יום שבת, 12 באפריל 2014

חדש על המדף: סדרת senses

שמעתי פעם שהשיער מתרגל בשלב כלשהו לשמפו ולקונדישינר בהם משתמשים זמן ממושך ולכן ההשפעה המועילה שלהם פוחתת, וזו הסיבה שרצוי לגוון ולהחליף מדי פעם את השמפו והמרכך. 

עדיין לא ברור לי אם זה נכון או שזה מיתוס, ובכל פעם שחיפשתי בגוגל גיליתי שהדעות בנושא חלוקות, אבל מכיוון שממילא אני מסוג האנשים שאוהבים לגוון ולהחליף מדי פעם את סוג המוצרים לשיער בהם אני משתמשת - לא כל כך משנה לי אם המשפט נכון או לא - אני מחליפה בכל מקרה.

אני אוהבת לנסות מוצרים חדשים (וישנים) לשיער ולראות אם הם מקיימים את ההבטחות בפרסומת לשיער רך ובריא. לכולנו הרי ברור שעבדו על השיער של הדוגמנית בפרסומת שעות על גבי שעות לפני הצילומים ולכן הוא נראה מדהים, ושעם כמות הספריי לשיער באוויר באתר הצילומים עדיף שאף אחד לא ידליק סיגריה שם, ובכל זאת - בסופו של דבר קיימים מוצרי שיער טובים פחות ויותר ואני נהנית לנסות ולגלות את ההשפעה שלהם על השיער שלי.

קיבלתי להתנסות מספר מוצרים מסדרת SENSES החדשה, ששייכת למותג הפרטי של שופרסל. מוצרי שיער ומוצרים מפנקים אחרים לגוף.  ניסיתי אותם במהלך כחודש, וזו התרשמותי מהם:

 

 

שמפו לשיער רגיל מועשר בתמצית תה לבן:

שמפו בריח נעים ועדין מאוד. אני לא יודעת איך אמורה להריח תמצית תה לבן, אבל כנראה שהיא מריחה כמו סחלבים, כי זה הריח שהיה לשמפו.  נהניתי להשתמש בו. לא הרגשתי שינוי מיוחד בשיער בעקבות השימוש בו, לטובה או לרעה.

קונדישינר מרכך לשיער רגיל המועשר בתמצית תה לבן:

ריח נעים כמו לשמפו. עובד טוב על שיער גלי בכל הנוגע להתרת הקשרים, ואפילו מצוין יחסית לקטגוריית המחיר שלו. עם זאת המרכך הקודם שלי, של לוריאל (שעולה פי 2.5 מהמרכך של שופרסל, פחות או יותר) עזר מעט יותר למהירות וקלות התרת הקשרים בשיער . בכל מקרה, גם בשימוש בקונדישינר תמצית תה לבן השיער היה רך ונעים לאחר השימוש.

  אל סבון ארומטי בניחוח חושני מועשר בלחות ובשלוש תמציות שמנים ארומטיים: מאסק, אמבר ודקלים: 

אל סבון מצוין, ניחוח המאסק דומיננטי ונשאר גם אחרי הרחצה. יש לי רק תלונה אחת לגבי הראש של הבקבוק שנוטה להיפרד מגוף הבקבוק בקלות רבה מדי, מה שגרם כבר למצב בו נשארתי עם המכסה של הבקבוק ביד, והבקבוק עצמו פשוט נפל עלי באמצע האמבטיה, ובהתאם לחוק מרפי - על האצבע הקטנה ביותר ברגל.

למזלי השתמשתי בשלב הזה כבר בחצי בקבוק בערך, אז זה כאב פחות מבקבוק 750 מ"ל מלא...

 

 תחליב רחצה בניחוח חלב ודבש עם 33% לחות המועשר בחמאת שיאה ודבש 

שמרתי את הטוב ביותר בסדרה (לדעתי) לסוף. אהבתי מאוד את תחליב הרחצה, המרקם שלו קטיפתי ונעים והריח מתקתק אבל לא חזק מדי. תחליב הרחצה בהחלט נכנס לרשימת הקניות שלי. גם מחיר משתלם (המחירים מפורטים למטה), גם ריח מצוין, וגם מרקם מלטף. מי צריך יותר מזה?

 

מחירים:

אל סבון ארומטי - 750 מ"ל מחיר 11.99 ש"ח

תחליב רחצה - 750 מ"ל מחיר 11.99 ש"ח

שמפו  - 700 מ"ל מחיר 11.99 ש"ח

מרכך - 700 מ"ל מחיר 11.99 ש"ח

 

צילומים: יח"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה