה לפני השינה. גוון הניוד פחות התאים לגוונים שלי ויימסר לחברה טובה, אבל הגוונים האחרים נראו נהדר והצטרפו מיד לתיק האיפור שלי.
 
אהבתי במיוחד את גוון הברונזה שמעניק בשניות מראה מיוחד ויוקרתי שלא תראו על כל אחת, והוא סוג של "שובר שגרה" בין הגוונים השחורים והכחולים הקלאסיים.
 
המחיר של סדרת העפרונות החדשה הוא 99 ש"ח לעפרון עיניים. כידוע בכל יום הולדת מקבלת כל לקוחה רשומה באיל מקיאג' 100 ש"ח במתנה ויכולה לבחור לה בסכום זה מתנה בחנויות הרשת - אני הייתי בהחלט בוחרת בעפרון העיניים מהסדרה החדשה בסכום הזה ביום ההולדת הבא שלי (או מוסיפה קצת ובוחרת בליפסטיק, או בסומק אפוי. קשה לבחור).
 
 
בזכות המרקם הקרמי גם הסרת האיפור התבצעה ללא מאמץ מיוחד, וצמר גפן טבול במסיר איפור העיניים של איל מקיאג' הסיר את האיפור במהירות וביעילות, ללא צורך לשפשף את העיניים ומבלי לגרום אדמומיות.
 
 
עפרונות העיניים נבדקו דרמטולוגית ואופתלמולוגית, לא נוסו על בעלי חיים והינם:
 
• MINERAL-OIL FREE
• PARAFFIN FREE
• אינם מכילים חומרים משמרים
 
 
מחיר: 99 ₪.
היכן ניתן להשיג: ניתן להשיג ב-38 סניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ.
 
 
 
 
 
*העפרונות התקבלו להתנסות*
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה