יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

ויסוצקידס - תה שילדים אוהבים (וגם מבוגרים!)

אתמול התכנסה משפחתי המורחבת לחגוג יום הולדת לאמי המדהימה, וגם "כמעט יום הולדת" לאחי היקר, כי יש רק פער של יומיים (ולא מעט שנים) בין ימי ההולדת שלהם. אני ניצלתי את ההזדמנות שהמשפחה המורחבת כולה התכנסה במקום אחד כדי להפתיע את כל חמשת האחיינים שלי עם תה חדש שנועד במיוחד לילדים - "ויסוצקידס", שהוגש לצד עוגות יום ההולדת המגרות.
 
 

 
דוגמני הבית שלי שמחו להצטלם עם התה ושמחו עוד יותר לטעום אותו. התלהבות נרשמה כבר מהעטיפות הצבעוניות המעוצבות והמקסימות של התה החדש, שהן גם בעלות עיצוב מיוחד עם טקסטורה מעניינת ונעימה למגע. נסו עכשיו בסופר הקרוב אליכם.
 
 
בקטגורית התה החדשה תמצאו (בינתיים) 3 חליטות צמחים ופירות ללא קפאין, בטעמים המותאמים לילדים: ענבים, נענע ופטל. החליטות מגיעות במתיקות טבעית מעודנת, שמקורה בהרכב הצמחים והפירות שבתיונים. המוצרים ללא קפאין ועשויים רכיבים טבעיים בלבד.
 
 
אני אוהבת להכין תה בצבעים עזים בקנקן שקוף, כדי שהאורחים ייהנו גם מהמראה ולא רק מהטעם. זה מה שעשינו עם תה הפטל, בעוד שתה הנענע הוכן בקנקן תה נפרד, ואת תה הענבים טעם אחיין אחד שנורא התחשק לו ענבים. בזמן שאני התעסקתי עם המים הרותחים וחליטות הצמחים - האחיינים שלי לא השתעממו אלא פתרו את החידות על העטיפות של התיונים. דרך מצוינת להעסיק ילדים, אפילו אם זה לכמה דקות בודדות (יש 20 תיונים באריזה, באופן יחסי זה מצטבר להמון זמן של שקט להורים!).
 
 
התה זכה למחמאות מהמבוגרים ומהילדודס כאחד. המתיקות הטבעית העדינה והטעמים העשירים היו נהדרים. המבוגרים אהבו במיוחד את הנענע, והילדים אהבו במיוחד את הפטל. מכיוון שהם כל כך התלהבו מהתה ציידתי את הילדים בעוד כמה תיונים כדי שיוכלו ליהנות מהם גם בבית. הפופולאריים ביותר, למקרה שתהיתם, היו אלה עם המספרים מאחור.
 
 
 
מחיר מומלץ לצרכן: 16 ₪.
להשיג ברשתות השיווק.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה