יום שני, 9 במרץ 2015

מומלצי החודש באיפור וטיפוח - הסרום המופלא של לנקום, צבע לשיער עם נקטר פרחים, קרם לטיפול אינטנסיבי ביובש

כמה המלצות חמות על מוצרים מעולים שניסיתי החודש:
 


סרום visionnaire מבית לנקום
סרום מעולה, מהטובים שהזדמן לי לנסות. את הסרום קיבלתי להתנסות במסגרת פעילות של לידרס (ממליצה לכולם ולכולן להירשם), והתחייבתי להשתמש בו 30 ימים ברציפות ואז לחזור ולדווח על התוצאות.
 
ולהלן התוצאות: הסרום לא רק מבטיח אלא גם מקיים! לאחר שימוש של חודש בו היה לי ברור שההתמכרות הושלמה וקשה יהיה להחליפו בסרום אחר.
 
בין ההשפעות: העור נראה אחיד הרבה יותר והנקבוביות התכווצו במקצת. קל יותר לשים מייק אפ כשהעור רך ואינו יבש מדי, ולמעשה בזכות הסרום העור נראה טוב בהרבה כך שהיו ימים בהם אפילו ויתרתי על המייק אפ. נכון, מדובר בימים שיצאתי לבלות במקומות בילוי חשוכים יחסית כמו הפאב השכונתי, אבל היי - זה עדיין לא פשוט עבור מכורת איפור לוותר על המייק אפ!
 
הריח של הסרום נעים ועדין, והמריחה קלה מכיוון שהוא נספג במהירות ולא מותיר תחושה של "מסיכה" או תחושה שומנית על עור הפנים.
 
מחיר סרום VISIONNAIRE של LANCOME ללא הנחות המוצעות ברשתות הפארם:
30 מ"ל: 523 ש"ח;
50 מ"ל: 679 ש"ח;
75 מ"ל: 749 ש"ח.
מחירו לא זול, ולכן מומלץ לחפש אותו בתקופות מבצעים, במיוחד לפני החגים (היי, פסח מתקרב בצעדי ענק).
 
לסיכום: ה-סרום, לא רק של החודש אלא של השנה. ניצב קבוע על שידת האיפור שלי ומקשט אותה בצבעים היפים והבוהקים שלו. מומלץ בחום.
 


 

ליפיקאר באלם AP+ מבית לה רוש פוזה
 חברת "לה רוש פוזה" הצרפתית (תמיד נראה לי מוזר שלא מבטאים את זה "לה רוש פוזאיי") היא מבחינתי שם נרדף למלחמה ביובש. בחורף שעבר כשחוויתי יובש קיצוני ביותר בשפתיים ואף שפתון לחות לא עזר לאורך זמן - הקרם לשפתיים של לה רוש פוזה הוא היחיד שבאמת העניק לי הקלה לזמן ממושך ובסופו של דבר החזיר את השפתיים שלי למצב נורמאלי.
 
אבל זה לא נעצר בשפתיים. החודש ניסינו אני ואחייניתי את ליפיקאר באלם AP+. מדובר בקרם גוף מזין לעור יבש בצורה קיצונית שנועד נגד גירויים ותחושת אי-נוחות בעור, להרגעה מיידית. הקרם מתאים מאוד לעור הרגיש והעדין של תינוקות ושל ילדים קטנים, אבל גם מבוגרים עם עור רגיש במיוחד יזכו להקלה מיידית ביובש בשימוש בו.
 

הקרם מתאים גם לעור אלרגי. כך למשל אחייניתי הקטנה סובלת מאטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) והעור שלה פשוט שתה לרוויה את הקרם שקירר והרגיע אותו מייד. הקרם מרגיע גם אדמומיות ומסייע לעור להפוך לרך, נעים וגמיש.
 
הפורמולה מרוכזת ומכילה ניאצינמיד וחמאת שיאה (20%), ואת המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. הרכיבים נבחרו בקפידה עקב יעילותם ובטיחותם. הקרם אינו מכיל בושם או פראבן.

הוראות שימוש: יש למרוח פעם ביום על עור פנים/גוף שנוקה בעזרת תכשיר ניקוי עדין, ללא סבון, כמו ליפיקאר סינדט (LIPIKAR SYNDET).

תכולה:
400 מ"ל
 
מחיר: כ- 130 ₪ (תלוי בחנות).
 
 
NECTRA COLOR - קרם צבע עם נקטר פרחים ושמנים בוטניים
מגיל 12 יש לי שערות לבנות, עניין גנטי במשפחה מצד אבא (לאבא שלי למשל יש שיער כסוף ארוך כבר שנים רבות, זו הסיבה למעשה שאחד מחברי הילדות שלי אמר לי פעם שלדעתו אבא שלי דומה למלך האלפים משר הטבעות).
לפעמים אני אוהבת את השערות הלבנות-כסופות שלי ומקווה שכל השיער שלי יהפוך לכסוף, ולפעמים מתחשק לי דווקא שיער בגוון אחיד ומבריק, ואז אני צובעת אותו - בדרך כלל בגוון שחור-כחול.
 
בחודש שעבר ניסיתי את קרם הצבע החדש של חברת הנקל beauty care, אשר השיקה לאחרונה בישראל מותג חדש מבית שוורצקופף - NECTRA COLOR - מותג צבעי השיער הראשון מסוגו בבית שוורצקופף המכיל נקטר פרחים ושמנים בוטניים שנועדו להעניק לשיער הצבוע ברק זוהר והזנה עשירה. מדובר בפיתוח חדשני בתחום צבעי השיער - הסדרה החדשה מכילה פורמולה ייחודית הכוללת נקטר פרחים. פורמולה זו, המהווה את מקור הצבע, יחד עם שמנים בוטניים, מחליקה את כל סיב השערה ומקנה צבע זוהר וקורן, וצבע אינטנסיבי עשיר עם עד 100% כיסוי שיער לבן. ואפילו המחיר שלה מצוין לדעתי.
 
הפורמולה, לא מכילה אמוניה ולכן אין לה ריח מציק בכלל, וריחה אפילו נעים יחסית לצבעים אחרים לשיער.

השימוש בצבע קל ופשוט - בתוך הבקבוק מערבבים היטב את תכולתו יחד עם תכולת שפורפרת הצבע, ובעזרת הפיה הצרה מורחים בזהירות על הראש, מהשורשים והלאה.

הפורמולה מצויינת מכיוון שהיא אינה מטפטפת וקל להסתדר איתה לבד גם בלי עזרה חיצונית. עדיין אל תשכחו לכסות את העורף במגבת ולמרוח על קצות האוזניים וקו השיער במצח וזלין או קרם פנים - זה מקל מאוד על הסרת עודפי צבע בהמשך.
 
לאחר זמן המתנה של כחצי שעה - שוטפים את הצבע מהשיער ומשתמשים במרכך המעולה בריח הפרחים שמצורף לאריזה, שהשאיר את השיער שלי נעים נקי וקל לסירוק. לאחר השימוש (במיוחד בשבוע הראשון) השיער נראה נהדר, רך ומבריק כל כך. הצבע מחזיק מעמד יפה כחודש על השיער עד שהשורשים גדלים והצבע במקביל דוהה לאיטו בסופו של דבר.
 
בסדרה 14 גוונים וביניהם: חום כהה, חום בהיר, בלונד, כחול שחור, אדום עז ועוד.
 
ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
 
מחיר השקה: 34.90 ש"ח.



 
 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה