יום שבת, 12 באפריל 2014

נוחות ויפות: נעלי הנוחות המעולות של אטרקס


יש לי נעליים חדשות ואני מאוהבת בהן לחלוטין!
הנה תמונה שלהן
(היא יצאה קצת מטושטשת, יש תמונות טובות יותר שלהן בהמשך)

מנסיוני (הרב) שנצבר במשך שנים של קניית נעליים, קשה למצוא נעליים שהן גם נוחות וגם יפות, במיוחד כשמדובר בנעלי עקב, ואני מדברת אפילו על עקב נורמאלי של 6-7 ס"מ כמו שאני אוהבת, ולא עקב סיכה שאין לי מושג איך נשים מצליחות ללכת עליו.

בדרך כלל אם הנעליים נוחות - הן לא יפות, ואם הן יפות - הן יהרגו לי את הרגל עד שאגיע למצב שקרה לי פעם בו נהגתי יחפה ברגל אחת כי העפתי מעלי את הנעל ששפשפה לי את כל החלק האחורי של הרגל.
עם זאת, מאז שהתוודעתי לקולקציה של נעלי אטרקס גיליתי שבהחלט אפשרי לייצר נעליים שיהיו גם נוחות וגם יפות!

הוזמנתי לאירוע של חברת אטרקס (Aetrex), שם גיליתי שבמקור החברה ייצרה רק מדרסים לחולי סכרת, ובהמשך (בעקבות ביקוש מקהל לקוחותיהם) התחילה גם לייצר נעליים בריאות ונוחות.
התרשמתי מאוד מהנעליים, וגם מהפיתוח המעניין של אטרקס - מכשיר שנראה כמו משקל דיגיטאלי אשר עורך תוך שניות הדמיה של הרגליים, שמוצגת על מסך בחנות באמצעות אפליקציה ייחודית, ומגלה איזה נעל תתאים לכם והאם אתם זקוקים למדרסים על מנת לאזן את הלחץ על נקודות שונות בכף הרגל. המכשיר נמצא בחלק גדול מחנויות הרשת.
כך נראה המכשיר:

 
וההדמיה על המסך:

 
באירוע נחשפתי לדגמים רבים של נעלי החברה שמיועדים לגברים ולנשים, ויש גם קולקציה מיוחדת לחולי סכרת.
הנה כמה מהדגמים שאהבתי במיוחד:
 
 
שימו לב לנעליים האדומות המהממות
 
נעלי ספורט והליכה כל כך יפות וצבעוניות שהן יכולות לשכנע אפילו אותי להתאמן.
 
הדגם בו בחרתי להתנסות הוא דגם של נעלי עקב שחורות וקלאסיות, מקולקציית Essence   - קולקציה של נעלי עקב שלטענת החברה "משלבות בין נוחות מקסימאלית ועיצוב קלאסי, והן הפתרון המושלם ל"לוק" אלגנטי בעונת המעבר". לאחר שנעלתי אותן בשבועיים האחרונים - אני מסכימה לגמרי עם התיאור.
 
לנעליים יש יתרונות בריאותיים שמורגשים היטב: הן כוללות מדרס מובנה לתמיכה בקשת כף הרגל, מה ששומר על כף הרגל. הסוליה עשויה מגומי לספיגת זעזועים ועמידות מירבית, בטנה אנטי בקטריאלית המסייעת בהגנה מבקטריות וחומר "זוכר" שחוזר למבנה הנעל המקורי ותורם לרכות ונוחות מירבית.
 
הנעליים היפות שלי:
 
 
טווח המחירים של נעלי אטרקס דומה לזה של חברות נעלי נוחות אחרות כגון קלארקס, טבע נאות וליידי קומפורט.
 
ניתן להשיגן במכוני האורתופדיה ובחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ. כדי לגלות איזה סניף הכי קרוב אליכם אתם יכולים להתקשר למספר 08-6990144, או להיכנס לאתר האינטרנט בו תוכלו גם להתרשם מהקולקציות: www.aetrex.co.il
 
**הנעליים התקבלו לסקירה מהחברה.
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה