יום חמישי, 12 ביוני 2014

הגרלה חדשה בבלוג: שרשרת יפהפייה!

אני תמיד שמחה לערוך הגרלות בבלוג, וכשמדובר בהגרלה שהמתנה בה הוא פריט מדהים מהחנות הפנטסטית של רותי, אני שמחה במיוחד!
הפעם אתן יכולות לזכות בשרשרת היפהפייה הזאת. אני מתלהבת ממנה כל כך כי זו שרשרת שאני יודעת כמה היא יפה גם במציאות, מכיוון שהיא מקשטת כבר מספר חודשים את אוסף השרשראות הפרטי שלי. הזוכה בהגרלה לא תקבל את השרשרת שלי אמנם (לא מוותרת עליה!) אבל היא כן תקבל שרשרת זהה לה :)
https://www.etsy.com/il-en/listing/180974222/bermuda-blue-necklace-gift-for-her?ref=related-0


 
 
קוראי הבלוג הוותיקים כבר הבינו ודאי כי השרשרת מגיעה מהחנות המקסימה של רותי באתר ETSY, ששמה הוא -FantasyDesigns1
רותי היא עורכת וידאו ומעצבת, שיוצרת תכשיטים קסומים שברובם שואבים השראה מעולם הפנטזיה. בחנות תוכלו למצוא תכשיטים בהשראה ויקטוריאנית, בהשראת "משחקי הרעב", בסגנון סטימפאנק ובאופן כלל כאלה שנראה כאילו נלקחו מעולמות קסומים ומפתים.  
את הרעיון לחנות קיבלה רותי בכנס אייקון, והוא התפתח כאשר החלה ליצור תכשיטים. מכיוון שהיא מאוד אוהבת ספרים וסרטים שקשורים לפנטזיה, או לימי הביניים – באופן טבעי משם באה ההשראה.
מי שרוצה להתרשם באופן ישיר מהתכשיטים (למרות שמנסיוני התמונות באתר לגמרי משקפות את מה שמקבלים בפועל) - מוזמן לבקר בדוכנים שלה בכנסים "עולמות" ו- "אייקון".
כמה פריטים נוספים שאהבתי במיוחד בחנות של רותי:
מחיר: 28.69 ₪.
 
מחיר: 28.69 ₪.
 
מחיר: 14.35 ש"ח
 
פרטים נוספים על החנות:
  • לעיצוב מוצר שמותאם באופן אישי לטעמכם, אפשר ליצור קשר דרך כפתור יצירת הקשר באתר ETSY, או במייל RUTIM.BEN@GMAIL.COM
  • המשלוח בדואר רשום, ועולה 9 ₪ בלבד.
  • כל מוצר מגיע עם מתנה אישית.
  • אפשר לשלם גם דרך אשראי וגם דרך PayPal, כך שכספכם בטוח לגמרי.
  • לעמוד הפייסבוק של החנות: https://www.facebook.com/Fantasydesigns1IL
 
ומה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה? פשוט מאוד, לבצע את השלבים הבאים:
  1. להירשם לקבלת עדכונים במייל מהבלוג - בצד ימין בעמוד, כיתבו את המייל שלכם היכן שכתוב - "כן! אני רוצה לקבל עדכונים במייל על פוסטים חדשים!". יישלח אליכם מייל אישור ויש לאשר את ההרשמה (מי שלא יאשר - לא יקבל עדכונים ולא ישתתף בהגרלה).
  2. לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, בקישור זה:https://www.facebook.com/shopistit
  3. לעשות לייק לדף הפייסבוק של Fantasydesigns1 
  4. שתפו את הפוסט על ההגרלה בעמוד הפייסבוק, באופן פומבי.
לאחר שתבצעו את כל השלבים הדרושים- כיתבו תגובה למטה שביצעתם אותם, השאירו בתגובה זו את המייל עימו נרשמתם לקבלת עדכונים מהבלוג, או שילחו לי את המייל במסר פרטי. תרגישו חופשיים לכתוב גם מה דעתכם על החנות של רותי ועל השרשרת בה יזכה הזוכה :)
מי שלא יקיים את כל השלבים - לא יוכל לזכות!
ניתן להירשם להגרלה מהיום (12.6.14) ועד התאריך 3.7.14 בחצות. בתאריך 5.7.14 אפרסם את שם הזוכה, והודעת הזכייה תישלח למייל עמו נרשם לקבלת עדכונים.
 
בהצלחה לכולם!!

37 תגובות:

  1. לייק ושיתפתי!! המייל שלי: avigailkk@gmail.com

    השבמחק
  2. הגרלה נפלאה!!
    פריטים מקסימים ומיוחדים ..ביצעתי את כל השלבים כולל שיתוף פוסט ההגרלה .. לקבלת עידכונים מהבלוג אני רשומה ממזמן..
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  3. ביצעתי את כל השלבים :)

    ואת יודעת מה המייל שלי... :)

    השבמחק
  4. היי אפרת יקרה!
    באמת שרשרת יפה. כל עוד היא משולבת סברובסקי אז בכלל אני אוהבת... :-)

    שני התנאים של: לייק לעמוד שלך ורישום לקבלת עדכונים במייל כבר מזמן עשיתי - ואני נהנית.
    שיתפתי את פוסט ההגרלה גם בפייסבוק וגם מהרשומה כאן.
    כמובן גם עשיתי לייק לדף של רותי בפייסבוק.

    המייל איתו אני רשומה לעדכונים מהבלוג הוא: miri1985@walla.co.il

    השבמחק
  5. השרשרת פשוט מקסימה ביופיה, וגם הפריטים האחרים ממש מקסימים.
    כל השלבים בוצעו ואשמח מאוד להשתתף בהגרלה :)

    נעמה שלום
    מייל: tink19@walla.co.il
    שיתוף: https://www.facebook.com/naama.shalom.1/posts/10152536597393729

    השבמחק
  6. ביצעתי את כל השלבים. :)

    המייל hagit482@netvision.net.il

    השבמחק
  7. כרגיל- ההגרלות שלך מהממות!!!!!
    ביצעתי את כל השלבים. נרשמתי עם המייל: adishohet@gmail.com

    זוהי פעם ראשונה שאני רואה את החנות של רותי והתרשמתי לטובה.... התכשיטים שלה ייחודיים ומרשימים! אין ספק שהשרשרת המוגרלת היא אחת הפריטים הבולטים בחנות. היא עדינה, אך יחד עם זאת בולטת! בהחלט תכשיט מרשים!

    השבמחק
  8. השרשרת מדהימה!! אני חייבת אותה. כמובן שביצעתי את כל השלבים. אני מזמינה ממנה תכשיט בדחיפות, התכשיטים ממש מדהימים! השתתפתי בהמן הגרלות ואף פעם לא זכיתי, מקווה שאולי הפעם אזכה..
    שם: הדר שמחון
    מייל: hadar_sim123@walla.com

    השבמחק
  9. הפריטים שלה מדהימים , מקווה לזכות בשרשרת היפה , וכמובן שביצעתי את כל השלבים , בהצלחה לכולם...rozroz2211@gmail.com

    השבמחק
  10. הפריטים מדהימים השרשרת מיוחדת וייחודית אשמח מאוד לזכות.בוצעו כל השלבים באהבה המייל שלי
    Toli2006@walla.com

    השבמחק
  11. שיתפתי :)
    irisrashap@gmail.com

    השבמחק
  12. נרשמתי ומאוד מקווה לזכות בשרשרת המדהימה (ההגרלה נערכת ביומולדת שלי (-: )

    benyna@013.net

    השבמחק
  13. Karin Shaim פייסבוק
    rikis25@walla.com

    השבמחק
  14. בוצעו כל השלבים...
    שרשרת מהממת ביופייה
    meitalush240@walla.com

    השבמחק
  15. השרשרת מעלפת!! המייל איתו אני רשומה הוא inbalelihav@walla.com ותיכף ומיד מדתפת בפייסבוק את ההגרלה המהממת הזו :)

    השבמחק
  16. בוצע המייל שלי 01michals@gmail.com ,שרשרת מהממת אשמח לענוד.רשומה כבר לבלוג ולעדכונים שלך.תודה.מיכל סוקר

    השבמחק
  17. ziva sucar אני רשומה לבלוג ולעדכונים.אשמח לזכות. ביצעתי את השלבים.מייל שלי:michals1101@walla.co.il

    השבמחק
  18. שלום, שמי dana suker , שותף בפייסבוק בוצע, נרשמתי לעדכונים. המייל dana11250@walla.co.il.תכשיטים יפים , אשמח לזכות. תודה.

    השבמחק
  19. כל השלבים בוצעו בהמון אהבה :) כתובת המייל שלי :dikla_1983@walla.co.il החנות של רותי מהממת וגם מחירים זולים ונוחים לכל כיס :)

    השבמחק
  20. הי, עשיתי את כול השלבים. התכשיטים פשוט מהממים אחד אחד! שבוע טוב :) miriamyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  21. עשיתי הכול ;)
    tamirki2000@walla.com

    השבמחק
  22. ביצעתי את כל השלבים. הלוואי שאזכה. השרשרת נראית מקסימה!
    shiramiller1@gmail.com

    השבמחק
  23. אהבתי מאוד! ביצעתי את כל השלבים! מקווה לזכות! SHELLY297@WALLA.COM
    שלי חדד.

    השבמחק
  24. ביצאתי את כל השלבים :)
    fainaprial@gmail.com

    השבמחק
  25. ביצאתי את כל השלבים :)
    fsainaprial@gmail.com

    השבמחק
  26. נא להעריך: מאותגרת פייסבוק ולייקים, אבל עשיתי זאת!!!
    המייל שלי:
    rachelwirtzburg@gmail.com

    השבמחק
  27. ביצעתי את כל השלבים-שרית עזרא

    השבמחק
  28. השרשרת מהממת!!!, והחנות הזאת ממש שווה. שמחה שגיליתי את הבלוג שלך, אני נהנית לקרוא אותו.

    עשיתי כל השלבים ושלחתי את המייל שלי בהודעה. (אנה רום)

    השבמחק
  29. ביצעתי את כל השלבים והשרשרת מהממת ..
    בפייסבוק שנרשמתי איתו הינו Michelle Lurie

    השבמחק
  30. היי, עשיתי את כל השלבים ונרשמתי לעידכונים במייל yaelmaill@walla.co.il (זה גם המייל בפייסבוק)

    השבמחק
  31. עשיתי את כל השלבים והנה המייל שנרשמתי eden.nahman@gmail.com

    השבמחק
  32. עשיתי הכל!
    המייל:
    dimalgd(at)yahoo(dot)com

    השבמחק
  33. בוצע ora975@walla.com הכל מהמם.!!

    השבמחק
  34. עשיתי הכל
    המייל הוא בוואלה ומתחיל ב: miss_krolen

    אלכסנדרה חייסינה ( kheysina alexandra בפייס)

    השבמחק
  35. השרשרת מעלפת אשמח לזכות בה!
    SARIT1323ֲ@WALLA.CO.IL
    שרית עזרא

    השבמחק