יום שלישי, 12 בינואר 2016

קולקציית החורף של לייף: להתחמם זה באופנה

השבוע הגעתי למסקנה שיש סיכוי שמתלה הצעיפים שלי בבית מכיל יותר צעיפים מכל הצעיפים שהיו בסניף של סופר פארם בו ביקרתי כדי להתרשם מקולקציית החורף. אתן בטח חושבות שזה אומר שבסניף לא היו הרבה צעיפים, אבל המסקנה הזו תהיה ממש שגויה, כי מסתבר שפשוט יש לי המון, אבל ממש המון, צעיפים בבית!


לדעתי הגעתי כבר ליותר מ- 30 צעיפים, אבל זה ממש לא מנע ממני להתחדש בשני צעיפים נוספים חדשים מקולקציית לייף, בנוסף לזוג גרביונים נהדר שכל השבוע רק קיבלתי מחמאות עליו. כמובן שאם הייתי יכולה הייתי מחזירה איתי הביתה עוד לא מעט פריטים מהקולקציה. 

למי יש יותר? לי או לסופר פארם? ואפילו לא רואים את כל הצעיפים שמתחבאים מתחת לאלה שבתמונה. לא מעט מהם הגיעו מהסופר פארם - למשל הצעיף האדום וגם הלבן שמבצבץ שם למטה.







הקולקציה
כידוע, מדי שנה מגיעים עם החורף גם פריטים מעניינים לקולקציית האקססוריז לחורף מבית "לייף", מותג הבית של סופר פארם, ביניהם: כובעים, גרביונים, צעיפים, מטריות צבעוניות וגם סולידיות, כפפות, גרבי ברך וסטים של שלישיות גרביים. הקולקציה כוללת פריטי אקססוריז רבים שמיועדים למבוגרים ולילדים. 




קיבלתי מסופר פארם שובר לקבלת 3 פריטים מהקולקציה. מבין שלל הפריטים בחרתי לעצמי צעיף בגוון סגול במראה קלאסי כי הוא נוצר במראה שמזכיר תחרה רכה, והוא כל כך נעים שקשה להיפרד ממנו ולהסירו מהצוואר. בנוסף לו בחרתי צעיף שחור בדיוק באותו עיצוב, כי כידוע שחור מתאים לכל דבר, וכמו שמלה שחורה קטנה בארון - צריך גם צעיף שחור שיתלווה לשמלה הכי צבעונית שלכם. 


הגרביונים בקולקצייה מגיעים בעיצובים מתוקים אופנתיים ומתוקים, והעלות שלהם נמוכה ביחס לחנויות אחרות שמוכרות גרביונים מעוצבים עם דוגמאות מקוריות (כמו החנות של זוהרה למשל שיש לה עיצובים נהדרים אבל העלות של כל זוג גרביונים באתר שלה הוא 100 ש"ח). מחיר הגרביונים נע סביב ה- 30-50 ש"ח, ועם המבצע שיש כעת בו פריט שני מקולקציית החורף עולה רק 10 ש"ח - הרכישה הופכת למשתלמת ביותר. אגב, על הגרביים יש מבצע אחר - והזוג השני יעלה לכם רק 1.9 ש"ח. 



אני בחרתי בזוג הגרביונים הזה שנותן אשליה של גרבי ברך, אבל מחמם הרבה יותר. קיבלתי עליו המון מחמאות, והן היו מהמין שבאמת נחשב - המין הנשי. זה ידוע שכשנשים מחמיאות זה שווה יותר ממחמאה של גבר כי נשים באמת בוחנות היטב מה לובשות נשים אחרות - כמובן כי הן חושקות בבגדים שלך לעצמן. אני לא אתפלא אם אשמע שהרבה עובדות מהמשרד שלי פשטו על סניף סופר פארם הקרוב כדי לחפש את הגרביונים האלה. 



גם דדפול לובש טייטס, אז הצטלמנו ביחד.




אגב, עדיין אפשר למצוא גם כמה דגמים נבחרים של גרביונים מהשנה שעברה, ויש כמה מהם שממש כדאי לחפש, כמו למשל הגרביונים הכחולים מהרשומה על קולקציית החורף מהשנה שעברה. כמו בשנה שעברה לייף ממשיכים לייצר גם גרביונים במידות גדולות שמגיעים עד למידה 5, בכל העיצובים. 


המחירים:
מחירי הקולקציה מתחילים ב- 19.90 ומעלה. כידוע בסופר פארם יש המון מבצעים וכדאי לנצל אותם היטב ולהצטייד בפריטים מחממים לארון החורף שלכם כשאתם נתקלים במבצעים. הורדתי את אפליקציית סופר פארם לנייד כדי שתגלה לי בדיוק על מבצעים כאלה מראש, ואני ממליצה לכולכן בחום להוריד אותה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה