יום ראשון, 22 ביוני 2014

גלוסיבוקס יוני: קרמים Galore, וכמה באמת עולים מוצרים מוקטנים?

גלוסיבוקס יוני הגיעה אלי החודש בהקדמה אופנתית (שזה טוב יותר מאיחור אופנתי ללא ספק). הקופסה החודש גדושה וכבדה, והיא כוללת שמונה מוצרים: 2 במחיר מלא, והשאר מוצרים בגודל מוקטן ודוגמיות.


מנויות גלוסיבוקס יודעות היטב כי יש קופסאות גלוסיבוקס שנוטות לתחום האיפור, יש כאלה שנוטות לתחום טיפוח הגוף, ויש כאלה שמאזנות בין התחומים, כשחלק מהכיף הוא כידוע אלמנט ההפתעה.
אני אישית מעדיפה קופסאות עם המון מוצרי איפור, אבל חובבות קופסאות הטיפוח כל כך ישמחו החודש! - מבין 8 מוצרים בקופסה (שקיבלתי לסקירה) - רק אחד הוא מוצר איפור. השאר הם קרמים לפנים ולגוף, שמן טיפוח לשיער, ודוגמית של בושם מעולה.
 
 
אגב, קראתי בקבוצות טיפוח שונות טענות שמוצרים בגודל מוקטן (גודל מיוחד לנסיעות) ממילא לא עולים הרבה כסף אז אולי לא צריך להחשיב אותם בעלות של הקופסה (שעולה כידוע 75 ₪) - אבל תרשו לי לתקן את הטעות הנפוצה הזאת - בארץ אולי זה לא כל כך מוכר, אבל בחו"ל בהחלט מוכרים ערכות של מספר מוצרים בגודל נסיעה, בדרך כלל 3-5 במארז, בעלות של עשרות שקלים. אפשר למשל להציץ בעמוד של ערכות בגודל נסיעה באתר אייהרב האהוב והזול כדי להיווכח בכך.
 
בהתחשב בכך שהמוצרים המוקטנים בגודל נסיעה בגלוסיבוקס הם בד"כ של חברות יקרות ומכילים קרמים שאינם זולים בחנויות, ואין לשכוח שהם נמצאים בקופסה בנוסף למוצרים בגודל מלא, (שהשווי שלהם לבד כבר מכסה את שווי הקופסה), והם מהווים הזדמנות מצוינת להתנסות בקרם יוקרתי מבלי להוציא מאות שקלים עליו מאות שקלים מראש - אני בהחלט רואה בהם ערך מוסף ושמחה שהם נמצאים בקופסת יוני.
 

והחודש בגלוסיבוקס יוני 2014:
 
OPI קרם גוף אבוג'וס
מי ידע ש- OPI מייצרים עוד משהו חוץ מלקים? ואם להסתמך על הקרם הזה - הקרמים שלהם משובחים בדיוק כמו הלקים. ניחוח המנגו משגע, קייצי וטרופי ומתאים בדיוק לעונה הזאת. בסדרה יש שלושה ניחוחות נוספים - קוקוס, מלון וג'ינג'ר- לילי יסמין.
הקרם נועד, למיצוק וטיפוח העור, והוא מועשר בתמציות טבעיות, שמנים איכותיים ורכיבי הזנה וריפוי מרגיעים.
אני אוהבת קרמים עם משאבה כי הם נוחים יותר לשימוש. הקרם נספג במהירות ולא משאיר הרגשה דביקה. מבחינתי הוא הפתעה נעימה במיוחד בקופסת יוני.

גודל מלא. מחיר: 65 ש"ח
   
Careline עפרון גבות
אמנם יש לי כבר עפרון גבות שאני מרוצה ממנו של יוסי ביטון, וצללית לגבות של איל מקיאג' שלדעתי השימוש בה מהיר יותר לעומת עפרון, אבל תמיד נחמד שיש עפרון גבות נוסף. הוא גם דק ומתאים לנשיאה בתיק האיפור במהלך היום.
העיפרון של קרליין קל לשימוש ונמרח בקלות. אני תמיד אוהבת שמשלבים שני מוצרים באחד - אז היה נחמד לגלות את מברשת הגבות שמורכבת על הפקק, להברשה וסידור של גבות סוררות במיוחד.
 
העפרון מגיע בגווני חום ליצירת מראה טבעי, סביר להניח שהוא יתאים לרוב הגוונים של הגבות בארץ.
 
גודל מלא. מחיר: 60 ₪.
 

 

BB CREAM של סבוקלם
BB קרם הוא שילוב של קרם לחות ומייק אפ. סבוקלם הייתה אחת החברות הראשונות בארץ שהוציאו את ה- BB קרם שלהן למדפים לאחר שלמדו שמדובר בשילוב פופולארי במדינות כדוגמת קוריאה.
 
ה- BB קרם של סבוקלם נועד לכיסוי כתמים ובנוסף מבטיח מיצוק העור והגנה של SPF 35. הוא היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
 
לצערי מכיוון שהעור שלי מעורב עד שמן ל- BB קרם יש נטייה להיראות עלי מבריק מדי בחודשי הקיץ. יועבר הלאה. למי מביניכן שיש לה עור יבש עד רגיל - הוא בהחלט יכול להיות מצוין לכיסוי בינוני במרקם קליל.
 
גודל מיוחד (6 מ"ל). מחיר לגודל מלא: 159 ש"ח ל- 38 גרם.
 
 
שלושה קרמים לטיפוח עור הפנים:

Lancome ויזיונר, קרם רב תוצאתי מתקדם
את סדרת ויז'יונר של לנקום אני מכירה ואוהבת, ומנסיוני האפקט שלה על העור מורגש והוא נראה אחיד יותר ובריא יותר.

גודל מיוחד (5 מ"ל). מחיר למוצר בגודל מלא: 480 ש"ח ל- 50 מ"ל.

 
JUVENA קרם מתיחה ליום- מוצר מוקטן
קרם במרקם קטיפתי, שלדברי היצרן מותח ומהדק את העור. הקרם אידיאלי כבסיס לאיפור. הוא נעים למריחה והעור רך ונעים בשימוש בו, לא הבחנתי באפקט מיוחד של מתיחה והידוק.
 
גודל מיוחד (5 מ"ל). מחיר לגודל מלא: 422.5 ש"ח ל-50 מ"ל

Aqua milk מבית לנקסטר
ותיקי הגלוסי זוכרים שמדובר בדוגמית שכבר הופיעה באחת הקופסאות בעבר - ואני לחלוטין בעד מיחזור שלה! הריח של הקרם של לנקסטר מעולה, המרקם שלו קליל וכל כך נעים על העור, כנראה משום שהוא מבוסס על תמציות חלב ודבש. אפילו השם של החברה משמח אותי כי הוא מזכיר לי את העיר לנקר מהספרים של טרי פראצ'ט. זו אמנם כנראה סיבה שייחודית רק לי, אבל באמת שלא חסרות סיבות נוספות לאהוב את הקרם הזה.
 
דוגמית. מחיר למוצר בגודל מלא:  195 ש"ח ל- 50 מ"ל.

Wella Professional  שמן לוקס אויל
אלקסיר משקם להגנת קרטין וציפוי השערה, מכיל תמצית שמנים יוקרתית: שמן ארגן, שמן חוחובה ושמן שקדים.
אני חובבת שמני טיפוח כאלה לשיער, שלא הופכים את השיער לשומני אלא מעניקים לו קלילות, רכות וריח נעים. כזה הוא האליקסיר, ויתרון נוסף שלו הוא שמספיקות מספר טיפות ממנו בכל שימוש.
 
דוגמית. מחיר למוצג בגודל מלא: 120 ₪ ל-100 מ"ל
 
ACQUA di GIOIA בושם מבית ג'ורג'יו ארמני
בושם שמורכב מלימון אמלפי, מנטה, יסמין, פלפל ורוד, אדמוני, לאבורנום צרפתי, ארז וירג'יניה וסוכר. הריח לימוני ומתוק (חזק בהתחלה ומתעדן בהמשך), ויתאים לנשים שאוהבות בשמים מתוקים. אני אוהבת גם את הריחות ה"גבריים" של בשמי ארמני.
 
דוגמית. מחיר: ₪ 592.00 ל-100 מ"ל.
 
 

שווי הקופסה החודש היה בסביבות 215 ₪ - כמעט פי שלוש ממחירה בפועל, וניתן לרכוש אותה באתר גלוסיבוקס. כדאי לדעת גם שעל כל קניית מתנה לחברה תקבלו גם מתנה בעצמכן.
 
כפי שציינתי בעבר,  גלוסיבוקס החלו לאחרונה לשלם עמלות למי שנשים (או גברים) עשו מנוי דרך האתר שלה. אם אהבתן את הסיקור ותרצו שאמשיך לסקר את הקופסאות, ואם מתחשק לכן לרכוש את קופסת יוני - אנא הודיעו לי אם רכשתן דרכי כדי שאוכל להודות לכן על כך שבזכותכן קיבלתי שקל או שניים.
 
תודה למי שכבר רכשו דרכי בחודשיים האחרונים! מקווה שאתן נהנות מהקופסה לפחות כמוני :)

 
 
 

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק