יום שבת, 30 במאי 2015

מומלצי החודש מאיביי: שמלות ושרשראות!

אתן יודעות שאני מזמינה כל הזמן מאיביי, אבל איכשהו לא הזדמן לי להמליץ בזמן האחרון על הרכישות שלי משם.

השבוע החלטתי שהגיע הזמן לעדכן על כמה התחדשויות ומציאות אחרונות- אז קבלו ריכוז של שמלות ושרשראות שהזמנתי בחודשים האחרונים מאיביי - כולן מאיכות מעולה ונראות נהדר, ממוכרים עם פידבק גבוה מאוד שמומלצים בחום, וכולן הגיעו בתוך פרק זמן שבין שבועיים לחודש.
 
השמלות עלו בערך 100 ש"ח, לפעמים גם פחות. השרשראות בערך 5 ש"ח.
 
לחיצה על השם של השמלות והשרשראות תוביל לעמוד שלהם באיביי:
 
הבד שלי השמלה הכי רך ונעים בעולם והיא יושבת נהדר על הגוף. מהמוכר האהוב עלי ביותר באיביי -
 
 
 כן, היא לגמרי בסגנון שנות ה- 90, אבל רטרו לא חייב להיות רק לשנות ה- 50 של המאה הקודמת :)
 
 
 
Trendy-Women-Beautiful-Gothic-Steampunk-Lace-Flower-Choker-Stylish-Necklace-Gift
 
ושניהם ביחד:
 


קניתי את השמלה שמשלבת שחור ואדום. גם בגזרה וגם הבד מאוד מחטבים ומורידים לפחות 2-3 קילו רק בזכות האשליה האופטית.
 
 
 
שמלה קלאסית חמודה ונוחה מאוד על הגוף. המחשוף די עמוק.
 
 
 
שמלה שחורה שהזכירה לי את החלק העליון של מה שלבשה סנדי בסוף הסרט גריז. מחמיאה מאוד.
 
 
 
 
Handmade-Vintage-Retro-Gothic-Steampunk-Lace-Flower-Choker-Necklace-Jewelry-B52U
 
 
 
טוב, ברור שזה רק זה דמוי אבן במחיר הזה (פחות מ- 4 ש"ח), אבל התליון עדיין כל כך יפה, בתמונה וגם במציאות.
 
 
 
ולסיום - השרשרת שהכי שעשעה אותי החודש -
 
 
החייזר מהנוסע השמיני, כל כך חמוד! כרגע הוא מקשט לי את התיק.
 
Fashion-ALIEN-EMBRYO-Predator-Hugger-AMULET-Pendant-Chain-Necklace-For-Men-nc07
 
 
 
 
 
לכל הפוסטים הקודמים שלי על איביי ליחצו כאן
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה